16 Reacties

2 jaar geleden

Ik sluit ook even aan. Morgen mijn NOD. Heb de gebruikelijke kwaaltjes, beetje misselijk, lichte krampjes, maar dat heb ik altijd bij menstruatie en ook bij mijn vorige zwangerschappen. Dus geen idee wat er gaat gebeuren. Nadeel is dat ik ook gerust wel eens spontaan een week over tijd ben zonder dat er wat aan de hand is. En daarbij test ik vaak laat positief. Dus als de menstruatie morgen niet komt wordt het spannend. Let's hope voor ons allemaal!!💖

2 jaar geleden

Ik sluit ook aan. Morgen heb ik mijn NOD. Ik heb last van veel kwaaltjes. Maar die heb ik naar de aanloop van m'n menstruatie ook altijd. Ik heb vandaag getest met de early test van kruidvat en die is negatief. Misschien een gevalletje volgende ronde of gewoon echt even een break 😅

2 jaar geleden

Net bij de huisarts geweest. Doorverwezen naar gynae omdat ze vermoed van PCOS😪 Er is wel een wachttijd van een maand heb ik begrepen maar ik ga zo direct ff bellen.

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Net bij de huisarts geweest. Doorverwezen naar gynae omdat ze vermoed van P ...
Ah dat is vervelend. Maar anderzijds je weet nu wellicht wel wat het is en waar het dan aan ligt dat het nog niet lukt. Succes 🍀

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Net bij de huisarts geweest. Doorverwezen naar gynae omdat ze vermoed van P ...
Ah dat is balen zeg! Hopelijk valt de wachtlijst toch nog mee en kan je snel terecht. ♥️

2 jaar geleden

Vanmorgen getest op 10DPO, Omo wit.. heb m’n best gedaan ergens een tuurstreepje te ontdekken maar helaas. 😅Oh ik baal toch zo. Vorige 2 zwangerschappen was het op 10DPO positief. Donderdag is m’n NOD. Iemand nog een positief verhaal waarbij het toch goed afliep? 🙈 Ben bang dat dit onze laatste ronde was.. dus baal echt heel erg.

2 jaar geleden

Zeg me aub dat jullie zien wat ik zie..

2 jaar geleden

Sorry voor spam maar ik ga morgen ochtend nog eens testen.

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Zeg me aub dat jullie zien wat ik zie..
Ik zie hetzelfde als ik vanmorgen zag; 1 streep. Kan je niet beter over 2 dagen nog eens testen? Wanneer is je nod?

2 jaar geleden

Reactie op Amber_87

Ik zie hetzelfde als ik vanmorgen zag; 1 streep. Kan je niet beter over 2 d ...
Ik heb vanmorgen nirt getest?

2 jaar geleden

Nou met volle ogen moet ik mededelen dat ik ongesteld ben geworden nu. Op naar volgende ronde😪

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Nou met volle ogen moet ik mededelen dat ik ongesteld ben geworden nu. Op n ...
Wat vervelend. Blijf goede moed houden! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Nou met volle ogen moet ik mededelen dat ik ongesteld ben geworden nu. Op n ...
Wat jammer zeg. 😔 hopelijk snel beter nieuws voor je 😘

2 jaar geleden

Vandaag ongesteld dus door naar de volgende ronde! Gefeliciteerd voor de meiden waarbij het deze maand gelukt is ♥️

2 jaar geleden

Helaas istie bij mij ook net doorgekomen. Op naar ronde 6!

2 jaar geleden

Ooeeh wat is iedereen opeens stil hier haha🙈 Hoe is het met iedereen? Ik was blij dat ik ongesteld was geworden en ongesteldheid dit keer 7 dagen was. Was weer begonnen met ovulatietesten (paarse cb) en tot nu toe iedere dag negatief, maar eergister opeens in 1x vaste smiley (piek), zonder knipperende smilies. Dat is wel apart. Ovulatie zou eigenlijk pas volgende week zijn. Hebben jullie hier ervaring mee? Hebben jullie daarna nog een keer knipperende smiley en vaste smiley gehad in dezelfde cyclus? Hadden de dag ervoor toevallig seks gehad, maar ben echt meteen opgestaan om te gaan plassen😒 Normaal blijf ik liggen haha. Nu dan maar iedere dag🤷🏻‍♀️