525 Reacties

24 dagen geleden

Reactie op Aznag

Oh op welke dag zit je?? Mijn menstruatie is sinds gister voorbij. Ik ga de ...
Dag 15, op zich niet heel gek maar laatste paar keer een cyclus van 34 dagen dusja, niet op gerekend. Gelukt hoor 🤭

24 dagen geleden

Ik sluit hier ook weer aan. Wat een verdrietige verhalen dames ❤️. Ik was vandaag vet teleurgesteld met een negatieve test na ronde 2. Ik heb Endometriose en een geschiedenis met anorexia . Artsen zeiden daardoor altijd dat ik onvruchtbaar zou zijn. Ronde 1 met mijn dochter was het gewoon raak. Merk dat ik die verwachting voor een tweede niet wil hebben maar dus onbewust wel heb 😅. Had deze ronde ook veel symptomen (denk dat het de milde versie van mijn dochters buikgriep was). Afijn even slikken en weer door. Vrijdag is mn officiële nod maar voel dat mn ongesteldheid eraan zit te komen. Ovulatie zal dus tussen kerst en oud&nieuw zijn (fantastisch als je afhankelijk bent van een donor 🙈). En dan mn nieuwe NOD rond 15 januari.

24 dagen geleden

Ik doe ook mee aan de volgende ronde. Mijn nieuwe nod is rond 14 januari

23 dagen geleden

Reactie op Romyy_

Wij lopen precies gelijk. Ook ronde 10.. rond 9 januari NOD🍀
Laten we hopen dat we het nieuwe jaar mooi mogen starten❤️🍀 wij hebben besloten het deze cyclus gewoon om de dag te doen en het dan maar te zien. Verder geen ovulatietesten meer enz. Even rust van dat allemaal. Ik krijg stress van het hele zwanger proberen te worden. We wilden graag een klein leeftijdsverschil, niet gelukt. Ik wilde het liefst 3 of 4 kindjes als het ons gegund zou zijn. Ben nu 35, dus voel de tijd dringen en ben bang dat ik die eens moet laten varen als we in dit tempo doorgaan😔. Dus ik laat het los en hoop op het beste. Een tweede zou al een prachtig cadeau zijn ❤️ Ook al wordt het leeftijdsverschil nu dichter op de 3 jaar dan op de 2 jaar.

23 dagen geleden

Ik sluit me ook aan bij deze nieuwe ronde! Nieuwe ronde, nieuwe kansen 🌸🍀 nod is rond 15 januari

23 dagen geleden

Reactie op Munkie

Laten we hopen dat we het nieuwe jaar mooi mogen starten❤️🍀 wij hebben bes ...
Echt allemaal zo herkenbaar!!! Alleen ben ik iets ouder... Ik twijfel nog of ik ovulatietesten ga gebruiken. Hopelijk inderdaad een mooi begin van het nieuwe jaar!

23 dagen geleden

Ik sluit ook aan. Ronde 6 voor een derde kindje. Merk dat ik het wel lastig vind. Is het langst tot nu toe. Vorige zwangerschap is er een hele hoop gebeurt en merk dat ik het vertrouwen in mijn eigen lichaam kwijtraak🥹

22 dagen geleden

Ik sluit me graag aan. NOD rond 7 januari. Hopelijk krijgen we goed nieuws in het nieuwe jaar. Afgelopen jaar een miskraam gehad en in totaal nu 1,5 jaar bezig voor een 2e. Onze dochter duurde ook ruim 2 jaar voordat ze bleef plakken. Hopelijk is deze 2e toch iets eerder 🫣😊

22 dagen geleden

Hi dames, hier 4 januari (om en nabij). Ik weet het niet precies ivm er uit laten halen spiraal in november. Tweede ronde voor derde kindje. Ik wil het heel graag, van mijn man hoeft het niet per se en hij wil er niet te veel leeftijdsverschil tussen dus gaan ook niet eindeloos door met proberen. Dit geeft mij natuurlijk wel wat druk 🫣. Onze kinderen zijn nu bijna 4 en net zes.

21 dagen geleden

Hier vandaag ovulatie piek pfffff vanochtend gezellig gehad en dan het beste morgenavond weer? Of vanavond? We willen nu er alles aan doen normaal nooit rekening mee gehouden..

21 dagen geleden

Reactie op Naoualblissangie

Hier vandaag ovulatie piek pfffff vanochtend gezellig gehad en dan het best ...
Yes! Clear blue (smiley) zegt op de dag van de positieve test en de dag erna. Maar ik zou ook doen wat goed voelt…

21 dagen geleden

Reactie op Louuuu89

Yes! Clear blue (smiley) zegt op de dag van de positieve test en de dag ern ...
Ja inderdaad denk vanavond overslaan en morgenavond weer dan kan hij het even opsparen hahahahaha hopelijk zit er een goeie zwemmer tussen deze ronde

21 dagen geleden

Ik sluit hier ook graag aan. Mijn nod is rond 9/10 januari. Vruchtbare periode verwacht ik tussen kerst en oud en nieuw. Mijn cyclus is nog van slag na de opgewekte miskraam in augustus waarvoor ik in oktober nog een hysteroscopie heb gehad.

21 dagen geleden

Hoi ik sluit ook aan mijn NOD is 4 januari...
Mijn nod ook 4 januari 🤗🍀

21 dagen geleden

Ja inderdaad denk vanavond overslaan en morgenavond weer dan kan hij het ev ...
Hahaha ja! We zoeken die olympische zwemmers 🤣 🏆

21 dagen geleden

Reactie op Louuuu89

Hahaha ja! We zoeken die olympische zwemmers 🤣 🏆
Ja maar echt hoor hahahahaha

21 dagen geleden

Reactie op chnt1995

Ik sluit hier ook graag aan. Mijn nod is rond 9/10 januari. Vruchtbare peri ...
Ach wat naar hé. Hier ook helaas twee keer een miskraam en uiteindelijk hysteroscopie. Hopelijk is het snel raak en gaat het wel goed! ❤️

20 dagen geleden

Ik sluit ook aan! Nod 3 januari, ik test met ovluatie testen, gisteren m'n piek gehad!

20 dagen geleden

Mijn nod is 2 januari gok ik (cyclus wisselt wat). Word onze eerste ronde voor kindje nummer 3. Bij mijn andere 2 kids ronde 1 zwanger. Maar tijdens mijn 2e zwangerschap veel lichamelijke problemen gehad met lang herstel. Dus mijn gevoel zegt dat het deze keer wel even gaat duren 🥺

20 dagen geleden

Mijn nod is 2 januari gok ik (cyclus wisselt wat). Word onze eerste ronde v ...
Spannend! Gebruik je ook ovluatie testen? Bij ons nu ronde 2 voor de derde. Zo spannend