1018 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Liefmeisje

Dankjewel! Jij ook volgens mij!! Heb jij al kwaaltjes?
Jaa dankjewel! Af en toe een vlaag misselijkheid en mijn borsten zijn een klein beetje beurs. En hele lichte krampen, bijna verwaarloosbaar, maar toch heel spannend merk ik. En jij?

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Dat is inderdaad heel frustrerend ik heb deze maand hetzelfde gehad. Ik was ...
Ja ik zat in het zelfde schuitje en bloed gaf uitsluitsel ik was uiteindelijk 10 dagen overtijd en dus niet zwanger

2 jaar geleden

Reactie op Liefmeisje

Hoii ik heb vandaag mijn NOD. Na een jaar proberen in juni zwanger geraakt ...
Ooo dat lijkt idd positief! Ik duim voor je 🙏🏼🙏🏼

2 jaar geleden

Gefeliciteerd voor de dames met de prachtige 2 streepjes 😍😍😍😍

2 jaar geleden

Vraagje, herkennen jullie het gevoel van kleine steekjes, gevoel van speldenprikjes heel laag in de buik. Zit ongeveer een halve week/week voor de nod.

2 jaar geleden

Vraagje, herkennen jullie het gevoel van kleine steekjes, gevoel van spelde ...
Jaaa ik !!! Voel precies het zelfde. En ook een soort van trekkend gevoel erbij, heel moeilijk te omschrijven. Mijn NOD is 26 december

2 jaar geleden

Reactie op Geeske💋

Jaaa ik !!! Voel precies het zelfde. En ook een soort van trekkend gevoel e ...
Ja, een heel apart gevoel inderdaad! Trekt inderdaad een beetje bij bepaalde bewegingen en in stilstand dat gevoel van die spelden prikjes. Ben heel erg benieuwd!! Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest, dus weet dus niet precies wanneer mijn nod en is of eventueel een gevoel is van innesteling of iets anders.

2 jaar geleden

Vraagje, herkennen jullie het gevoel van kleine steekjes, gevoel van spelde ...
Ja ook gehad, vorige ronde werd ik ongesteld en nu zit ben ik 7 dagen overtijd maar voelde dit een week geleden ook weer heel erg. Tot nu toe nog wel negatief getest overigens.

2 jaar geleden

Ja, een heel apart gevoel inderdaad! Trekt inderdaad een beetje bij bepaald ...
Ik denk zelf eigenlijk een innesteling omdat die rond deze tijd zou kunnen zijn en zoals ik geleden heb iets van 2 dagen duren. Ik vernam het gisteren ook al iets maar vandaag meer. Denk dat we wel wat gelijk op lopen als het om NOD gaat. Ben erg benieuwd hoe deze dagen verder verlopen. Ik zit nog niet op het punt om te testen, wil even afwachten of er nog meer bekende symptomen komen, deze herken ik namelijk van mijn zwangerschap 3 jaar geleden. Heb jij al eens geprobeerd te testen?

2 jaar geleden

Reactie op Geeske💋

Ik denk zelf eigenlijk een innesteling omdat die rond deze tijd zou kunnen ...
Nee, ik wacht nog even met testen. Heb wel een beetje vage symptomen, maar je kunt jezelf natuurlijk ook snel gek maken. Heb savonds snel honger, sochtends al 2 dagen ineens buikkrampen en diarree, gisteren had ik het idee dat ik ineens alles heel veel sterker rook.. ik wacht denk ik nog max een week! Als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik er 1 halen. Vorige keer had ik helemaal geen symptomen en toen was ik zwanger. Dus we gaan het zien!

2 jaar geleden

Reactie op Mommyxtobe

Ja ook gehad, vorige ronde werd ik ongesteld en nu zit ben ik 7 dagen overt ...
Ohh wat gek. Misschien is het toch een innesteling? Dat je niet zo snel hcg aanmaakt?

2 jaar geleden

Nee, ik wacht nog even met testen. Heb wel een beetje vage symptomen, maar ...
Ik heb na de eisprong ook even last gehad van lichte diarree en s’avonds op bed gaan een honger gevoel. De laatste keer dat ik zwanger was deed ik een test op mijn NOD. Die nacht had ik amper geslapen door maagzuur en begon extra speeksel aan te maken waardoor ik vaak moet slikken. Ik wacht het dus sws nog een paar dagen af, als het me lukt tenminste 🙈

2 jaar geleden

Vandaag 5 dagen overtijd.. Net weer getest en de test is weer negatief. Verder nog geen enkel teken dat mijn menstruatie eraan komt. Ik heb alleen af en toe steken in mijn onderbuik, dit heb ik nooit eerder gehad. Zo frustrerend dit.. die onzekerheid..

2 jaar geleden

Reactie op AJO96

Vandaag 5 dagen overtijd.. Net weer getest en de test is weer negatief. Ver ...
Ik had dit ook deze maand. Precies 28 dagen na mijn positieve ovulatietest had ik dezelfde dag nog een een positieve ovulatietest. Heb gewoon 1 hele eiersprong overgeslagen... probeer ff ovulatietesten te halen en te testen als je alleen tijd hebt. Ik snap je onzekerheid heel goed echt waar. Ik ben nu 6dpo en mijn temperatuur blijft hetzelfde. Tijdens de eiersprong is het gestegen met 0,2 ennu is het gewoon hetzelfde. Kkmt goed ik duim voorje! En wat me opvalt is dat bijna elkevrouw deze afgelopen tijd heel erg overtijd is en ik bedoel ook vrouwen die geen vacc hebben genomen of dergelijke.

2 jaar geleden

Vandaag NOD en een heel licht streepje, zou het? Bij mijn vorige zwangerschap pas met 3 dagen over tijd getest en toen wel duidelijker maar ivm de kerst maar wat eerder gaan testen.

2 jaar geleden

Reactie op AJO96

Vandaag 5 dagen overtijd.. Net weer getest en de test is weer negatief. Ver ...
Vriendin van mij testte met 12 weken zwangerschap pas voor het eerst positief, had van nature weinig HCG. Dus zoiets zou het ook kunnen zijn. Ik duim voor je! 🤞🏼

2 jaar geleden

Reactie op Mommy in 01/'21

Vandaag NOD en een heel licht streepje, zou het? Bij mijn vorige zwangersc ...
Voorzichtig gefeliciteerd, ik zou overmorgen weer testen. Ik denk dat ie dan een stuk donkerder is. Liefs

2 jaar geleden

Reactie op Mommy in 01/'21

Vandaag NOD en een heel licht streepje, zou het? Bij mijn vorige zwangersc ...
Duidelijk genoeg !! Gefeliciteerd!❤️

2 jaar geleden

Reactie op Mommy in 01/'21

Vandaag NOD en een heel licht streepje, zou het? Bij mijn vorige zwangersc ...
Gefeliciteerd👶🏻

2 jaar geleden

Voorzichtig gefeliciteerd, ik zou overmorgen weer testen. Ik denk dat ie da ...
Ja ga ik doen! ☺️ dank je!