1018 Reacties

2 jaar geleden

Elke zwangerschap is anders. Ik wil je geen rot gevoel geven maar je wel be ...
Ja ik ga ook nergens vanuit hoor! M’n kleine is ook pas 5 maanden dus hebben geen haast, zou leuk zijn als het snel gebeurd, maar anders komt t volgend jaar vast goed😊

2 jaar geleden

Reactie op chan1994a

Ja ik ga ook nergens vanuit hoor! M’n kleine is ook pas 5 maanden dus hebbe ...
Zou leuk zijn toch! 😍 het is gewoon super frusterend doordat we te graag willen denk ik.. ga je echt elk kwaaltje koppelen aan zal het dan toch zo zijn?🤣

2 jaar geleden

Zou leuk zijn toch! 😍 het is gewoon super frusterend doordat we te graag w ...
Ja precies! En die test was ook veel te vroeg eigelijk😅 en niet eens van eerste urine😅 dus ik test over 2 dagen gewoon nog eens met een early test😂

2 jaar geleden

Dames, kan iemand me aub vertellen of ik d-mannose mag innemen tijdens mijn bevruchting? Ik ben nu 2dpo maar ben bang dat als ik dat inneem dat er iets mis gaat😭

2 jaar geleden

Reactie op chan1994a

Ja precies! En die test was ook veel te vroeg eigelijk😅 en niet eens van e ...
Spannend laat je het weten?! Mijn nod is 27/28 maar heb niet echt klachten meer dus vermoed gewoon dat mij menstruatie weer gaat komen 🤷‍♀️ succes ben heel erg benieuwd!

2 jaar geleden

Hier ineens heel veel afscheiding. Komt er vanavond al een paar keer met een stroom uit... Eisprong ongeveer een week geleden. Iemand die dit herkent?

2 jaar geleden

Hier ineens heel veel afscheiding. Komt er vanavond al een paar keer met ee ...
Ik! Ben vandaag pas 3dpo maar yemig wat een afscheiding zeg. Heb ook een blaasontsteking weet ook niet of het pis is maar het is in iedergeval wel veel😭

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Ik! Ben vandaag pas 3dpo maar yemig wat een afscheiding zeg. Heb ook een bl ...
Heb je dit eerder gehad?

2 jaar geleden

Ik had eigenlijk 16 december mijn NOD uitgaande van de langste cyclus (29 dagen), op 15 december negatief getest. Al een week het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, buikpijn, steekjes en lage rugpijn. Maar geen pijnlijke borsten of iets dergelijks. Twijfel nu wanneer ik weer moet testen, wil niet weer teleurgesteld raken. Zou willen zeggen dat ik me zwanger voel maar dat is dus niet zo, aan m'n borsten is niks te merken en misselijk ben ik ook niet... Alleen die ongesteldheidspijn en meer afscheiding dan normaal. Zou dat ook iets kunnen betekenen? Of gewoon nog even paar dagen aankijken?

2 jaar geleden

Reactie op Mommyxtobe

Ik had eigenlijk 16 december mijn NOD uitgaande van de langste cyclus (29 d ...
Dit is zo herkenbaar. Dit had ik ook deze maand. Ik werd precies een week later ongesteld, je zou morgen nog een test kunnen doen. Maar wil je niet zo teleurgesteld worden zou ik nog even wachten tot je een week over tijd bent.

2 jaar geleden

Heb je dit eerder gehad?
Nee nooit en ben al 2 dagen heftig diarree en opgeblazen gevoel😭

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Nee nooit en ben al 2 dagen heftig diarree en opgeblazen gevoel😭
Spannend!! Wie weet 🍀

2 jaar geleden

Nogsteeds heftige diarree en vlagen misselijkheid in de ochtend. Bennu 4DPO. Is dit normaal diarree? Of heb ik de buikgriep te pakken..

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Nogsteeds heftige diarree en vlagen misselijkheid in de ochtend. Bennu 4DPO ...
Ik ben sinds ik zwanger ben ook meer aan de poeperitus maar dat begon echt pas 3 dagen voor NOD

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

Ik ben sinds ik zwanger ben ook meer aan de poeperitus maar dat begon echt ...
Ahh dit is echr niet normaal😭😭😭 me man zegt wat gaan we doen als je zwanger bent heledag ben je aan het huilen van de buikpijn en dat je in je broek plast😂😭 Ik heb dus blaasontsteking maar ik kan me plas niet inhouden en vorige x aan tafel begon het te lekken omg schaamde me zo erg. Of gister zat ik tr douxhe voelde ik poepdrang heb ik naakt door huis lopen rennen om de wc te kunnen redden 😭

2 jaar geleden

6 dagen overtijd op m'n langste cyclus en weer negatief getest snap er niks van. Word er heel verdrietig van.

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Nogsteeds heftige diarree en vlagen misselijkheid in de ochtend. Bennu 4DPO ...
Hier begint dat ook sinds vanmorgen! Weet niet precies hoeveel dpo ik ben.

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Nee nooit en ben al 2 dagen heftig diarree en opgeblazen gevoel😭
Ik heb dit nu ook sinds vanmorgen...

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Ahh dit is echr niet normaal😭😭😭 me man zegt wat gaan we doen als je zwan ...
Klinkt echt meer als een hele zware griep.. super naar 🙁 beterschap! Heb je antibiotica gekregen?

2 jaar geleden

Ben vandaag 8dpo en normaal wordt ik dan ongesteld. Heb korte luteale fase. Temperatuur wel iets gezakt vanochtend maar nog steeds hoog. Vindt het te vroeg om te testen ga over 2 dagen testen. Voelde gisteravond allemaal plopjes in mn buik. Zijn nu 6 Maanden aan het proberen hoop het zo!!