Hey dames!
Alvast een topic aangemaakt voor de dames die naar de volgende ronde gaan.
Vriend en ik gaan naar ronde 16.
Mijn cyclus duurde 51+ dagen, dus ga ik er nu vanuit dat mijn volgende NOD rond kerst valt.
Hopelijk sluiten we allemaal het jaar op een leuke manier af.
🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲
Dit topic is gesloten omdat het meer dan 1000 reacties heeft. Je kunt het vervolg op dit topic vinden via https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/nod-deel-2-december-2021-oLP5ye.
Ooooh vandaag is de dag dat ik testen mag!! Ik moet vandaag ongesteld worden, ik durf gewoon niet te testen😅 heb geen krampen van menstruatie, normaal wordt ik smorgens wakker van de mega buikpijn. Ga ik nu testen of wacht ik tot morgen! Ik vind dit maar spannend🍀😅
Helaaas test is negatief😢 dan gaan we maar wachten tot mijn menstruatie do ...
Ik heb vandaag ook net getest met gewone van action en die is ook negatief maar tot hiertoe nog geen last van mijne buik of hoofdpijn en dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden
Hier vanochtend klaar met zo een dure vroege digitale test van Clear Blue, doet dat ding het niet. Zucht... Gisteren al een een vroeg testje gebruikt van de Action, licht positief. Ik heb nog een uit de voorraad een Clear Blue test gevonden die ik vanaf NOD kan gebruiken. NOD pas 5 december maar dit is het resultaat. Lijkt mij toch positief?
We lopen gelijk. Vandaag 7dpo. Wanneer ga jij testen?
Ghooo ik weet het niet goed. Al elke maand veel te vroeg beginnen testen (vanaf 9dpo) en elke maand opnieuw teleurgesteld 😒 ik schat men kansen deze maand ook laag in, omdat de dokter denkt dat ik bacteriële vaginose had. (intussen behandeling wel afgelopen sinds gisteren), mar ik vond online dat je dan maar een innestelingskans van 5% hebt 😬. En dan nog problemen met men litteken van de keizersnede die ze vorige maand ontdekt hebben.. Ik weet het niet goed deze maand 🤔 jij?