1018 Reacties

2 jaar geleden

Gister positief getest met digitale clearblue. Helaas daarna flink aan het bloeden. Test nu negatief. Volgende ronde! 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Linsg

Gister positief getest met digitale clearblue. Helaas daarna flink aan het ...
Toch mis gegaan met innesteling waarschijnlijk 😪

2 jaar geleden

Reactie op Linsg

Gister positief getest met digitale clearblue. Helaas daarna flink aan het ...
Och verdrietig 😥

2 jaar geleden

Hey dames! Is er toevallig iemand hier die op 15 dpo een innestelingsbloeding heeft gehad?? Ik kreeg vanmiddag lichte bloeding met afvegen 2x en nu weer niks.. vind t zo vreemd! Of menstruatie gaat doorzetten maar heb t nog niet eerder op deze manier gehad

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

Hey dames! Is er toevallig iemand hier die op 15 dpo een innestelingsbloedi ...
Misschiej was je ovulatie toen niet eens geweest en pas later... wie weet! K zou even afwachten tot morgen ochtend endan een zwangerschapstest doen..

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

Hey dames! Is er toevallig iemand hier die op 15 dpo een innestelingsbloedi ...
Ik had gisterochtend precies hetzelfde, dus zat ook aan innestelingsbloeding te denken! Vandaag helaas wel m’n menstruatie begonnen, dus maar weer eens voor de gek gehouden helaas! Hoop voor jou op een andere afloop🤞🏻

2 jaar geleden

Hier ook de verwachtte NOD een paar dagen voor kerst. 🍀

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Misschiej was je ovulatie toen niet eens geweest en pas later... wie weet! ...
Ja ga ik doen tenzij t door gaat zetten! Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg

2 jaar geleden

Reactie op Eitjee

Ik had gisterochtend precies hetzelfde, dus zat ook aan innestelingsbloedin ...
Wat kan je lichaam je voor de gek houden hè

2 jaar geleden

Nog steeds geen menstruatie te bekennen 😪😪

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

Hey dames! Is er toevallig iemand hier die op 15 dpo een innestelingsbloedi ...
Nou, niet innestelingsbloed maar heb wel echt altijd dat ongeveer 4 dagen van te voren alleen bij afvegen een beetje roze/rode bloed komt echt beetje hoor. Dat is voor mij het signaal dat mijn menstruatie doorkomt. Wat kan je lichaam gek doen he? Als de wens zo groot is ga je bij elke klacht of symptoom denken zou het? Zou het? Het is gewoon zo spannend he. Hopelijk krijg je toch nog een positieve test! Ik duim voor je! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

Nog steeds geen menstruatie te bekennen 😪😪
Awh ... Wat ontzettend balen :(..

2 jaar geleden

Reactie op Summerz

Nou, niet innestelingsbloed maar heb wel echt altijd dat ongeveer 4 dagen v ...
Ja maar echt en dacht dat ik het deze maand aardig had los gelaten. Had geen gevoelige borsten ofzo na ei sprong wat ik voorgaande maanden wel had dus dacht eerst ik voel niks dus zal wel niet. Toen dacht ik maar voorgaande maanden voelde ik van alles en was het niet misschien is dit een teken.. nu negatieve testen en geen menstruatie maar wel last van m'n onderrug. Probeer mezelf maar niet meer gek te maken! Ga lekker genieten van m'n vrije dag en zien wel wat t allemaal brengt 😘♥️

2 jaar geleden

Awh ... Wat ontzettend balen :(..
Pff nou zeg dat! Maarja geen bloed is goed zeg ik altijd maar hè haha

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

Ja maar echt en dacht dat ik het deze maand aardig had los gelaten. Had gee ...
Jaa even iets leuks doen? Ja of je wel of geen symptomen hebt is geen teken! Het lichaam kan je goed in spanning houden! Zo heb ik nu wel last van mijn borsten maar goed dat zegt heeelemaal niks. Dit is onze 1ste ronde voor een 2de kindje en ik dacht echt: Niet te veel mee bezig zijn dat lukte precies 1 dag. 🤣 Gelukkig heb ik met ons zoontje van 2 wel genoeg afleiding. 💙

2 jaar geleden

Vandaag brief binnen gekregen van de gynaecoloog.. met wachttijd van langer dan 6 weken..

2 jaar geleden

Vandaag brief binnen gekregen van de gynaecoloog.. met wachttijd van langer ...
Pffieuw nee! Misschien hoef je niet meer heen dat zou mooi zijn! ☺

2 jaar geleden

Vandaag brief binnen gekregen van de gynaecoloog.. met wachttijd van langer ...
Jezus wat een tijd

2 jaar geleden

Nou inderdaad zeg. Hoop echt dan dat het binnen die tijd ons toch zelf lukt :/

2 jaar geleden

Reactie op Summerz

Jaa even iets leuks doen? Ja of je wel of geen symptomen hebt is geen tek ...
Ben de zolder maar gaan opruimen haha! Hier mijn hobbyhoekje dus alles weer lekker overzichtelijk 😊 zo toch even gedachten kunnen verzetten.. nog steeds geen menstruatie te bekennen hier! T is wel moeilijk om idd er niet mee bezig te zijn tussen eisprong en NOD lukt me aardig maar wanneer m'n NOD voorbij is... pffffff