526 Reacties
20 dagen geleden
Reactie op Bloem86
Spannend! Gebruik je ook ovluatie testen? Bij ons nu ronde 2 voor de derde. ...
Jaa zeker spannend! Gebruik inderdaad al ovulatie testen. De positieve testen wisselen ontzettend per cyclus..
20 dagen geleden
Ik lees mee. Ik heb aanstaande maandag de terugplaatsing van een 5 daagse blastocyste (eiceldonatie en zaadceldonatie). Even afwachten wat de kliniek als testdatum gaat geven maar denk 3 of 6 januari (moet met bloedtest dus kan niet in het weekend).
20 dagen geleden
Reactie op Aznag
Ach wat naar hé. Hier ook helaas twee keer een miskraam en uiteindelijk hys ...
Ja echt verschrikkelijk.. mag ik vragen of jouw cyclus toen ook zo lang anders is geweest met nog tussentijds bloedverlies en kramp? Ik blijf dit zo vreemd vinden maar het ziekenhuis houdt maar vol dat het normaal is (wantja, je bent zwanger geweest..) en vinden controle dus niet nodig omdat ze zeker zijn dat het schoon is..
20 dagen geleden
Ik sluit even aan. Nod is 4 januari. Gisteren een positieve ovulatietest (gelukkig) want ik zit ondertussen al op cyclusdag 32 en dat maakt mij toch wel erg onzeker. Een halfjaar geleden ben ik gestopt met de pil en na 2 'normale' cyclussen worden ze nu steeds langer naar mijn idee. Toch houd ik hoop!
Hoe doen jullie het met de kerstdagen en Oud en Nieuw? Normaal ben ik niet echt vies van een drankje tijdens deze dagen maar dat voelt nu toch dubbel.. Ik ben benieuwd!
20 dagen geleden
Reactie op KRRS
Ik sluit even aan. Nod is 4 januari. Gisteren een positieve ovulatietest (g ...
Ik gisteren een test die tegen positief zat dus denk dat hij vannacht positief is geworden. Vanmorgen ook positief :) hier op dag 17. Ik drink nooit alcohol dus dat maakt niets uit. Maar ik eet met kerst gewoon lekker mijn rosbief en carpaccio ☺️
20 dagen geleden
Reactie op KRRS
Ja irritant, vind het ook lastig qua alcohol. Vorig jaar geen rekening mee gehouden tijdens de ovulatie en na poging 2 zwanger. Maar na de miskraam overdenk ik wel snel. Ik ga kerstavond - als we uiteten gaan - gewoon lekker genieten van twee wijntjes. Dat voelt voor mij ok.
20 dagen geleden
Reactie op KRRS
Ja ik ben ook benieuwd! Vorige keer had ik op 24 dec een positieve test, dus toen wist ik echt iets tijdens de feestdagen. Voor die test dronk ik nog wel, maar wel minder. Wist ook niet wanneer ovulatie zou zijn geweest enzo dus was sowieso een gok. Nu zal ik met de kerstdagen nog niets zeker weten, behalve dat ik een positieve ovulatietest heb gehad en nu moet afwachten. Voelt niet goed om te drinken met die informatie in het achterhoofd.. Maar vind het wel gedoe 😅
19 dagen geleden
Ik sluit mij ook aan. Gister ovulatie gehad. Verwacht mijn NOD 4 januari. Heb ook besloten deze maand er zo min mogelijk mee bezig te zijn.
19 dagen geleden
Mijn NOD is 2 jan... 14/15 rekbaar slijm, 16 positieve ovulatietest clearblue, 17 december ochtend heb ik krom gelopen van de kramp, duurde max een uurtje. Nu 5 DPO en ik heb last van menstruatiekrampen al enkele dagen, maar elke keer max een uurtje. Werd er vannacht zelfs wakker van.
Ben heeeel benieuwd!
19 dagen geleden
Reactie op Femmiev
Vanochtend een positieve ovulatietest gehad. Eerste keer ovulatietesten. T ...
Check even de bijsluiter, daar staat wel iets over in! Maar clear blue en sensitest zeggen op de dan van de positieve test en dag erna dat je dan maximale kans hebt. Spannend! Succes 🍀 🤞🏽
18 dagen geleden
Wat denken jullie? Vrijdag op zaterdag positieve ovulatietest gehad. Afgelopen woensdag en vrijdag seks gehad. Dit weekend kon helaas niet:( mijn man is er niet… wat denken jullie, heb ik evengoed een kans?
18 dagen geleden
Ik heb 2 weken terug helaas een miskraam gehad. Bij 5,5 week gestopt met groeien. Dinsdag op de echo werd dit weekend weer een eisprong verwacht. Ik verwacht daarom dat ik weer terug ben op mijn cyclus die altijd 28 dagen duurt. Dus rond 4 januari mijn nod🤞🏻🍀
18 dagen geleden
Reactie op Aznag
Volgens mij maak je zeker nog wel een kans zo hoor. 👍🏻
Maar ik begrijp je ...
We wachten het maar af.. baal er wel van… 😅
18 dagen geleden
Wat denken jullie? Vrijdag op zaterdag positieve ovulatietest gehad. Afgelo ...
Je hebt meerdere dagen om je ovulatie kans dus wie weet is het van woensdag op de vrijdag gelukt en van vrijdag op de zaterdag of zelfs vandaag nog🤞🏻 kan evengoed
18 dagen geleden
Reactie op Jansjuni23
Je hebt meerdere dagen om je ovulatie kans dus wie weet is het van woensdag ...
Ja precies.. maar goed meer is natuurlijk beter! Maar ik hoop dat het van woensdag heeft liggen wachten 🤣 en dat anders vrijdagavond ook nog genoeg was… duurt zo lang dit wachten! 🙈
18 dagen geleden
Ja precies.. maar goed meer is natuurlijk beter! Maar ik hoop dat het van w ...
Je weet het toch nooit☺️ ik snap je begrijp me niet verkeerd.. ik heb als het goed is ook dit weekend mijn ovulatie gehad en vanaf dinsdag gewoon om de dag gedaan dus ga er ook maar vanuit dat als het lukt dit ok wel voldoende moet zijn.. heb je ook je nod rond de 4 januari dan?☺️🤞🏻
18 dagen geleden
Reactie op Jansjuni23
Je weet het toch nooit☺️ ik snap je begrijp me niet verkeerd.. ik heb als h ...
Mijn positieve ovulaties willen erg.. maar mijn cyclus is over het algemeen gelijk op soms 1/2 dagen verschil. Daarom maak ik me ook wat zorgen. Ben bang voor een korte luteale fase.. bij mijn andere 2 kids ronde 1 zwanger maar toen veel langere fases… als ik uitga van mijn meest gebruikelijke cyclus dan heb ik tussen 2/4 januari mijn nod ☺️ en eerder ga ik ook niet testen 🙈 ga jij eerder testen?