NOD - December 2021 - ⭐🌲

Young Mama To Be
7 maanden geleden
Volgen
Hey dames! Alvast een topic aangemaakt voor de dames die naar de volgende ronde gaan. Vriend en ik gaan naar ronde 16. Mijn cyclus duurde 51+ dagen, dus ga ik er nu vanuit dat mijn volgende NOD rond kerst valt. Hopelijk sluiten we allemaal het jaar op een leuke manier af. 🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲 Dit topic is gesloten omdat het meer dan 1000 reacties heeft. Je kunt het vervolg op dit topic vinden via https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/nod-deel-2-december-2021-oLP5ye.
Dit topic is gesloten
1018 reacties
Summerz
7 maanden geleden
Oke, ik heb afgelopen zaterdag/zondag een positieve ovulatie test gehad.. Deze week zo'n buikpijn en feestje op het toilet gehad. πŸ₯³. Raar gevoel onder in de buik. Ik dacht meer aan buikgriep. Maar gister op het werk vloog het mij opeens aan dat ik dacht: TESTEN! Mijn man zei nog: Niet nu al gaan testen! Wacht nog tot volgende week. Eigenwijs als ik was ik ging zo'n early test doen. Negatief. πŸ₯΄ Mijn man zei: I told you! 🀭 Te vroeg? Toch echt negatief? Ik teste bij de vorige zwangerschap ook vrij vroeg vroeg. En anders ga ik bij jullie op het wachtbankje zitten.
Summerz
7 maanden geleden
Reactie op Vlinder19967
51 dagen Jezus.. ik wil temperaturen maar mij kennende gaat dat gewoon fout want slaap is me heilig πŸ₯²
Slaap is alles tegenwoordig! πŸ˜›
Summerz
7 maanden geleden
Reactie op Summerz
Slaap is alles tegenwoordig! πŸ˜›
Bedenk me net dat als slaap heilig is ik wel erg vroeg wakker ben! Werken. Dienst begint om 6:45u. πŸ˜’
Vlinder19967
7 maanden geleden
Reactie op Summerz
Bedenk me net dat als slaap heilig is ik wel erg vroeg wakker ben! Werken. Dienst begint om 6:45u. πŸ˜’
Ja ik heb echt me slaap nodig anders ben ik niet te genieten πŸ˜… ik heb alle energie nodig voor me zoon en werk
Vlinder19967
7 maanden geleden
Oh beter! Ik ben volgens mij nog steeds aan het bloeden... Het word al wel minder gelukkig
Ja hoe sneller je menstruatie voorbij is hoe beter. Viel me wel op dat ik ook veel oud bloed had op de laatste dag dus me lichaam heeft een reiniging gehad 🀣🀣
C.v.D
7 maanden geleden
Helaas.. vandaag ongesteld geworden na een positieve test (vier dagen overtijd). Heel erg balen maar toch vol goede moed door naar de volgende ronde. Nod is verplaatst van 5 december naar 9 december 🀞🏻
Summerz
7 maanden geleden
Reactie op Vlinder19967
Ja ik heb echt me slaap nodig anders ben ik niet te genieten πŸ˜… ik heb alle energie nodig voor me zoon en werk
Herkenbaar hoor! Slapen is echt mijn hobby geworden! En voor hobbys heb je niet altijd tijd he. πŸ˜…
Vlinder19967
7 maanden geleden
Reactie op C.v.D
Helaas.. vandaag ongesteld geworden na een positieve test (vier dagen overtijd). Heel erg balen maar toch vol goede moed door naar de volgende ronde. Nod is verplaatst van 5 december naar 9 december 🀞🏻
Dikke knuffel ❀
boysmamof3
7 maanden geleden
Ik sluit me hier aan voor ronde 3 na miskraam in mei heb een gezond zoontje van 2,5 dus wij zijn bezig voor ons 2e (levende kindje ) hiervoor 2 vruchtjes van 10 weken verloren en 1 kleintje van 16 weken verloren Mijn nod is nu 9 december als t allemaal klopt met m’n cyclus
amber25
7 maanden geleden
Reactie op amber25
Ik sluit me ook aan. 2e ronde 1e kindje. NOD op 15 december πŸŽ„β­
Afhankelijk trouwens van wanneer ik ongesteld word. Bedoeling is vandaag, maar nog niks te bekennen
Summerz
7 maanden geleden
Reactie op C.v.D
Ik denk dat je veel te vroeg heb getest. Toch volgende week afwachten!
Maar weer op het wachtbankje zitten!πŸ₯΅
Young Mama To Be
7 maanden geleden
Reactie op C.v.D
Ah... Wat ontzettend balen. Knuffel ❀️
Summerz
7 maanden geleden
Reactie op C.v.D
πŸ˜ͺ ah echt balen!
Young Mama To Be
7 maanden geleden
Nou, mijn menstruatie is er zo'n beetje mee gekapt. Tellen jullie de dagen dat jullie heel licht ongesteld zijn ook mee? Wanneer het bijna niks meer is? Morgen ga ik dan beginnen met temperaturen. Doe tijdens m'n menstruatie niet omdat ik vaginaal temp πŸ₯Ί
Summerz
7 maanden geleden
Ben zo benieuwd wat m'n lichaam deze maand weer gaat uitspoken, qua ovulatie etc.
Blijft elke keer weer spannend he. πŸ₯° Ik tel inderdaad die dagen nog wel mee. Echt wanneer er niks meer komt dan is mijn menstruatie over.