Hey dames!
Alvast een topic aangemaakt voor de dames die naar de volgende ronde gaan.
Vriend en ik gaan naar ronde 16.
Mijn cyclus duurde 51+ dagen, dus ga ik er nu vanuit dat mijn volgende NOD rond kerst valt.
Hopelijk sluiten we allemaal het jaar op een leuke manier af.
🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲
Dit topic is gesloten omdat het meer dan 1000 reacties heeft. Je kunt het vervolg op dit topic vinden via https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/nod-deel-2-december-2021-oLP5ye.
Kerstboom staat hier al 3 weken 🙈 Sinterklaas gevierd hier met neefjes en ...
Ik wilde hem ook al eerder maar we hebben een echte dus niet slim om hem dan eerder te zetten. Gister voor het eerst sinterklaas gevierd met zoontje, was erg leuk en indd afleiding! Hier een drukke week met werken, helaas een begravenis dus veel tijd om er over na te denken heb ik niet. Merk wel als ik savonds eenmaal op de bank ga zitten ik er veel over na denk.
Oh wat vervelend. Alle testen blijven negatief ? Hier ook nog steeds niets, ...
Ja bij mij ook nog niets doorgekomen en ook geen last gelijk anders heb ik al buikpijn en hoofdpijn en nu niets hoop da ze ofwel snel doorkomen ofwel da morgen positieve test is
Ja bij mij ook nog niets doorgekomen en ook geen last gelijk anders heb ik ...
Ja snap ik. Heel herkenbaar. Ik heb dus zaterdag voor het laatst getest, maar laat het nu even rusten. Zag vandaag wel wat duidelijk aderen op mijn borsten en mijn tepelhoven/tepels leken wat donkerder. Ik wacht nog even met testen. Ga er eigenlijk al vanuit dat het niet zo is deze maand
Moest 1/12 ongesteld worden en heb do en zaterdag getest ma beide negatief ...
Hier hetzelfde, moest ook 1-12 ongesteld worden. Ik heb nu ook maar een early test besteld, vond het een goede tip. Ander kijk ik het nog even aan en ga ik naar de HA met de vraag of ik mag bloedprikken. Succes, laat je even weten wat er uit de early gekomen is? 🍀
Dat is ook nog een goeie, hoeveel dagen ben jij nu over tijd?
Heb vandaag weer getest weer negatief. Heb morgen afspraak voor bloedafname want huisarts zegt zelf da voor mij niet normaal is dat ik zolang overtijd ben ik ben altijd vroeger of dag zelf ongesteld maar nooit later. En bovendien ervoor waren mijn testen ook negatief en bleek ik 8 weken en 16 weken zwanger 😅
Heb vandaag weer getest weer negatief. Heb morgen afspraak voor bloedafname ...
Oh spannend, ik ga morgen vroeg een early doen en anders ook dokter bellen. Deze onzekerheid is ook irritant. Meer mensen hier ervaring mee of nog tips?
Ik heb sinds vanmiddag mega veel pijn in mijn linkse onder buik zo steken om de zoveel tijd en ze stralen uit naar mijn linkerbeen en mijn rug. Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik ben nog steeds niet ongesteld en dit is een soort pijn die ik nog nooit gehad heb
Ik denk dat ik vandaag maar de huisarts ga bellen. 4 testen later en nog altijd geen menstruatie😢 dit werk zo niet mee. Ik zit vol met vragen en gedachtes, ik ben altijd regelmatig en op de dag nauwkeurig ongesteld altijd de 1e van de maand. Ik ga niet opgeven, maar dit helpt niet!