485 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik sluit ook aan! Nod 10-2, laten we hopen op een vruchtbare maand! Nu 2 jaar bezig en 3 miskramen verder. De wil is er zo erg

茅茅n jaar geleden

Ik schuif ook aan 馃槄馃憤馃徎

茅茅n jaar geleden

Ik sluit ook aan. Er is nog een andere NOD februari, maar die zitten begin februari. Ik ben vandaag ongesteld geworden iig. Ik verwacht over 4 februari m鈥檔 ovulatie. Succes allemaal en maak het gezellig 馃グ.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lola21

Ik schuif ook aan 馃槄馃憤馃徎
Zijn we weer 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Ik sluit ook aan. Er is nog een andere NOD februari, maar die zitten begin ...
Klopt, ik sluit mij ook hier aan. Ik ben ook vandaag ongesteld geworden. Ovulatie zal ergens 5 of 6 februari zijn. Toch leuker om een beetje tegelijk op het wachtbankje te komen 馃槉

茅茅n jaar geleden

Ik sluit aan, gisteren ongesteld geworden, nod 17 februari vermoedelijk. Ik was een week over tijd nu dus ineens een lange cyclus gehad. Hoop op deze ronde

茅茅n jaar geleden

Ik sluit me ook aan. Wordt vandaag ongesteld testen zijn negatief. Wie weet deze maand.

茅茅n jaar geleden

Welke testen gebruiken jullie ? Ik ben nieuw met de testen vorig zwangerschap was puur geluk in 1 keer raak.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lisaas

Welke testen gebruiken jullie ? Ik ben nieuw met de testen vorig zwangersch ...
Gebruik de dipstick versie van sensitest, erg tevreden over :)

茅茅n jaar geleden

Ik gebruik de testen van 2besure. Waren echt binnen no time spierwit en geen tuur lijntjes. Bij de zwangerschap van mijn dochter de action testen gebruikt. Ook prima.

茅茅n jaar geleden

Bedankt, zojuist ongesteld geworden dus volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen. Lijkt nu wel regelmatig te zijn na mn operatie
Hi allemaal, Ik sluit aan, 7 januari helaas een vmk gehad met 5 weken. Lichaam heeft het zelf schoongemaakt, echo was helemaal leeg. En snel een negatieve test ook. Ovulatie test was kei positief afgelopen weekend. Ongeveer eerste week februari gok ik NOD. Spannend weer hoor馃ズ

茅茅n jaar geleden

Onderste test van vandaag, maar even gezellig maken van de week. 馃帀 Zo spannend weer. Laat de tijd alsjeblieft voorbij vliegen! Vandaag ga ik ook voor het eerst weer naar de acupunctuur 馃

茅茅n jaar geleden

Hee meiden, hoe is het hier? Iemand ook al richting de ovulatie? Ik had verwacht op 5 of 6 feb mijn ovulatie te hebben, maar mijn ovulatietest loopt sinds vandaag op. Als ik het vergelijk met vorige maand verwacht ik morgen mijn piek te hebben en dan 2 feb de eisprong. 馃

茅茅n jaar geleden

Hier nog eentje, NOD is naar verwachting 19 feb en ovulatie 5 feb!! De wil is hier ook zo zo erg 馃榾

茅茅n jaar geleden

Ik doe ook mee! De vorige maanden best een regelmatige cyclus gehad, dus ik verwacht m鈥檔 ovulatie eigenlijk morgen. Zeker weten doe ik dat niet! Inderdaad heel spannende tijd. Ook hier is de wens heel groot!! Mijn vriend is voor het werk weg sinds vandaag. Gister gezellig gehad en hopelijk vrijdag of zaterdag voor de zekerheid. We gaan het zien. Ik probeer tegen mezelf te zeggen dat het deze maand waarschijnlijk niet lukt, maar stiekem ben ik er weer veel mee bezig

茅茅n jaar geleden

Ik doe ook mee. Eerste ronde, 3e kindje na een stilgeboorte in augustus. Drie maanden de pil geslikt omdat ik niet zwanger mocht worden, dus nu even afwachten wat m'n cyclus gaat zijn. 14 januari voor het laatst ongesteld, tot op heden geen positieve ovulatietest dus geen idee wanneer m'n NOD is haha.

茅茅n jaar geleden

Reactie op |Leentje|

Hee meiden, hoe is het hier? Iemand ook al richting de ovulatie? Ik had ver ...
Die van mij beginnen ook op te lopen. Ga morgen CB ovulatie test doen kijken wat die aangeeft. Verwacht ergens deze dagen wel mijn piek. Spannend!! Veel plezier in ieder geval als je je piek gevonden hebt 馃槤馃憣

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mama2122

Ik doe ook mee. Eerste ronde, 3e kindje na een stilgeboorte in augustus. Dr ...
Jeetje wat klinkt dat heftig! 馃槩 hoop voor je snel wat positief nieuws!! 馃憣

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lola21

Die van mij beginnen ook op te lopen. Ga morgen CB ovulatie test doen kijke ...
Haha ja jij ook! Ik ben wel een beetje overrompeld. Mijn cyclus is over het algemeen eerder langer dan korter. Het weekend al gezellig gemaakt en de aankomende dagen houden we dat nog even vast 馃榿 Blijven jullie rond je ovulatie liggen of gaan jullie gelijk naar het toilet? 馃槄