1018 Reacties

2 jaar geleden

Pff ik word helemaal gek.. gister had ik een klein beetje bloed bij het afvegen, en ook maar 1x. Zat toen rond 10 dpo. Al een aantal dagen een weeïg gevoel in mn buik. Dus ik dacht vanmorgen; ik ga testen. Veel te vroeg misschien want ik heb officieel vrijdag of zaterdag mijn nod. Maar ik zag dus een heel licht streepje 😱 normaal bij die testen waren ze spierwit.. dus daarna heb ik 1 van clearblue gebruikt en die zegt; niet zwanger. Wat vinden jullie van mijn eerste test?

2 jaar geleden

Zo een last van mijn borsten al paar dagen. Heb ik normaal nooit. Maar goed corrige ronde ook op NOD last borsten en toen is het door gekomen. Echter nu op 9dpo. Ik vindt het heel lastig om nu nog niet te testen 😖😖😖

2 jaar geleden

Helaas vandaag ongesteld geworden! Nieuwe NOD 3/4/5 januari. Door naar de volgende ronde! Andere dames heel veel succes nog 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Ik denk dat ik vandaag maar de huisarts ga bellen. 4 testen later en nog al ...
Misschien een stomme vraag, maar heb jij je toevallig laten vaccineren voor corona? Je hoort namelijk dat dan je cyclus ook ineens heel raar kan worden 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Ik denk dat ik vandaag maar de huisarts ga bellen. 4 testen later en nog al ...
Ja dat is bij mij hetzelfde vandaag 5 de test gedaan en ook negatief. Ben blij dat ik straks bij dokter mag voor bloedafname maar dan is het ook weer min 24 u wachten voor de uitslag en mijn geduld geraakt eerlijk gezegd op 😅

2 jaar geleden

Reactie op Bibi189

Helaas vandaag ongesteld geworden! Nieuwe NOD 3/4/5 januari. Door naar de v ...
O jammer

2 jaar geleden

Reactie op babyydroom

🥺🥺❤️
Proficiat

2 jaar geleden

Reactie op Esstheerr

Pff ik word helemaal gek.. gister had ik een klein beetje bloed bij het afv ...
Ik zie em ook 🥰🥳

2 jaar geleden

Reactie op Mevrouw A

Misschien een stomme vraag, maar heb jij je toevallig laten vaccineren voor ...
Mag je zeker vragen, heb ik gedaan. Ook op advies van de huisarts. Want heb toen eerst de huisarts gebeld. Ik heb na mijn laatste vaccinatie, begin augustus, altijd regelmatige cyclus gehad nooit klachten en nu ineens dat de menstruatie uitblijft. Heb vanmorgen de huisarts gesproken en moet vanmiddag tussen 2 en 5 terugbellen. Dus we gaan het horen

2 jaar geleden

Reactie op cba070

Ja dat is bij mij hetzelfde vandaag 5 de test gedaan en ook negatief. Ben b ...
Oh mocht je gelijk al voor afspraak voor bloedprikken? Ik heb gebeld en ze gaat nu overleggen en vanmiddag tussen 2 en 5 terug bellen. Op hoop van zegen dat ik mag bloedprikken. Wordt gek van die vraagtekens. Begrijp ook helemaal hoe jij je voelt

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Mag je zeker vragen, heb ik gedaan. Ook op advies van de huisarts. Want heb ...
Hmm okee, wat vaag allemaal. Hoop dat je vanmiddag meer komt te weten! Laat je het ons weten?

2 jaar geleden

Reactie op Mevrouw A

Hmm okee, wat vaag allemaal. Hoop dat je vanmiddag meer komt te weten! Laat ...
Ja laat het jullie zeker weten. Vind deze steun wel heel fijn😊 ik houd jullie op de hoogte

2 jaar geleden

Ik wist dat de kans deze maand klein zou zijn, maar heb toch nog hoop. Normaal is men cyclus altijd 27 dagen, maar doordat men eisprong deze maand later was is men nod van 6 naar 10 december verplaatst. Normaal heb ik enkel de dag voor men nod felle krampen in onderbuik en misselijk, maar nu heb ik al 5dagen lichte menstruatiekrampen in buik en onderrug en ook veel meer puistjes dan andere maanden.. Zit nu op cd 28 dus ben zo benieuwd..

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Ahww, gefeliciteeerd! ❤️ Zou ik mogen vragen hoeveel druppels jij gebruikt? ...
Dankjewel 🙏🏽 4 druppels! Ik wens iedereen zoveel succes.. eindelijk na ruim een jaar is het hier raak. Allemaal moed houden 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Saartje1193

Ik wist dat de kans deze maand klein zou zijn, maar heb toch nog hoop. Norm ...
Duimen voor jou ✨🤍🍀

2 jaar geleden

Pfft ik zit in een vergelijkbare situatie. Ik dacht dat mijn NOD 5 december was, maar ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb nog niet getest, omdat ik totaal niet het gevoel heb dat ik zwanger ben. Heb ook al sinds zaterdag lichte krampen en vannacht zelfs erge krampen. De afgelopen maanden had ik een regelmatige cyclus. Ik denk dat ik me in kan houden omdat ik nu nog soort van hoop heb, terwijl alle signalen het tegenspreken 🤦. Ik word liever teleurgesteld door de menstruatie zelf. Wat is mijn lichaam aan het doen 😑?

2 jaar geleden

Ik zit met een dilemma. Vrijdag is mijn NOD en ik wil ook niet te vroeg gaan testen zoals de vorige ronde. Vrijdagavond eet ik met mijn ouders en zaterdagochtend ga ik ook weg met familie. Omdat ik bang ben dat ik het (mocht het positief zijn) niet voor me kan houden vanwege enthousiasme heb ik zoiets anders test ik zondag pas.. Mocht het positief zijn, dan willen we het met kerst delen maar om ze daarvoor nou te ontwijken.. Ik vind het lastig om te bepalen hoe ik dit aan moet pakken. Wachten met testen tot zondag of gewoon m'n best doen en doen alsof er niets aan de hand is 🤣

2 jaar geleden

Reactie op amber25

Ik zit met een dilemma. Vrijdag is mijn NOD en ik wil ook niet te vroeg gaa ...
Oooh dit is zó herkenbaar! Aan de ene kant wil ik het ze meteen vertellen maar aan de andere kant lijkt het me zo mooi om dit met kerst te doen..

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Oh mocht je gelijk al voor afspraak voor bloedprikken? Ik heb gebeld en ze ...
Ja ze heeft me direct afspraak gegeven voor vandaag om 12u30 en morgen om 10u mag ik bellen voor de uitslag. Tot hiertoe heb ik mijn regels nog niet. Maar wel ongelooflijke steken in mijn buik

2 jaar geleden

Reactie op cba070

Ja ze heeft me direct afspraak gegeven voor vandaag om 12u30 en morgen om 1 ...
Spannend. Houd je ons op de hoogte? Ik ga zo de huisarts weer bellen.