1018 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op babyydroom

🥺🥺❤️
Gefeliciteerd!

2 jaar geleden

Zooooo irritant dit. Voor miskraam (september) alles perfect op tijd met ovulatie etc zoals de app aangaf. Maar toch helemaal ontregeld sinds laatste 2x. Nu had ik al lang knipperende smiley moeten hebben voor eisprong deze donderdag. Nog steeds niets😔

2 jaar geleden

Deze maand geen ovulatietesten gedaan en wat een minder druk ligt er dan op! Enigste nadeel ik weet nu niet wanneer mijn ovulatie is geweest, ik verwacht volgende week woensdag mijn menstruatie. Sinds gisteren in eens allemaal puistjes, dit had ik bij mijn eerste ook, maar het is natuurlijk nog wel erg vroeg. Zit op cd 21

2 jaar geleden

Zojuist de huisarts gesproken, ze geven aan dat ik het nog een week moet aankijken. Mocht mijn menstruatie dan nog niet hebben doorgezet gaan we een afspraak inplannen voor ene consult😅 ik weet niet of me dit meer zorgen maakt dan het wachten. Maar misschien wordt er dan wel wat duidelijk als er iets niet goed is. We gaan wachten 🍀

2 jaar geleden

We hebben 2 poezels 😻😻 eentje ligt altijd bij mij en kiest altijd voor mij ipv van m'n partner of wie dan ook. De andere ligt altijd op zichzelf en komt never nooit bij je liggen.. afgelopen 2 dagen ligt die poes non stop bij mij op schoot... bijgeloof of zou t iets betekenen? Vandaag 9 dpo van ronde 5 of 6 weet t even niet meer...

2 jaar geleden

Toch niet kunnen laten om te testen vanwege de zere borsten. 9 dpo, negatief. Er is nog een kans. Toch teleurgesteld. Zo stom. Waaaarom waaaarom doe ik dit dan ook. Echt nul zelfbeheersing. Ik wil het gewoon zo graag. 🤞😖❤️. Met kerst vertellen zou zo het perfecte plaatje zijn. 🎄🌟🎄

2 jaar geleden

Reactie op Panpoen

Toch niet kunnen laten om te testen vanwege de zere borsten. 9 dpo, negatie ...
Heel begrijpelijk, heb ik de eerste 2 keer ook gehad. Maar daarna dacht ik, ik word dus 2x teleurgesteld dan maar liever wachten en dan 1x teleurgesteld worden als het niet zo is. Probeer dat te denken en doen, scheelt een hele hoop😊 succes weer 🍀

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

We hebben 2 poezels 😻😻 eentje ligt altijd bij mij en kiest altijd voor mi ...
Zou kunnen hoor! Bij zwangerschap ga je door hormonen anders ruiken wat katten soms heel erg lekker vinden. Maaaaar het kan ook door het koude weer komen, dat ie gewoon de warmte opzoekt 🙈. Bij onze eerste ronde kwam onze kat ook ineens ieder moment bij me liggen, maar ik was gewoon negatief, dus kwam vast door de kou....

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Zojuist de huisarts gesproken, ze geven aan dat ik het nog een week moet aa ...
Oh dat is erg dat die u zolang laat wachten. Ik weet het morgen voormiddag en ben nu al mega ongeduldig

2 jaar geleden

Maar ik maak me wel enorme zorgen om die pijnlijke steken in mijn buik dus ze heeft uitgebreid bloedonderzoek aangevraagd maar op de zwangerschap prioriteit gegeven zodat ik dat al morgenvoormiddag weet en de rest dan dag later. Ik ga wel mega teleurgesteld zijn als deze nu ook negatief blijkt te zijn. Het vreemde is moest ik afgelopen maand zwanger zijn is het uitgerekend voor dezelfde dag van mijn jongste zoontje in principe 😅

2 jaar geleden

Ook vandaag negatief. Kon niet wachten tot de bloeduitslag. Ik moet echt meer geduld hebben maar het is de eerste maand dat echt over tijd ben in al die jaren proberen. Vandaag is het dag 7 overtijd maar op te testen is het negatief.

2 jaar geleden

Reactie op cba070

Ook vandaag negatief. Kon niet wachten tot de bloeduitslag. Ik moet echt me ...
Oh wat vervelend. Snap dat je zo in zenuwen zit. Dit is echt niet fijn, vanmorgen krijg je ook al uitslag van het bloedprikken toch? Hier ook nog geen menstruatie. Ik weet niet wat irritanter is, of die 2 weken tussen ovulatie en menstruatie of dit 😅 probeer het nu met rust te laten en wacht het bloedonderzoek even af. Houd je ons op de hoogte?

2 jaar geleden

Wij wachten en wachten en wachten op de eisprong. Zijn er hier nog mensen die wachten op hun ovulatie of net in hun wachtweken zitten? Het duurd altijd zo ontzettend lang en ik heb er echt totaal geen zin in deze maand.. 😩

2 jaar geleden

Hier ook aan het wachten. Had de ovulatie 2 dagen terug moeten hebben volgens de app. Veel hoge LH testen, maar nog geen knaller. Eerste keer dat we ovulatietesten gebruiken, dus we weten ook nog niet goed hoe dit precies af te lezen en wanneer we de knaller kunnen verwachten.

2 jaar geleden

6!!!! DAGEN!!! Voor NOD ... ik kon niet wachten met testen terwijl je met deze eigenlijk pas vanaf 5 dagen voor NOD kunt testen! Binnen een min al deze duidelijke streep!!! Ben zoooooo blij ♥️♥️♥️♥️

2 jaar geleden

Reactie op Loeloe22

Hier ook aan het wachten. Had de ovulatie 2 dagen terug moeten hebben volge ...
Ik heb nooit echt een mega knaller. Zoals je kan zien op de foto de ovulatie testen van vorige maand staan er bij op, daar zie je de middenste dat was een positieve test bij mij.

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

6!!!! DAGEN!!! Voor NOD ... ik kon niet wachten met testen terwijl je met d ...
Proficiat!

2 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Proficiat!
Dankjewel!!

2 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Wij wachten en wachten en wachten op de eisprong. Zijn er hier nog mensen d ...
Hier ook nog wachtende. Ik was maandag voor het eerst bij de gynaecoloog en daar zag ze (waarschijnlijk) een eiblaasje van 16 mm op dag 21. Weer een lange cyclus dus. Moet morgen terugkomen om te kijken of het eitje gesprongen is. Gister nog geklust en hopelijk is het nu gelukt. Weet ook niet hoe lang het vanaf 16 mm nog duren kan… wacht morgen even af! En daarna nog 2 weken dus😅

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

6!!!! DAGEN!!! Voor NOD ... ik kon niet wachten met testen terwijl je met d ...
Gefeliciteerd ❤️