1018 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Helaaas test is negatief😢 dan gaan we maar wachten tot mijn menstruatie do ...
Als het niet doorbreekt zou ik zaterdag gewoon weer testen. Ik duim voor je!

2 jaar geleden

Reactie op itsme2021

Als het niet doorbreekt zou ik zaterdag gewoon weer testen. Ik duim voor je ...
Ja dat wil ik ook gaan doen. Maar kan dat? Dat hij nu negatief test en zaterdag bijvoorbeeld wel positief?

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Ja dat wil ik ook gaan doen. Maar kan dat? Dat hij nu negatief test en zate ...
Zeker, na 48 uur is eventueel aanwezige hcg weer verdubbelt. Dus mogelijk nu nog te laag en dan genoeg

2 jaar geleden

Reactie op Mamvantwee

Hoelang is jullie luteale fase gemiddeld, meiden die ovulatietesten gebruik ...
Voorheen gemiddeld 13-dagen en sinds de miskramen 9 à 11 dagen. Ben ook erg bang dat die fase te kort is waardoor het nu niet meer lukt maar volgens de gynaecoloog is er vanaf 10 dagen niks aan de hand

2 jaar geleden

Reactie op VadXx

Zeker, na 48 uur is eventueel aanwezige hcg weer verdubbelt. Dus mogelijk n ...
Dank je wel, ik houd jullie dit weekend weer op de hoogte 😊

2 jaar geleden

Reactie op Saartje1193

Ghooo ik weet het niet goed. Al elke maand veel te vroeg beginnen testen (v ...
Hopen dat je innesteling deze maand wat "later" begint🤞 ik duim voor je😘 Wat is er met het litteken als ik vragen mag? Ik heb bij m'n eerste zoon een keizersnede gehad en de andere 2 vaginaal bevallen. Ik denk dat ik zondag ga testen🙈

2 jaar geleden

Reactie op CMBB

He ik heb een vraag. Ik denk dat ik vandaag mijn eisprong heb. Mijn laatste ...
De dag voor en van de eisprong ben je het meest vruchtbaar. 1 dag erna ook nog wel. Ik zou het iig gewoon proberen! Kan nooit kwaad lijkt me 😉😚

2 jaar geleden

Reactie op Berona

Hopen dat je innesteling deze maand wat "later" begint🤞 ik duim voor je😘 ...
Ja ik hoop het ook 😁 Wel, ik merkte sinds de keizersnede dat ik regelmatig pijn heb tijdens de seks, alsof er een blauwe plek zat vanbinnen. Meerdere malen door mijn gynaecoloog afgewimpeld dat dat wss door de borstvoeding kwam. Intussen al half jaar geen bv meer en nog steeds pijn. Andere gyn geweest en deze keek meteen inwendig en zag dat mijn litteken er 'moeilijk' uitzag met verklevingen. Na mijn volgende menstruatie gaan ze een vloeistof inspuiten om beter te kunnen kijken en een oplossing te zoeken. Heb sinds ik gestopt ben met anticonceptie in April ook elke maand meer en meer pijn tijfens men ovulatie wat miss ook daardoor komt. Ben al 1x zwanger geweest in april zelf maar jammer genoeg miskraam. Dus vertrouwen in lichaam wat kwijt. Maar you never know natuurlijk ;p

2 jaar geleden

Reactie op Berona

Hopen dat je innesteling deze maand wat "later" begint🤞 ik duim voor je😘 ...
Ik duim alvast super hard voor je zondag 😁

2 jaar geleden

Pfff, nog 10 dagen wachten om te kunnen testen 🤪 Hoe komen we door deze dagen heen?!?!

2 jaar geleden

Reactie op Mevrouw A

Pfff, nog 10 dagen wachten om te kunnen testen 🤪 Hoe komen we door deze da ...
Ja dat is elke keer aftellen die eerste periode ga vlot maar erna haha

2 jaar geleden

Reactie op cba070

Ja dat is elke keer aftellen die eerste periode ga vlot maar erna haha
Haha ja echt he

2 jaar geleden

Hoi lieve dames! Ik heb lang niks meer gepost omdat ik alle apps enzo had verwijderd om mezelf wat meer rust te geven.. Maar moet dit echt even van me afschrijven.. Nu vorige week maandag een positieve ovulatie test gehad, en sinds afgelopen maandag veel last van mijn borsten en tepels, menstruatie achtige kramp dus ik dacht vanochtend (10dpo ongeveer) laat ik eens testen… En ja hoor, een licht streepje! 🥰 Volgens mijn apps zou mijn menstruatie pas 9 december komen maar kon het niet laten! Komende dagen mega hard duimen dat het streepje steeds donker wordt maar ugh heb zo’n zin al om het iedereen te vertellen en zo veel schattige dingen te gaan kopen 🙈 Ik stuur jullie allemaal super veel baby dust ✨✨✨✨

2 jaar geleden

Reactie op Saartje1193

Ja ik hoop het ook 😁 Wel, ik merkte sinds de keizersnede dat ik regelmatig ...
Jeetje wat vervelend dat je er ook zo een pijn van hebt. Ik hoop dat ze snel met oplossing komen voor je🍀💚

2 jaar geleden

Reactie op Ennaxor

Hoi lieve dames! Ik heb lang niks meer gepost omdat ik alle apps enzo had v ...
Duidelijke streep hoor van harte gefeliciteerd 🥳💚

2 jaar geleden

Reactie op Ennaxor

Hoi lieve dames! Ik heb lang niks meer gepost omdat ik alle apps enzo had v ...
Super duidelijk, gefeliciteerd 👶🏻 hoop morgen zelf ook op een positieve test. Mijn menstruatie is nog niet aanwezig.

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Super duidelijk, gefeliciteerd 👶🏻 hoop morgen zelf ook op een positieve t ...
Dankjewel! Ik duim met je mee 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

2 jaar geleden

Reactie op Mamvantwee

Hoelang is jullie luteale fase gemiddeld, meiden die ovulatietesten gebruik ...
Voor mk 14 dagen en nu nog steeds gelukkig..

2 jaar geleden

2 dagen overtijd maar helaas weer een negatieve test. De moed zakt mij zo langzamerhand in de schoenen. Ronde 8 (denk ik) 2e kindje. Tussendoor ook nog een miskraam gehad.

2 jaar geleden

Reactie op Moniekjepiek

2 dagen overtijd maar helaas weer een negatieve test. De moed zakt mij zo l ...
Komt goed! Hier ronde 10 en raak, ook een miskraam 5 maanden terug. Blijft spannend natuurlijk maar de moed niet opgeven.