485 Reacties

één jaar geleden

Ik sluit ook aan! 30 januari m’n piek gemeten, dus wellicht 31 januari eisprong gehad en 14 feb NOD. Inmiddels ronde 4 voor een 2e kindje.

één jaar geleden

Hier lopen de testen op, dus verwacht morgen m’n eisprong. Klopt weer aardig met m’n app 😚. Spannend!

één jaar geleden

Hier lopen de testen op, dus verwacht morgen m’n eisprong. Klopt weer aardi ...
Ik denk dat ik ff niet ga testen. Ben nu aan het temperaturen voor de acupunctuur dus daaruit kan ik wel opmaken of ik een eisprong heb gehad. Daarnaast neemt m’n afscheiding nu weer enorm toe waar ik het aan kan merken. Dus denk binnen nu en een dag of 5 ook m’n eisprong weer. Komende dagen gewoon om de dag seks en dan over een paar dagen elke dag. Spannend weer 🥰

één jaar geleden

Reactie op Steenbokzeven

Ik denk dat ik ff niet ga testen. Ben nu aan het temperaturen voor de acupu ...
Is elke dag niet juist slecht voor kwaliteit van zaadcellen? Wij doen om de twee dagen. Meen dat ooit gelezen te hebben.

één jaar geleden

Hier ook! 1e ronde voor 2e kindje, zoontje is net 1. Geen pil geslikt na bevalling en als snel weer een gelijkmatige cyclus van 25 dagen. Eisprong rond 30-01 gehad en ook echt gemerkt. NOD is 15-02 dus nog even geduld hebben met testen. 🙈

één jaar geleden

Ik doe ook mee … positieve ovulatietest op 28/01. Verachte NOD 13 februari 🫶

één jaar geleden

Is elke dag niet juist slecht voor kwaliteit van zaadcellen? Wij doen om de ...
Tja geen idee 😂 daarom doen we het ook elke 2 dagen en rondom de ovulatie 2 of 3 dagen achter elkaar. Ben al 2x zwanger geraakt op deze manier.

één jaar geleden

Hier lopen de testen op, dus verwacht morgen m’n eisprong. Klopt weer aardi ...
Ik verwacht ook mijn eisprong morgen! Spanendddd

één jaar geleden

Is elke dag niet juist slecht voor kwaliteit van zaadcellen? Wij doen om de ...
Dat dacht ik ook, we houden het ook om de dag gezellig 😉

één jaar geleden

Hier positieve ovulatietest, maar de man heeft er geen zin in vandaag en moet werken 🥴. Klote timing. Is morgen dan te laat?

één jaar geleden

Hier positieve ovulatietest, maar de man heeft er geen zin in vandaag en mo ...
Morgen kan ook hoor, morgen is je eisprong dus dat is prima 🍀!

één jaar geleden

Hier positieve ovulatietest, maar de man heeft er geen zin in vandaag en mo ...
Het kan zeker. Heb je voorgaande dagen seks gehad? Het zaad kan namelijk 5 dagen overleven, vandaar dat er aangeraden wordt vooraf aan je eisprong seks te hebben zodat (bij wijze van spreken) de zaadjes al voor de deur liggen als je je eisprong hebt. 😄

één jaar geleden

Hey ladies! Mijn ovulatie was ergens tussen woensdag en gister. Ik denk dat ik de volgende ronde, als het nodig is, ovulatietesten ga gebruiken. Vertellen jullie aan je partner wanneer je vruchtbare dagen zijn? Ik kan me voorstellen dat dat er juist zorgt dat de “zin” verdwijnt..

één jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Hey ladies! Mijn ovulatie was ergens tussen woensdag en gister. Ik denk dat ...
Nee vertel het hier niet. Heb nu 2 rondes ovulatie testen gebruikt, als het deze ronde niet raak is dan ga ik ze ook niet meer gebruiken. Beide keren heel goed gevoeld wanneer ik ovuleer.

één jaar geleden

Ik doe ook mee. Nod 16-2 2de ronde 2de kindje😊

één jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Hey ladies! Mijn ovulatie was ergens tussen woensdag en gister. Ik denk dat ...
Ja dat vertel ik wel, ook wanneer test positief is. Het is er niet minder gezellig op hoor.

één jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Hey ladies! Mijn ovulatie was ergens tussen woensdag en gister. Ik denk dat ...
Ik heb vorige maand ovulatie testen gebruikt en toen was mijn man op de hoogte ervan. Maar die ervaarde het wel als een extra druk van het moet vandaag waardoor seks wel kon maar klaarkomen niet. Deze ronde twijfel ik zelf heel erg of ik ze wel of niet ga gebruiken. Als ik ze wel gebruik, dan zeg ik niks tegen mijn man. Aan de ene kant wil ik het op z’n beloop laten en aan de andere kant wil ik het weten zodat je je kans niet verspeeld.. 😅

één jaar geleden

Reactie op MarloesBaby2

Ik heb vorige maand ovulatie testen gebruikt en toen was mijn man op de hoo ...
Dat snap ik dus heel goed. Ik heb ze nog niet gebruikt , maar merk dat ik graag controle wil. Dus wil weten wanneer ik m’n ovulatie heb gehad. Deze keer echt verschil in afscheiding gezien, maar of dat de ovulatie is geweest? Zeg het maar. Vrijdagavond was het heel veel en waterig. Zaterdagochtend seks gehad. En nu maar hopen dat het niet te laat was.. En dat kun je met testen ondervangen. Alleen moet ik echt wel tegen mezelf zeggen dat testen geen garantie is dat het lukt.. Ik vind het erg lastig om er niet zo mee bezig te zijn..

één jaar geleden

Ik doe mee ! Mijn NOD is rond 26/2 🍀

één jaar geleden

Ja dat vertel ik wel, ook wanneer test positief is. Het is er niet minder g ...
Ik heb het voor de vorige zwangerschap wel gezegd. Was toen 1e ronde voor eerste kindje en toen vond hij het ook niet erg. Was toen ook gelijk raak. Zoontje is daaruit gekomen haha. Vorige maand vertelde ik ook dat ik een piek had en toen deed die er heel raar over. We hebben toen dus ook geen seks meer gehad. Hij voelde het toen opeens als verplichting om te presteren. Terwijl ik super blij was m’n piek gevonden te hebben na gestopt te zijn met de pil. We hebben er toen beetje ruzie over gehad en gezegd dat ik het hem de volgende keer niet zou vertellen. Piek was afgelopen donderdag en we hebben vorige week vaak seks gehad. Heb maar gezegd dat m’n libido hoger is nu ik niet meer aan de pil zit 🤣 is ook wel echt zo trouwens. Hij zal het vast wel door gehad hebben. Maar goed. Mocht ik doorgaan naar volgende ronde dan ga ik ze denk ik niet eens meer gebruiken. Heb nu 2x veel klachten gehad tijdens ovulatie dus denk dat ik het de volgende keer wel door heb wanneer het zover is.