706 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Merel2

Aah gezellig! Kunnen we gaan kletsen over de ovulatie testen Hahah. Wanneer ...
Ik begin op dag 9 denk ik. In gebruik die van sensitest!

één jaar geleden

Reactie op Merel2

Ooh wat spannend zeg! Ben je bewust alleenstaande moeder of het omdat je ma ...
Ik ben bewust alleenstaande moeder. Niet veel geluk in de liefde, maar al jaren een grote wens voor een 2e 💕 Ik gebruik de ovulatietesten van Easy@home (omdat ze goedkoop zijn) en als ik dicht bij mijn piek zit test ik met de clearblue met smiley

één jaar geleden

Hier ook bezig voor 2e. Zoontje is nu 1.5 😊 nod is 1 feb volgens de app. Klopt meestal wel, ben heel regelmatig 😋

één jaar geleden

Hoi iedereen, Vandaag ongesteld geworden. Ronde 14 na miskraam :)

één jaar geleden

Gister ongesteld geworden dus sluit ook aan. Nod 12 februari. Ronde 3 voor tweede kindje!

één jaar geleden

Hoi iedereen, Vandaag ongesteld geworden. Ronde 14 na miskraam :)
Ach wat naar, lijkt me zo zwaar als het zolang duurt. Hoop dat het snel raak mag zijn 💖

één jaar geleden

Hebben jullie ook dat 'dromen' vanaf het moment dat je beslist er voor te gaan. Ik bv zit echt al na te denken van hoe ga ik het me man vertellen als ik zwanger ben? Hoe ga ik het me beste vriendin vertellen? Stiekem al geboortepakjes kijken,... Zo leuk, maar ergens ook best vermoeiend aangezien het mss nog wel maanden duurt voor het lukt. Herkent iemand dit of ben ik de enige?

één jaar geleden

Reactie op molOfOneBoy

Hebben jullie ook dat 'dromen' vanaf het moment dat je beslist er voor te g ...
Heel herkenbaar! Bij ons eerste was het meteen raak, dus ik moet mezelf steeds afremmen dat het helemaal geen gegeven is dat het weer snel lukt. Ik was ook al allemaal aan het plannen hoe we het de familie gaan vertellen, maar laten we eerst maar weer zwanger worden 🙈

één jaar geleden

Reactie op AapieSCL

Heel herkenbaar! Bij ons eerste was het meteen raak, dus ik moet mezelf ste ...
Dit idd, bij me zoon was het ook gelijk raak, voor de positieve test echt amper aan gedacht omdat ik dacht 'het zal wel niet'... Maar deze keer ben ik er heeeeeeel erg mee bezig merk ik, stiekem zelfs al de 'uitgerekende datum' opgezocht mocht het deze maand raak zijn🤭

één jaar geleden

Ik sluit ook aan! Eerste ronde voor 2e kindje 🍀 Ons zoontje is van 5-3-22, dus ruim 10 mnd nu 🥰 NOD 1 februari.

één jaar geleden

Reactie op molOfOneBoy

Hebben jullie ook dat 'dromen' vanaf het moment dat je beslist er voor te g ...
En ook echt heel herkenbaar ja. Mijn gedachtes gaan vanaf dat moment met me aan de haal haha 🥲

één jaar geleden

Reactie op molOfOneBoy

Hebben jullie ook dat 'dromen' vanaf het moment dat je beslist er voor te g ...
Heeel herkenbaar! Wij hebben besloten voor ons eerste kindje te gaan. En wat lijkt me dat gaaf. Heb al zo vaak nagedacht over de dingen die je schrijft. Ik ben eind okt gestopt met de pil en heb een regelmatige cyclus gehad daarna (tussen 25-28 dagen). Dit zou dus de 3e ronde zijn. Hoop het zo!!

één jaar geleden

Reactie op molOfOneBoy

Hebben jullie ook dat 'dromen' vanaf het moment dat je beslist er voor te g ...
Ja hier ook hoor. Moet mezelf ook echt inhouden om niet nu al van alles te kopen. Met mijn beste vriendin kan ik het gelukkig bespreken. Zij is 1 van de weinige die van mijn traject af weet en ook mee gaat naar het ziekenhuis. Maar ik ga ook los op pinterest. Leuke ideeën om het te vertellen, inspiratie voor babykamer, geboortekaartjes, kleertjes 😅

één jaar geleden

Ik sluit mij ook aan! Ik ben een week voor de gek gehouden (roze/bruine afscheiding), dus stille hoop dat het een innestelingsbloeding was. Niet dus, vandaag helaas echt ongesteld geworden.. NOD is nu rond 9 februari, 2e ronde 3e kindje 💛

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Jane94

Ja leuk om de kindjes kort op elkaar te hebben, lijkt me, toch? Ik denk d ...
Jaa! Ons ‘ideale’ beeld was 1,5 jaar. Maar dat is helaas niet geluk 🤣 maar ik denk nu ook, hoe ouder onze eerste is, hoe beter hij het snapt. Dus we gaan het zien wanneer het raak is. Aah wat vervelend van je miskraam zeg! Maar het bied wel hoop dat het al zo snel raak was in principe. Ik hoop dat je volgende zwangerschap voldragen mag worden 🤞🏻 Het is echt nog een zootje bij mij Hahah. Mijn cyclussen waren 42, 32 en de afgelopen cyclus was 37 dagen. Dus die ovulatie testen zijn wel heel fijn. En ook een soort van handig om je menstruatie dag echt te voorspellen haha. Wooow 4 vaste! Lange piek zeg 😯 ik ben benieuwd naar deze maand bij je. Thnx jij ook succes 💪🏼 wanneer verwacht je je eisprong?

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op 90sbaby

Ik ben bewust alleenstaande moeder. Niet veel geluk in de liefde, maar al j ...
Aah wat stoer zeg, dat je alleen het avontuur durft aan te gaan 🤗 veel geluk voor jou 🍀 spannend!

één jaar geleden

Ik meld me hier ook weer aan.. helaas vorige week mis gegaan hier 😞

één jaar geleden

Ik meld me hier ook weer aan.. helaas vorige week mis gegaan hier 😞
Oooh😔 dikke knuffel...ik heb in December een miskraam gehad:((

één jaar geleden

Ik meld me hier ook weer aan.. helaas vorige week mis gegaan hier 😞
Ach heel veel sterkte 🫶🏼

één jaar geleden

Ik sluit me aan, vorige ronde dacht ik dat het een innesteling was. Maar dit zette toch door helaas. Vrijdag eerste afspraak gehad bij de gynaecoloog voor een fertiliteit onderzoek. Hopelijk allemaal niet nodig