1018 Reacties

2 jaar geleden

Oke, ik heb afgelopen zaterdag/zondag een positieve ovulatie test gehad.. Deze week zo'n buikpijn en feestje op het toilet gehad. 🥳. Raar gevoel onder in de buik. Ik dacht meer aan buikgriep. Maar gister op het werk vloog het mij opeens aan dat ik dacht: TESTEN! Mijn man zei nog: Niet nu al gaan testen! Wacht nog tot volgende week. Eigenwijs als ik was ik ging zo'n early test doen. Negatief. 🥴 Mijn man zei: I told you! 🤭 Te vroeg? Toch echt negatief? Ik teste bij de vorige zwangerschap ook vrij vroeg vroeg. En anders ga ik bij jullie op het wachtbankje zitten.

2 jaar geleden

51 dagen Jezus.. ik wil temperaturen maar mij kennende gaat dat gewoon fout ...
Slaap is alles tegenwoordig! 😛

2 jaar geleden

Reactie op Summerz

Slaap is alles tegenwoordig! 😛
Bedenk me net dat als slaap heilig is ik wel erg vroeg wakker ben! Werken. Dienst begint om 6:45u. 😒

2 jaar geleden

Reactie op Summerz

Bedenk me net dat als slaap heilig is ik wel erg vroeg wakker ben! Werken. ...
Ja ik heb echt me slaap nodig anders ben ik niet te genieten 😅 ik heb alle energie nodig voor me zoon en werk

2 jaar geleden

Oh beter! Ik ben volgens mij nog steeds aan het bloeden... Het word al wel ...
Ja hoe sneller je menstruatie voorbij is hoe beter. Viel me wel op dat ik ook veel oud bloed had op de laatste dag dus me lichaam heeft een reiniging gehad 🤣🤣

2 jaar geleden

Helaas.. vandaag ongesteld geworden na een positieve test (vier dagen overtijd). Heel erg balen maar toch vol goede moed door naar de volgende ronde. Nod is verplaatst van 5 december naar 9 december 🤞🏻

2 jaar geleden

Ja ik heb echt me slaap nodig anders ben ik niet te genieten 😅 ik heb alle ...
Herkenbaar hoor! Slapen is echt mijn hobby geworden! En voor hobbys heb je niet altijd tijd he. 😅

2 jaar geleden

Maaruhm heb ik te vroeg getest of niet?

2 jaar geleden

Reactie op Summerz

Maaruhm heb ik te vroeg getest of niet?
Ik denk dat je veel te vroeg heb getest. Toch volgende week afwachten!

2 jaar geleden

Reactie op C.v.D

Helaas.. vandaag ongesteld geworden na een positieve test (vier dagen overt ...
Dikke knuffel ❤

2 jaar geleden

Ik sluit me hier aan voor ronde 3 na miskraam in mei heb een gezond zoontje van 2,5 dus wij zijn bezig voor ons 2e (levende kindje ) hiervoor 2 vruchtjes van 10 weken verloren en 1 kleintje van 16 weken verloren Mijn nod is nu 9 december als t allemaal klopt met m’n cyclus

2 jaar geleden

Ik sluit me ook aan. 2e ronde 1e kindje. NOD op 15 december 🎄⭐

2 jaar geleden

Reactie op amber25

Ik sluit me ook aan. 2e ronde 1e kindje. NOD op 15 december 🎄⭐
Afhankelijk trouwens van wanneer ik ongesteld word. Bedoeling is vandaag, maar nog niks te bekennen

2 jaar geleden

Reactie op C.v.D

Ik denk dat je veel te vroeg heb getest. Toch volgende week afwachten!
Maar weer op het wachtbankje zitten!🥵

2 jaar geleden

Reactie op C.v.D

Helaas.. vandaag ongesteld geworden na een positieve test (vier dagen overt ...
Ah... Wat ontzettend balen. Knuffel ❤️

2 jaar geleden

Reactie op C.v.D

Helaas.. vandaag ongesteld geworden na een positieve test (vier dagen overt ...
😪 ah echt balen!

2 jaar geleden

Naah ik heb last van mijn borsten, misselijk en een druk gevoel van onderen. 🤭

2 jaar geleden

Nou, mijn menstruatie is er zo'n beetje mee gekapt. Tellen jullie de dagen dat jullie heel licht ongesteld zijn ook mee? Wanneer het bijna niks meer is? Morgen ga ik dan beginnen met temperaturen. Doe tijdens m'n menstruatie niet omdat ik vaginaal temp 🥺

2 jaar geleden

Ben zo benieuwd wat m'n lichaam deze maand weer gaat uitspoken, qua ovulatie etc.

2 jaar geleden

Ben zo benieuwd wat m'n lichaam deze maand weer gaat uitspoken, qua ovulati ...
Blijft elke keer weer spannend he. 🥰 Ik tel inderdaad die dagen nog wel mee. Echt wanneer er niks meer komt dan is mijn menstruatie over.