1018 Reacties
2 jaar geleden
Ja ik kan dat helemaal snappen. Als ik vroeg test denk ik altijd daarna van ...
Ik heb al 3 keer voor het schap zwangerschaps testen gestaan bij de Etos, maar tot nu toe nog in kunnen houden. Dan heb je ze maar in huis denk ik steeds. Nou beter om ze niet thuis te hebben 🤭🤣 heb mezelf voorgenomen ze pas te kopen als ik overtijd ben. Of dat gaat lukken geen idee hoor 🤣
2 jaar geleden
Ik voel al de heledag rare bubbels in mijn onderbuik? Herkenbaar?? Ben 1 dag over NOD. Ik ga zo testen wanneer ik thuis ben spannenddd!! 🍀🍀🤞🏻🤞🏻
2 jaar geleden
Ik heb al 3 keer voor het schap zwangerschaps testen gestaan bij de Etos, m ...
Knap hoor! Heb er net 2 gedaan 🤣🤣🤣🤣 respect voor je!
2 jaar geleden
Mijn test vandaag. Ik zie op het blote oog een tuur streepje maar zo licht. ...
Ik zie hem ook, ik duim voor je 🍀
2 jaar geleden
Vandaag is mijn NOD. Ik heb het gevoel dat me test donkerder is maar Het is geen knaller en ik maak me er zorgen over..🥲
2 jaar geleden
Vandaag is mijn NOD. Ik heb het gevoel dat me test donkerder is maar Het i ...
Ik heb ook niet altijd zo snel een knaller gehad. Vaak is dat echt pas na NOD zo. Nog geen reden om je druk te maken 😊.. probeer het los te laten. De test is positief en zolang je nog niet ongesteld wordt is dat nog prima 😘
2 jaar geleden
Vandaag is mijn NOD. Ik heb het gevoel dat me test donkerder is maar Het i ...
Een test hoeft geen knaller te zijn! Soms is er een relatief late innesteling en heb je minder hormonen in je urine op je NOD! Momenteel ben je dus wel zeker zwanger tot het tegendeel bewezen wordt. Van harte gefeliciteerd 😘
2 jaar geleden
Hej, ik zou 5/12 ongesteld moeten worden. Vorige maand ben ik 3 dagen vroeger ongesteld geworden en had ik ook al week ervoor last van rugpijn en dergelijke maar deze keer nog geen last van iets… hopelijk is het eindelijk prijs na al die jaren want anders zullen we volgend jaar naar ivf over moeten gaan want ik wordt er niet jonger op 😅
2 jaar geleden
Nod dag vandaag. Clear blue zegt dit maar me action testen lopen heel langzaam op dus ik ben wat bang 😬
2 jaar geleden
Reactie op Loutes
Dit lijkt me aardig duidelijk, gefeliciteerd👶🏻 je kan morgen en donderdag ...
Dankjewel 🥰🍀
2 jaar geleden
Reactie op mama0693
Een test hoeft geen knaller te zijn! Soms is er een relatief late innesteli ...
Ik ben misschien wat angstig 🤣 jij ook gefeliciteerd!
2 jaar geleden
Reactie op Sarah23
Wij beginnen morgen weer met ovulatie testen, hopelijk Nod rond 21 december ...
Succes 🍀🤞🏻😊
2 jaar geleden
Reactie op mama0693
Vandaag opnieuw getest en ik lijk volgens de clearblue al verder zwanger da ...
Kan zijn dat je gewoon al best wat hcg hebt aangemaakt dat her voor clearblue in de categorie 2-3 valt, hoe snel hcg wordt aangemaakt is per vrouw echt enorm verschillend. Geniet ervan en gefeliciteerd 😄
2 jaar geleden
Nod dag vandaag. Clear blue zegt dit maar me action testen lopen heel langz ...
Omgggggg yesss yess yesss🥺🥳🥰 gefeliciteeeeerd!!! Het is je zo gegund❤️