1018 Reacties

3 jaar geleden

NOD NOV 30: Vlinder19967 🍀, DEC Onbekend: mama0693🍀, JDKaa🍀, Linsg🍀, ...
Verwachte NOD hier 4 december

3 jaar geleden

Reactie op babyydroom

Ik zit er helemaal doorheen. Na een MK in aug weer met volle moed aan de sl ...
Hmm dat is naar.. Heb je goed je ovulatie in de smiezen? Hopelijk kan je snel blij worden 😇

3 jaar geleden

Nod onbekend, verwacht zo rond de kerst.

3 jaar geleden

Hmm dat is naar.. Heb je goed je ovulatie in de smiezen? Hopelijk kan je sn ...
Ja die heb ik goed in de smiezen 🤗🙏🏽 ik twijfel wel om deze maand weer met ovulatietesten aan de gang te gaan.. (na m’n miskraam sws gedaan). Ik hoop echt oprecht dat december een mooie maand voor ons allemaal wordt! 🎄👶🏼✨

3 jaar geleden

Reactie op babyydroom

Ja die heb ik goed in de smiezen 🤗🙏🏽 ik twijfel wel om deze maand weer m ...
Ik heb ze net binnen gekregen.. Eigenlijk meer omdat het kan en zeker wil weten of mijn ovulatie klopt met mijn gevoel haha.. Waarom twijfel je om ze wel/niet te gebruiken? Ja ik mag ook hopen dat we allemaal op een toffe manier dit jaar mogen afsluiten 😊

3 jaar geleden

Hoi dames! Mag ik mij ook nog bij jullie aansluiten?? Vandaag zojuist weer ongesteld geworden 😥 Wij zijn sinds vorig jaar april al bezig voor ons eerste kindje, afgelopen juni een miskraam gehad met 6 weken. Mijn cyclus is elke maand weer anders helaas dus kunnen nergens van op aan. Als mijn cyclus zoals deze maand weer 34 dagen is zou mijn NOD 16 december zijn. Afwachten maar weer en ik hoop voor iedereen een mooie maand met mooi nieuws voor de feestdagen 🍀😘

3 jaar geleden

Ik sluit me ook graag aan. 1ste ronde voor 2de kindje. Cyclus ligt tussen de 24 en 27 dagen de afgelopen 3 maanden, heb nod nu op 12dec staan. Benieuwd wanneer ik aankomende week ongesteld word 🍀

3 jaar geleden

NOD NOV 30: Vlinder19967 🍀, DEC Onbekend: mama0693🍀, JDKaa🍀, Linsg🍀, Young Mama To Be🍀, 2: SarahCl🍀, 3: Martha88🍀, cadeautjeee🍀, 4: Taliasl🍀, spo004ba🍀, 6: eli2909🍀, LaurEsNo🍀, Saartje ^.^🍀, Bibi189🍀, Saartje1193🍀, 7: Carolientje1337🍀, Panpoen🍀, 9: C.v.D🍀, boysmamof3🍀, babyydroom🍀, 12: MLLKZN 🍀, Infinity2019🍀, 14: Kikki🍀, 16: amber25🍀, Mevrouw A🍀, Rond kerst: Nina67🍀, Als ik iemand ben vergeten, graag melden 😘

3 jaar geleden

Ik zag net dat als ik weer ongesteld word de 30ste dat ronde 11 rond 28 December nod is dus ik kan gewoon nog een keer mee hier dan🤣🤣

3 jaar geleden

Ik zag net dat als ik weer ongesteld word de 30ste dat ronde 11 rond 28 Dec ...
Ohhhhhhhhh gezellig haha. Nou laten we hopen dat het gewoon wel raak is ✨ en anders december, is ook geen verkeerde maand 😏

3 jaar geleden

Ohhhhhhhhh gezellig haha. Nou laten we hopen dat het gewoon wel raak is ✨ e ...
Ja man je komt gewoon niet van me af 🤣🤣 indd December is ook een hele mooie maand!

3 jaar geleden

Ja man je komt gewoon niet van me af 🤣🤣 indd December is ook een hele moo ...
Wil ik ook niet :(. Straks ga ik je missen

3 jaar geleden

Wil ik ook niet :(. Straks ga ik je missen
🥺♥️

3 jaar geleden

Ik zag net dat als ik weer ongesteld word de 30ste dat ronde 11 rond 28 Dec ...
Heee da’s gezellig! Hopelijk een goeie maand voor ons allemaal 🤞🏻

3 jaar geleden

Ik ben erg ziek. Heb waarschijnlijk corona alleen mijj testuitslag is negatief. 1 van deze dagen heb of had ik mijn eiersprong hoogstwaarschijnlijk. Gisteren was mijn ovulatietest weer laag. Omdat ik ziek ben heb ik de hoop een beetje opgegeven want heb echt geen kracht om wat te doen en denk dat mijn immuunsysteem het niet gaat accepteren dat er een innesteling plaats gaat vinden. Ik vandaag voor de laatste x nog 1x een ovulatietest doen en als die ook laag is ga ik met alle rust afwachten op mijn NOD. Succes iedereen🍀

3 jaar geleden

Ik heb ze net binnen gekregen.. Eigenlijk meer omdat het kan en zeker wil w ...
Ik kan sowieso niet iedere dag op hetzelfde tijdstip testen ivm onregelmatige diensten, daarbij wil ik soort ‘proberen’ het los te laten maar dat lukt voor geen meter 😓😂😂😂

3 jaar geleden

🥺♥️
Oh man ik heb dan nog een kans in november maar ik klets graag met jullie mee hoor! Hopelijk hebben we allemaal geluk in december. 😍 Mag ik blijven hangen bij jullie?

3 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Ik ben erg ziek. Heb waarschijnlijk corona alleen mijj testuitslag is negat ...
Beterschap! Goed uitrusten nu 🥰

3 jaar geleden

Reactie op babyydroom

Ik kan sowieso niet iedere dag op hetzelfde tijdstip testen ivm onregelmati ...
Haha ik herken mij zelf.. Als ik denk los laten duurt minimaal 1 dag. Ovulatie hoeft niet stipt op de zelfde tijd hoor. Ik werk un de zorg dus kon niet altijd op de zelfde tijd want no way dat ik het op het werk zou testen. Ik deed fe Ovulatie testen tussen 14u en 17u.

3 jaar geleden

Reactie op Summerz

Beterschap! Goed uitrusten nu 🥰
Yes dankjewell🥺