1018 Reacties
2 jaar geleden
Vandaag 3e dag NOD, mijn menstruatie zou afgelopen donderdag moeten beginnen. Nog steeds geen menstruatie. Vanmorgen weer een test gedaan, zie hier onder het resultaat. Wordt er langzaam een beetje moedeloos van, voel nog geen menstruatie lijntjes zoals normaal maar blijkbaar ook niet zwanger 😢 help wat kan ik nog meer doen, is dit normaal? Ben altijd heel regelmatig ongesteld.
2 jaar geleden
Reactie op Loutes
Vandaag 3e dag NOD, mijn menstruatie zou afgelopen donderdag moeten beginne ...
Bij mij hetzelfde moest normaal 1/12 ongesteld worden maar ben het nu nog niet. En al 2 negatieve testen ook gelijk u. Het wordt idd een beetje zwaar elke maand maar zal ooit wel eens lukken en we moeten positief blijven volgende keer beter hopelijk . Hoe lang zijn jullie nu aan het proberen? Langs de andere kant verwacht ik ook niet positief te testen want bij mijn tweede zoontje ben ik 4 maand ongesteld gebleven en de vijfde maand bleven ze uit en test gedaan en positief.. toen was het niet geland maar wel welkom en uiteindelijk was ik 16 weken zwanger dus het lichaam zit raar in elkaar. Ik vermoed da ik er nu teveel met bezig ben omda het nu geland is ik weet het ook niet meer eerlijk gezegd.
2 jaar geleden
Reactie op cba070
Bij mij hetzelfde moest normaal 1/12 ongesteld worden maar ben het nu nog n ...
Nou hier hetzelfde moest ook 1-12 ongesteld worden. We zijn nu sinds augustus bezig, elke maand teleurstelling. Mijn vriend is heel lieff die blijft hoop houden maar ik denk niet dat het deze maand nog positief wordt 😅 ik weet ook niet of dan nog kan. We moeten inderdaad positief blijven, volgende maand weer beter. Al doen wij het komende maand even rustig aan, we gaan het even los laten. Maar inderdaad het sloopt wel zo.
2 jaar geleden
Yes hier een positieve test in handen deze ochtend.. Kan het nog steeds niet geloven.. Namelijk echt 0,0 "klachten" Test is vrij licht dus hopelijk loopt het de komende week goed op. Maar een streep is een streep ✌️🥳🥳
2 jaar geleden
Reactie op Loutes
Nou hier hetzelfde moest ook 1-12 ongesteld worden. We zijn nu sinds august ...
Het kan dat je weinig hcg aanmaakt en misschien wat langer moet wachten voor je positief test. Je moet weten bij mijn eerste zwangerschap testte ik de eerste maand negatief en heb ik nog gebloed, toen ik bij de tweede maand mijn regels niet kreeg heb ik nogmaals getest en die was positief. Ik dacht dat ik 1 mnd zwanger was Ale iets minder e maar bleek bij echo dat ik dus 9 weken zwanger was, dus zo zie je maar. Bij mijn tweede zoontje heb ik de eerste twee maanden 3 testen uitgevoerd bleven alle drie negatief heb da gedaan omda mijn borsten enorm gezwollen bleven en ik continu het zuur had maar omda ze negatief bleken en ik mijn regels kreeg dacht ik da het gewoon maagzweer ofzo was. Uiteindelijk de 4 de mnd bleven mijn regels uit opnieuw getest en was blijkbaar 16 weken zwanger… de enige verklaring dat mijn gynaecoloog kon doen was da mijn lichaam te weinig hcg aanmaakt. Wij zijn van ons eerste zwanger geworden ongepland eerlijk gezegd maar gehouden omdat wel welkom was. Bij ons tweede hadden we net beslist da ik de volgende maand ging stoppen met de pil en dan bleek ik al 4 mnd zwanger te zijn. Voor ons derde zijn we nu al heel wat jaren aan het proberen gepland en het lukt niet… het zit soms vreemd allemaal in elkaar
2 jaar geleden
Reactie op cba070
Het kan dat je weinig hcg aanmaakt en misschien wat langer moet wachten voo ...
Oh jeeetje wat bizar, ik pin me er nu op vast dat het gewoon negatief is en als ik inderdaad te weinig HCG aanmaak dan is het een gelukje😊 ik keek na 10 min wle nog een keer naar de test en toen leek je wel iets een streepje te zien maar dat kn natuurlijk heel goed het indroog streepje zijn. We gaan het zien. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben wellicht nog maar eens testen 😅
2 jaar geleden
Reactie op Loutes
Oh jeeetje wat bizar, ik pin me er nu op vast dat het gewoon negatief is en ...
Ja ik dacht aan maandag maar dat is misschien ook nog te vroeg. Idd gewoon even afwachten en ondertussen genieten van elkaar. Ja wij hebben het een kleine vier jaar geprobeerd dan lukte het niet had ik kisten op mijn eierstok en heb goed jaar terug de pil moeten nemen alles is nu terug goed dus sinds april dit jaar terug aan het proberen maar het lukt dus niet en bij ons hebben we jammer genoeg ook nog wat de teleurstellingen van de jaren ervoor. Maar idd positief blijven en het elke maand opnieuw gezellig maken 😉
2 jaar geleden
Reactie op kikki☀️
Veel pepernoten vreten en afleiding zoeken! Hier vandaag over 10 dagen mijn ...
Ik ook de 14de NOD. Vandaag ook veel gesnoept 🤣 Sinterklaas kan de deur weer uit (vandaag gevierd) en de kerstboom gaan we morgen maar meteen aan beginnen heb ik toch nog wat bezigheid deze week.
2 jaar geleden
Mijn vruchtbare periode is begonnen gisteren. Meteen ook gezellig gemaakt hahaha. Eisprong is als het goed is dinsdag. NOD 20e!
2 jaar geleden
Hi iedereen, ik ben 8 dagen overtijd. Nogsteeds niks te bekennen. Wel hele zere borsten en voortdurend buikpijn en steken.. heb de hoop opgegeven en wil graag dat mijn menstruatie komt.😓
2 jaar geleden
Reactie op chan1994a
Oo wat balen. Ik was vorige maand ook een week overtijd … dat is zo vervele ...
Jaa heel vervelend😓
2 jaar geleden
Reactie op cadeautjeee
Hi iedereen, ik ben 8 dagen overtijd. Nogsteeds niks te bekennen. Wel hele ...
Oh wat vervelend. Alle testen blijven negatief ? Hier ook nog steeds niets, als ik volgend weekend ook nog niet ongesteld ben wil ik vragen om bloed te prikken, heb begrepen dat je uit een bloedtest soms meer kunt halen dan urine. Snap helemaal dat jij je zo voelt, hier net zo 😢