1005 Reacties

2 jaar geleden

Ik sluit ook aan. Ronde 2 voor een 2e kindje! 🍀

2 jaar geleden

Ik ook. Ronde 4, 2e kindje. Nod ergens 7-9 feb

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Vraagje dames, ze zeggen altijd wanneer je lekker vroeg naar bed wil. Dat j ...
Ik begrijp je vraag geloof ik niet helemaal goed. Sorry. Bedoel je op welk moment van de dag? Of is je vraag of het zin heeft om het elke dag te doen in plaats van om de dag?

2 jaar geleden

Reactie op Stesad

Ik begrijp je vraag geloof ik niet helemaal goed. Sorry. Bedoel je op welk ...
Hhaha ja ik snap je verwarring. Nu ik het lees is het wat krom omschreven🤣 maar meer of het zin heeft om de dag voor en de dag van de eisprong savonds seks te hebben? Wij doen in die periode altijd netjes om de dag maar vraag me af of 2 a 3 dagen achter elkaar ook mogelijk is of dat het geen zin heeft ivm zaad kwaliteit.

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Hhaha ja ik snap je verwarring. Nu ik het lees is het wat krom omschreven🤣 ...
Dit vraag ik mij inderdaad ook af! Afgelopen maand hebben wij het wel dag voor de eisprong 2 keer op een dag gemeenschap gehad en op de dag van de eisprong 1 keer. Dag erna niet, en het heeft niet gewerkt😩 dus denk om de dag toch wel beter? Dat ga ik deze maand proberen…

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Hhaha ja ik snap je verwarring. Nu ik het lees is het wat krom omschreven🤣 ...
Hahaha, nu snap ik je vraag! Ik heb daar geen helaas geen antwoord op, ik denk net zoveel kans. M’n eerste kindje is ‘gemaakt’ toen we het toevallig de dag voor de eisprong, de dag van de eisprong én de dag na de eisprong hebben gedaan (3 dagen achter elkaar dus). Maar inmiddels doen wij al 14 maanden de dag van de eisprong en de dag ervoor het en is het nog nooit raak geweest. Misschien is om de dag dus toch wel beter? 🥴

2 jaar geleden

Reactie op Stesad

Hahaha, nu snap ik je vraag! Ik heb daar geen helaas geen antwoord op, ik d ...
Ja zo lastig je hoort en leest zo veel verschillende dingen dat ik het soms even niet meer weet 🤣 we gaan het gewoon eens proberen misschien pakt het wel goed uit 😊

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Ja zo lastig je hoort en leest zo veel verschillende dingen dat ik het soms ...
Ja, dat is ook zo. Je hebt niets te verliezen in elk geval. En in principe kan het gewoon met 1x raak zijn, dat is zo lastig. Mijn gynaecoloog (misschien komt het mensen bekend voor haha) zegt altijd: je bent de hele tijd aan het dobbelen en het is wachten tot je 6 gooit. De 1 gooit dat in 1x en de andere gooit dat pas na 10x.

2 jaar geleden

Reactie op Stesad

Ja, dat is ook zo. Je hebt niets te verliezen in elk geval. En in principe ...
Wauw wat een mooi voorbeeld. Zo is het maar net.

2 jaar geleden

Reactie op Stesad

Ja, dat is ook zo. Je hebt niets te verliezen in elk geval. En in principe ...
Inderdaad een heel mooi voorbeeld. Dat relativeert iets meer het fenomeen van “geluk” of “pech” hebben van wanneer het raak is…

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Hhaha ja ik snap je verwarring. Nu ik het lees is het wat krom omschreven🤣 ...
Als de zaadkwaliteit goed is maakt het niet veel uit of je het om de dag of elke dag doet. Maar als de zaadkwaliteit minder is óf je weet het niet zeker, dan is om de dag beter (naast het feit dat om de dag ook langer vol te houden is als je bijvoorbeeld niet weet wanneer je eisprong is).

2 jaar geleden

Ik sluit mij hier aan. Zojuist ongesteld geworden dus we gaan naar ronde 2 voor ons 2de kindje ❤

2 jaar geleden

Ik sluit ook aan. Helaas vandaag ongesteld geworden. Volgende NOD 15 februari. Ronde 3

2 jaar geleden

Sluit me ook aan. 16 december een miskraam gehad en nu weer ongesteld geworden. Hopelijk volgende maand weer raak!

2 jaar geleden

Ik sluit me ook gezellig aan. NOD wss 17-2. Ronde 1 voor eerste kindje🥰

2 jaar geleden

Ik sluit me ook aan. Ronde 14 alweer..

2 jaar geleden

Reactie op Stesad

Ik sluit me ook hier aan. Mijn NOD weet ik nog niet precies, maar zal waars ...
Helaas en bijzonder genoeg lopen wij gelijk. Hier nod waarschijnlijk rond de 1e en ook ronde 14 voor kindje 2

2 jaar geleden

Reactie op 2019baby1 - Baby2

Helaas en bijzonder genoeg lopen wij gelijk. Hier nod waarschijnlijk rond d ...
Dat is wel heel toevallig! Wat zijn 14 rondes lang he.. Je geduld wordt dan zo enorm op de proef gesteld. Ongelooflijk!

2 jaar geleden

NOD 10 feb, ben benieuwd!

2 jaar geleden

Reactie op Stesad

Dat is wel heel toevallig! Wat zijn 14 rondes lang he.. Je geduld wordt dan ...
Heel lang! Het is dat mijn man de volle overtuiging heeft dat het gaat lukken, maar ik raak het vertrouwen af en toe echt even kwijt