1018 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op kikki☀️
Ben de zolder maar gaan opruimen haha! Hier mijn hobbyhoekje dus alles weer ...
Irritant he! Je gaat je van alles af vragen.. hier al 8 dagen na NOD en nog steeds niks te bekennen en geen positieve test🤷🏼♀️
3 jaar geleden
Reactie op kikki☀️
8 dagen?! 😳😳 dat is wel erg lang idd!! Misschien afspraak plannen om je b ...
Gisteren contact gehad met de dokter als er woensdag niks veranderd is gaan we verder kijken🤷🏼♀️
3 jaar geleden
Reactie op kikki☀️
Ben de zolder maar gaan opruimen haha! Hier mijn hobbyhoekje dus alles weer ...
Oh wat leuk! Hier hebben we de hele avond aan de deur gestaan voor Sint maarten. 40 kindjes! Mijn zoon vondt het geweldig die dacht dat ze voor hem zongen! 👐 Ga vanavond of even wandelen of alvast op zolder kijken wat ik nog voor kerst heb! 😁
3 jaar geleden
Reactie op Summerz
Oh wat leuk! Hier hebben we de hele avond aan de deur gestaan voor Sint maa ...
Wij hebben nog geen 1 bij de deur gehad, wel dik ingekocht haha.
3 jaar geleden
Dag dames, ook ik start weer. Mijn vruchtbare week begint morgen eigenlijk pas, vind dat wel al een aanwezige streep aangezien de laatste maanden ik haast geen streep had in het begin 🤣 weet dat het helemaal niks zegt maar ben wel blij iets meer te zien dan de afgelopen maanden 😳
3 jaar geleden
Reactie op Summerz
Pffoei wat vervelend! Hoe hou je het vol?
Gewoon doorgaan en focussen op andere dingen.. en het zoveel mogelijk los laten.. ik heb hier geen invloed op.
3 jaar geleden
Reactie op kikki☀️
Jeetje! Sterkte met afwachten!!
Dankjewel! Komt goed. Elke dag is er weer 1. En heb besloten dat ik heg weekend en woensdag ochtend weer test. Mocht ik niet ongesteld zijn.. en daarna zien we weer verder
3 jaar geleden
Vandaag brief binnen gekregen van de gynaecoloog.. met wachttijd van langer ...
Jemig duurt dat zo lang..? Pff niet perse heel motiverend dat wachten. Heb je wel goede "moed" nog voor deze ronde?
3 jaar geleden
Dankjewel! Komt goed. Elke dag is er weer 1. En heb besloten dat ik heg wee ...
Ja slim van je idd! Ik denk dat ik zondag weer ga testen als ik niet ongesteld word. Heb nu wel veel last van lage rugpijn net maar even een bad genomen maar nog steeds geen menstruatie... zit er aan te twijfelen dat dat kleine beetje bloed een late innesteling is geweest want als dat zo is kun je nog niet positief testen volgens mij. Kreeg een ovulatie smiley maar dat wil niet zeggen dat die dag m'n eitje ook daadwerkelijk is gesprongen toch? Ik ga nu echt allerlei senarios in m'n hoofd halen terwijl ik waarschijnlijk gewoon een late menstruatie heb ofzo 😟