1018 Reacties

2 jaar geleden

Pfff nog 1 week tot mijn NOD.... Ben benieuwd! Sinds gisteravond wat misselijk en vandaag zere buik. Maarja, nog even geduld 🤞

2 jaar geleden

Reactie op iirrssjjee

Pfff nog 1 week tot mijn NOD.... Ben benieuwd! Sinds gisteravond wat missel ...
Spannend, wij lopen gelijk. Ik heb vandag ook enorm last van mn buik.. en vermoeidheid in mn benen ..

2 jaar geleden

Reactie op Dribbel1993

Gister op de kruidvat al een heel licht streepje en vandaag op de action ea ...
Gefeliciteerd 🌸🌸🌸🌸💃🏻💃🏻💃🏻

2 jaar geleden

Hoi hoi ik ben nieuw hier ik zit 1 dag voor nod Alleen vage klachten ben al sinds vorige week zondag wat afscheiding aan het verliezen. Dan licht roze dan weer bruin en dan weer wat rode afscheiding nou vrijdag 10 dec test gedaan negatief helaas zaterdag morgen kon ik niet goed uitplassen dus mijn urine laten testen op blaasontsteking en jawel hoor die heb ik 1 tje nou lees ik alleen maar op internet dat een zwangerschapstest onnauwkeurige uitslag kan geven door een blaasontsteking nu aan de antibiotica kuur tot donderdag. Normaal als ik mijn nod krijg heb ik een menstruatie bultje op mijn kin enz maar dat heb ik niet ben wel misselijk en humeurig. Pffff ik weet het niet meer heb dit nog nooit mee gemaakt ook niet in mijn andere zwangerschappen. Wanneer zou ik moeten testen denken jullie ??? Dankje wel

2 jaar geleden

Nog 4 dagen tot ik mag testen! Heb wel al een action early gekocht maar ben zo bang dat die (nog) negatief aangeeft. Paar dagen na mijn eisprong wel wat buikkrampjes gehad. Nu nergens meer last van. Aders op mijn borsten zijn duidelijk zichtbaar en mijn borsten nogal opgezet maar dat hoeft natuurlijk niks te betekenen. Ik wacht af en hoop natuurlijk dat ik wel zwanger mag zijn!

2 jaar geleden

Heb toch eisprong gevonden (afgelopen zaterdag)🙏🏼 Met 2 dagen aanloop maar.. Alleen nu zaterdag bloedverlies na seks en zondag ook. Maar zondag echt zodanig dat het eruit gutste (ok dit klinkt vies). Blijf nu bloed verliezen. Gewoon echt rood ook, met af en toe stolsels. Loop nu echt met maandverband weer. Morgen wel afspraak bij de huisarts. Moet rond 20e pas ongesteld worden. Hebben jullie dit ook weleens gehad?

2 jaar geleden

Kan het haast niet geloven!! 🥰❤️🥳

2 jaar geleden

Nou dames, ik wil toch wel ff iets kwijt hoor. Ik ben vandaag dus 15 dagen overtijd. Ik dacht net laat me ff een zwangerschapstest doen. Hartstikke negatief. En toen dacht ik van ik heb 3 weken geleden corona gehad precies de dag dat ik positieve ovulatietest had was ik heel erg ziek met hoge koorts. Dus ik heb net weer een ovu test gedaan en kijk is wat er van uitkomt.... heb ik letterlijk gewoon een maand overgeslagen volgensmij.. we hebben de afgelopen 3 dagen elkedag seks gehad en vannacht ook. Als ik vandaag ga rusten is het dan goed als ik morgen verder ga😂 En is dit herkenbaar bij iemand???

2 jaar geleden

Reactie op 12baby42

Kan het haast niet geloven!! 🥰❤️🥳
Wat super!!! Gefeliciteerd. Ik koet nog een weekje geduld hebben! Hoeveel dpo ben je??

2 jaar geleden

Reactie op 12baby42

Kan het haast niet geloven!! 🥰❤️🥳
Wat leeeukk gefeliciteeerd😍

2 jaar geleden

Reactie op 12baby42

Kan het haast niet geloven!! 🥰❤️🥳
Gefeliciteerd!😍

2 jaar geleden

Reactie op iirrssjjee

Wat super!!! Gefeliciteerd. Ik koet nog een weekje geduld hebben! Hoeveel d ...
Dankjewel!! Ik ben vandaag 18 dpo.. had op de dag van nod een test gedaan, daar was amper wat op te zien, en vandaag is de test zo 🤩 totaal niet meer verwacht! 😍

2 jaar geleden

Reactie op IrisSchippers

Gefeliciteerd!😍
Dankjewel!! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Wat leeeukk gefeliciteeerd😍
Dankjewel!! 🥰

2 jaar geleden

Volgens de berekeningen zou ik gisteren mijn eisprong hebben gehad. Ik heb alleen geen positieve ovulatietesten gehad afgelopen week. Ze liepen wel wat op maar toen ook weer af en nu zo goed als niets te zien. Zal ik mn piek gemist hebben of kun je een eisprong overslaan? Ook geen klachten van een eisprong gevoeld. Zo onzeker allemaal 🙁

2 jaar geleden

Volgens de berekeningen zou ik gisteren mijn eisprong hebben gehad. Ik heb ...
Ik heb precies hetzelfde... Geen een positieve ovulatietest. Twee dagen wel wat donkerder maar geen knaller. Nog een paar dagen wachten tot NOD. Je gaat twijfelen aan jezelf en je lichaam. Wellicht hebben we te weinig lh waarde om een knaller te geven. Laten we hoop houden :)

2 jaar geleden

Reactie op Mommyxtobe

Ik heb precies hetzelfde... Geen een positieve ovulatietest. Twee dagen wel ...
Inderdaad, we proberen hoop te houden 🍀🤞🏻

2 jaar geleden

Volgens de berekeningen zou ik gisteren mijn eisprong hebben gehad. Ik heb ...
Kan dat hij nog moet komen!

2 jaar geleden

Hi dames, vanaf welke dag doen jullie een test? Ik merk dat ik sinds gisteren avond enorm misselijk ben. Of ik maak mezelf gek..

2 jaar geleden

Hi dames, vanaf welke dag doen jullie een test? Ik merk dat ik sinds giste ...
2 dagen voor nod. Eerder durfde ik niet🙈. Toen die positief was heb ik nogmaals getest 1 dag na nod.