1018 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Saartje1193
Hier op dpo 6 (dnek ik toch), is dichtbij he ;)
Oo 1 dag verschil haha
2 jaar geleden
Reactie op boysmamof3
Ik denk dat ik ongesteld ben geworden ik heb bij afvegen wat licht echt hee ...
Hoeft niet! Ik heb een innestelings bloeding gehad bij mijn eerste.
2 jaar geleden
Ow echt
2 jaar geleden
Ja ik weet het niet t is heeel minimaal en heeel licht roze dus ben benieuwd normaal na m’n ovulatie heb ik pijnlijke borsten maar nu totaal niks ( heb ook geen ovutestem meer gedaan deze maand )
2 jaar geleden
Reactie op CMBB
Of gaat het streepje nog donkerder worden?
Het streepje lijkt donkerder dan de controle streep, lijkt mij de top!
2 jaar geleden
Reactie op amber25
Ja ik!
Hoelang is jouw cyclus ? De mijne was 33 dagen (op dag 33 ongesteld) maar nu lijk ik wat licht rozige afscheiding/bloed t hebben ik zit nu op dag 24
2 jaar geleden
Reactie op CMBB
Of gaat het streepje nog donkerder worden?
Die van 30-11 is positief.. dus binnen 24-48 uur eisprong. Grote kans dat het vandaag is maar ei leeft natuurlijk ook nog 12-24uur. Dus gisteren en vandaag zit je sowieso goed. Morgen ook nog kans.. maar hoe meer de dag verstrijkt hoe kleiner deze wordt. Dus als je de mogelijkheid hebt en zin hebt...zeker doen.
2 jaar geleden
Vandaag 14 dpo. App gaf aan vandaag NOD maar ik ga van 28 dagen uit dus morgen NOD. Ben benieuwd. Had vrijdag op 9dpo bij niezen ineens gevoel vaan bandenpijn. (Kan niet natuurlijk). En ineens pijn alsof me periode zich aan zou dienen. Veel te vroeg. Plus ben stront verkouden sinds paar dagen. Dus ga het zien..
2 jaar geleden
Reactie op amber25
Vrij onregelmatig eigenlijk. Ene keer 37 dagen, soms 33. Er is geen pijl op ...
Ja ik denk niet de innesteling eigenlijk zou wel heel snel zijn na de eisprong en heb eigenlijk al vanaf mei dat ik na de eisprong dag later (eisprong wist ik dan door ovutesten) gelijk pijnlijke tepels en borsten heb en heb dit keer nergens last van maar ook geen ovutesten gedaan
2 jaar geleden
Reactie op amber25
Vrij onregelmatig eigenlijk. Ene keer 37 dagen, soms 33. Er is geen pijl op ...
Wat vervelend zeg dat je cyclus zo onregelmatig is
2 jaar geleden
Weet iemand hoe je ik mn ovulatieperiode kan testen na een miskraam.
2 jaar geleden
Nod dag vandaag. Clear blue zegt dit maar me action testen lopen heel langz ...
Ik was zwanger, maar action gaf negatief aan. En clear blue positief. Dus het zit hopelijk goed. Van harte!