1018 Reacties

2 jaar geleden

Vandaag 3 dagen overtijd en nog geen menstruatie te bekennen. Vrijdag een vreemde uitslag gehad, wat positief leek. Echter ik was niet overtuigd dus zaterdag, zondag en vandaag getest.. allemaal heel duidelijk negatief. Ik ben nog nooit overtijd geweest en word er enorm onzeker van!!! Verder 0 last/symptomen van wat dan ook. Ook geen hoofdpijn van aankomende menstruatie (ik heb dit altijd heel erg). Iemand in hetzelfde schuitje gezeten ooit?

2 jaar geleden

Reactie op AJO96

Vandaag 3 dagen overtijd en nog geen menstruatie te bekennen. Vrijdag een v ...
Dat is inderdaad heel frustrerend ik heb deze maand hetzelfde gehad. Ik was een week overrijd, 4 negatieve testen verder en niets geen symptomen. Ik heb toen de huisarts gebeld omdat ik ook altijd stipt op tijd ongesteld wordt. Ik moest het nog een week aankijken en dan mocht ik pas langs komen. 3 dagen later werd ik ongesteld. Dus 1 week overtijd. Snap helemaal hoe jij je voelt, ik vond het verschrikkelijk die onzekerheid. Elke keer die teleurstelling van een negatieve test werkt dan ook niet mee😅

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

Klinkt echt meer als een hele zware griep.. super naar 🙁 beterschap! Heb j ...
Nee, ik heb antibiotica afgewezen. Antibiotica maakt mijn lichaam helemaal kapot kan er niet meer tegen.

2 jaar geleden

Vandaag NOD... Gister kruidvat 2v5 geprobeerd, maar negatief . Nog 0 tekenen van ongesteldheid. Afscheiding is gewoon nog echt wit. Normaal ben ik wel op tijd met ongesteld worden en een dag of 2 van te voren al een klein beetje bruin. Fingers crossed nog even!

2 jaar geleden

Reactie op s0phie91

Vandaag NOD... Gister kruidvat 2v5 geprobeerd, maar negatief . Nog 0 tekene ...
Spannend!!

2 jaar geleden

Vandaag is mijn NOD en tot nu toe nog uitgebleven! Ondanks de positieve testen van afgelopen week, toch wel spannend. Vanmorgen weer een test gedaan, maar die was duidelijk donkerder dan de vorige! Boven is vandaag, onder is vrijdag.

2 jaar geleden

Reactie op Joellaaa

Spannend!!
Behoorlijk!! Je zou denken dat hij hem gister dan ook al wel had moeten pakken, maar was echt spierwit🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Vandaag 6 dagen overtijd, nog steeds een spierwitte test. Al een week het idee alsof ik ongesteld moet worden maar het komt maar niet. Word er super onzeker van. Vraag me af waar het mee te maken kan hebben.

2 jaar geleden

Reactie op AJO96

Vandaag 3 dagen overtijd en nog geen menstruatie te bekennen. Vrijdag een v ...
Precies hetzelfde 6 dagen over tijd en spierwitte testen, super onzeker word ik ervan! Elke keer naar de wc en blij zijn dat je niet ongesteld bent maar uiteindelijk een spierwitte test en dan denk je laat het nou maar gewoon komen dan.

2 jaar geleden

Reactie op Mommyxtobe

Precies hetzelfde 6 dagen over tijd en spierwitte testen, super onzeker wor ...
Vervelend zeg! Heb jij al contact gehad met de huisarts? Ik heb vanmorgen gebeld en moet het nog een aantal dagen aankijken.

2 jaar geleden

Hier op 8dpo , voel nog niet zo heel veel. Af en toe wel iets kramp. Dit zou misschien de innesteling kunnen zijn.. Mijn NOD is 26 december. Heel benieuwd of ik deze dagen nog veranderingen ga voelen

2 jaar geleden

Reactie op AJO96

Vervelend zeg! Heb jij al contact gehad met de huisarts? Ik heb vanmorgen g ...
Nee nog niet ik kijk het nog een paar dagen aan. Meestal mag je pas na 10 dagen een bloedtest geloof ik.

2 jaar geleden

Mijn NOD is morgen 🤞🏻 Zaterdag en vanmorgen een vroege test gedaan 🙏🏼 Bovenste is van zaterdag, onderste vanmorgen.

2 jaar geleden

Reactie op Eej1986

Mijn NOD is morgen 🤞🏻 Zaterdag en vanmorgen een vroege test gedaan 🙏🏼 ...
Alvast gefeliciteerd !💙💗

2 jaar geleden

Reactie op Eej1986

Mijn NOD is morgen 🤞🏻 Zaterdag en vanmorgen een vroege test gedaan 🙏🏼 ...
Gefeliciteeerd❤️❤️

2 jaar geleden

Omg dames, net gemeenschap gehad en omg me vagina doet zo een pijn ik ga dood het brand zo erg wat kan ik doen om de pijn te verlichten help aub😭😭

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Omg dames, net gemeenschap gehad en omg me vagina doet zo een pijn ik ga do ...
Even koelen met een natte, koude washand? Hopelijk verlicht dat de pijn een beetje!

2 jaar geleden

Nod is vrijdag pas, gisteren avind getest. Bovenste is een vroege test en de onderste is al een gewone. Hartstikke positief dus 😍😍

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Omg dames, net gemeenschap gehad en omg me vagina doet zo een pijn ik ga do ...
Je had toch ook zoveel afscheiding. Klinkt echt als een schimmel infectie..

2 jaar geleden

Pfoe.. hier vanmorgen weer wakker geworden met heel erg veel buikpijn en diarree.. 😭 volgens meneer Google, kan dit een vroege symptoom zijn.. ben benieuwd