1018 Reacties
vor 2 Jahren
Nod dag vandaag. Clear blue zegt dit maar me action testen lopen heel langz ...
Gefeliciteerd! 😍
vor 2 Jahren
Reactie op mama0693
Vandaag opnieuw getest en ik lijk volgens de clearblue al verder zwanger da ...
Heb dit tijdje geleden besproken bij de gyneacoloog. Je bent in ieder geval hartstikke zwanger en die Clearblue die meet een bepaalde waarde. Maar als je kijkt hoe ver dat uit elkaar kan liggen dan is dat heeeel ver.. je lichaam maakt in ieder geval goed HCG aan
vor 2 Jahren
Reactie op s0phie91
Ik merk het toch ook wel na mijn miskraam. Was eerst 6 dagen ongesteld, nu ...
Dat is bij mij exact hetzelfde sinds m’n tweede miskraam van begin augustus. Mijn gynaecoloog zei dat je je vanaf een LF van 10 dagen en een cyclus van 35 dagen echt geen zorgen hoeft te maken dus daar probeer ik me maar aan vast te houden.
vor 2 Jahren
Gefeliciteerd 🥰
vor 2 Jahren
Haihai,
Ik doe deze maand voor het eerst geen ovulatietesten. Maar heb sinds een uurtje steken bij mijn schaambeen en in mijn lies. Zou dit de eisprong kunnen zijn ? Zit nu op cd13
vor 2 Jahren
Reactie op Sarah23
Wij beginnen morgen weer met ovulatie testen, hopelijk Nod rond 21 december ...
Hey ik ook morgen weer! Mijn nod is op de 20e, cyclus van 35 dagen. Vorige keer op dag 22 mijn ei gehad, dus ben benieuwd!
vor 2 Jahren
Van harte gefeliciteerd !💙💗
vor 2 Jahren
4 dagen over nod.. ook geen menstruatie te bekennen. Op naar ronde 6... gefeliciteerd iedereen met een positieve test!
vor 2 Jahren
22 December me intake 😊 je hebt gelijk, positive vibes dit gaat goed komen ...
Wat fijn! Hoe reageerde je man? Ik hou je op de hoogte! Gewoon in deze groep?
vor 2 Jahren
Hallo iedereen,
Ik weet het even niet meer… ik ben zo onregelmatig dat ik het gewoon niet meer weet. Deze datums zijn de datums waarop mijn ongesteldheid afgelopen maanden startte :
14/8, 1/9, 26/9, 21/10 zoals je ziet is mijn cyclus bijna elke maand anders in dagen… met welke moet ik rekening houden om te weten wnnr deze maand mijn regels moet krijgen? Want als ik 24 dagen neem is het 5/12 en 6/12 testen maar als ik 21 dagen neem is het vandaag en morgen testen enzo verder ik kom er helemaal zot van!
vor 2 Jahren
Reactie op Loeloe22
Ik denk nog iets te licht. Het moet gelijk of donkerder zijn dan eet controlestreepje. Maar het feit dat deze gisteren nog zo licht was en nu zo fel oploopt, kan het zeker geen kwaad om het alvast gezellig te maken vandaag :)
vor 2 Jahren
Reactie op boysmamof3
Zitten er meer dames op 5 dpo vandaag ?
Hier op dpo 6 (dnek ik toch), is dichtbij he ;)
vor 2 Jahren
Reactie op boysmamof3
Zitten er meer dames op 5 dpo vandaag ?
Ik denk dat ik ongesteld ben geworden ik heb bij afvegen wat licht echt heel licht rozig bloed/afscheiding