1018 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Esstheerr

2 dagen voor nod, nog steeds wel erg licht als ik hem met anderen vergelijk ...
Ik zie al iets!!

2 jaar geleden

Reactie op Esstheerr

2 dagen voor nod, nog steeds wel erg licht als ik hem met anderen vergelijk ...
Ik zie het ook duidelijk! Voorzichtig gefeliciteerd 😊

2 jaar geleden

Reactie op Saartje1193

Ik zie het ook duidelijk! Voorzichtig gefeliciteerd 😊
Vinden jullie hem niet erg licht? Ik zie mensen met hele duidelijke strepen 5 dagen voor nod 🙁

2 jaar geleden

Hier jammer genoeg vandaag ongesteld geworden. Had het echt verwacht en toch weer een slag in het gezicht. 😢 Desondanks hoop ik zo weinig mogelijk dames terug te zien in de volgende ronde want het is jullie allemaal even hard gegund ;) op naar ronde 9! 🙏

2 jaar geleden

Reactie op Esstheerr

Vinden jullie hem niet erg licht? Ik zie mensen met hele duidelijke strepen ...
Nee hoor, integendeel. Ik heb al vele lichtere streepjes gezien ;)

2 jaar geleden

Reactie op Esstheerr

2 dagen voor nod, nog steeds wel erg licht als ik hem met anderen vergelijk ...
Lieffie.. niet elke hcg aanmaak bij elke vrouw is hetzelfde! Deze is van gisteren van mij.. 6 dagen voor NOD. De verloskundige zei zelfs dat ik misschien langer zwanger ben dan ik zelf dacht omdat t zo vroeg al zo duidelijk is. Dus of je maakt veel hcg aan of minder veel en gaat t langzaam aan meer worden maar een streep is een streep dus GEFELICITEERD ♥️😊

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

Lieffie.. niet elke hcg aanmaak bij elke vrouw is hetzelfde! Deze is van gi ...
Durf het echt niet te geloven 😰 Ben afgelopen zomer met 21 weken ons zoontje verloren na spontaan gebroken vliezen.. bleek een infectie in de placenta te zijn. Nu 4e ronde proberen en het voelt zooo onwerkelijk allemaal. 😅 Jij ook gefeliciteerd trouwens!! 😍

2 jaar geleden

13 december NOD gisteren (5 dagen voor nod) roze afscheiding. Vanmorgen een test gedaan en negatief ( 4 dagen voor nod) Iemand hier bekend mee?

2 jaar geleden

Reactie op Girlboymom

13 december NOD gisteren (5 dagen voor nod) roze afscheiding. Vanmorgen een ...
Wellicht een innestelingsbloeding? Ik durf het niet te zeggen. Ik zal rustig afwachten tot aan je menstruatie en dan testen mocht die uitblijven. Succes 🍀

2 jaar geleden

Hi ladies, ik ben zojuist ongesteld geworden! Precies een week na mijn NOD, dus geen huisarts bezoek volgende week voor mij. Ergens prettig anderzijds ook altijd fijn als ze gaan kijken waar het aan ligt. Nou we gaan het rond de kerst nog maar eens proberen, poging 5 👶🏻 Fijne dag allemaal!

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Hi ladies, ik ben zojuist ongesteld geworden! Precies een week na mijn NOD, ...
He, vervelend!!! Volgende ronde hopelijk meer geluk

2 jaar geleden

Ik heb de 2e blaasonsteking tijdens deze ronde dus mijn hoop is ook tot nul gezakt.

2 jaar geleden

Reactie op Sab444

Afgelopen maand voor het errst weer ongesteld na bevalling dus ga deze maan ...
Ooh dat heeft lang geduurd dan, ik zie dat je kindje al een jaar is 😊

2 jaar geleden

Reactie op Mamvantwee

Ik heb de 2e blaasonsteking tijdens deze ronde dus mijn hoop is ook tot nul ...
Dan kan je toch nog steeds zwanger worden of niet?

2 jaar geleden

Ik heb mijn eisprong gevonden, nu weer 2 weken wachten 😩

2 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Dan kan je toch nog steeds zwanger worden of niet?
Er is een kans maar je een innestelling kan daardoor verstoord worden en je vruchtbaarheid neemt ook af.

2 jaar geleden

Vanmorgen weer bij de gyn geweest en eitje is inmiddels gesprongen en was niet meer te zien op de echo.. moet volgende week bloedprikken om te zien of het gelukt is. Word de 17e gebeld.. Spannend ✨

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Hi ladies, ik ben zojuist ongesteld geworden! Precies een week na mijn NOD, ...
Heel dubbel inderdaad! Ik zit op de 4e dag na NOD en nog steeds geen menstruatie. En wel een negatieve test ☹️. Wel al een week buikpijn. Hopelijk zet de menstruatie snel door, anders inderdaad maar de huisarts bellen. Ik vind het eigenlijk vooral heel irritant dat ik dan nu mijn cyclus niet meer weet 🙈.

2 jaar geleden

Heel dubbel inderdaad! Ik zit op de 4e dag na NOD en nog steeds geen menstr ...
Ja heeel begrijpelijk. Ik vind het dus ook irritant mijn cyclus was altijd 30/31 dagen en nu ineens 1x 37 dagen😳 maar deze maand even ovulatie testen gebruiken, en wie weet als het raak is deze maand dan is het een kerstkindje😜 houd je ons op de hoogte?

2 jaar geleden

Ik doe geen ovulatie testen. M’n cyclus was steeds 26 dagen maar vorige x ineens 34 dagen. Vandaag is m’n menstruatie precies 2 weken terug. Als we deze hele week dan voldoende klussen zou het toch voldoende moeten zijn lijkt me?😅