526 Reacties

18 dagen geleden

Hi ik sluit ook aan. Alweer ronde 8 na bbz eerste kindje. Mijn NOD is 7 januari 🍀🤞🏽

18 dagen geleden

Mijn positieve ovulaties willen erg.. maar mijn cyclus is over het algemeen ...
Okee jaa als je je piek weet en dat er 1/2 dagen verschil zit dan gewoon 2 dagen eerder tellen en erna? Het is niet dat je precies op die dag moet vrijen. Maar als je het wel ongeveer weet 2 dagen vantevoren beginnen en dan om de dag lijkt me genoeg? Jaa ik heb 2 weken terug een miskraam gehad en afgelopen dinsdag op de controle echo zag ze een eisprong in zicht en ze schatte dit weekend. Dat is precies 2 weken na het verlies van het vruchtzakje dus ik verwacht dan ook over 2 weken mijn nod te hebben. Dan zal ik ook pas weten of ik inderdaad weer in mijn normale cyclus zit. Of niet..🤞🏻🍀

18 dagen geleden

Reactie op Jansjuni23

Okee jaa als je je piek weet en dat er 1/2 dagen verschil zit dan gewoon 2 ...
Wat verdrietig :( met hoeveel weken? Wat zal dit dan een mooi cadeautje zijn! Ik hou je in de gaten 🥰

18 dagen geleden

Wat verdrietig :( met hoeveel weken? Wat zal dit dan een mooi cadeautje zij ...
Het is met 5,5 week gestopt met groeien. We gaan het zien☺️ jaa ik jou ook!

18 dagen geleden

Reactie op Jansjuni23

Het is met 5,5 week gestopt met groeien. We gaan het zien☺️ jaa ik jou ook! ...
Ah:( dan zat het waarschijnlijk al niet goed :( ik heb je even een vriendenverzoek gedaan ☺️ makkelijker volgen!

18 dagen geleden

Hier mijn nod op 3 januari. Ik vind het zooo spannend maar ben er ergens ook heilig van overtuigd dat het raak gaat zijn. We gaan zien of mijn gevoel klopt. Ik ga 31 december een early test doen

18 dagen geleden

Reactie op Joni27

Hier mijn nod op 3 januari. Ik vind het zooo spannend maar ben er ergens oo ...
Mijn NOD ook 3 januari ik ga ook een early doen op oudejaarsdag... Hopelijk hebben we beide een top uiteinde met een positieve test

18 dagen geleden

Hier is denk ik net mijn ovulatie geweest. Ik heb gister steekjes gevoeld onderin, maar deze maand geen testen gebruikt en mijn temperatuur grafiek is ook niet super betrouwbaar dus we gaan het zien! Gewoon veel gezellig maken en afwachten. De tijd op het wachtbankje duurt altijd zo lang hé. 😂

18 dagen geleden

Reactie op Naoualblissangie

Mijn NOD ook 3 januari ik ga ook een early doen op oudejaarsdag... Hopelij ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Dat zou leuk zijn zeg, tegelijk raak!

18 dagen geleden

Net als joni27 en naoualblissangie hier ook testdag 3 januari. Vandaag de terugplaatsing gehad van een 5 daagse blastocyste.

17 dagen geleden

Ik sluit ook aan NOD 2 januari *fingers crossed* 🤞🏾

17 dagen geleden

NOD eind januari, succes allemaal! 🍀

17 dagen geleden

Dames met NOD in januari, drinken jullie alcohol rond de feestdagen?

17 dagen geleden

Reactie op Aznag

Ik niet hoor

17 dagen geleden

Reactie op Aznag

Jaaa tot ik een positieve test drink ik gewoon. Niet wekelijks maar nu met de feestdagen wel gewoon☺️ moet gewoon doen waar je je fijn bij voelt je weet het toch nooit☺️

17 dagen geleden

Reactie op Aznag

Geen alcohol. Maar dat drink ik al nooit op een champagne om 12 uur. Maar die laat ik nu ook even achterwege. Ik eet wel alles tot ik positief test ;)

17 dagen geleden

Ah oké. Ik drink elk weekend wel een glaasje rode wijn en zie daar nog niet perse iets kwaads in, maar toch twijfel ik soms of het de vruchtbaarheid ofzo beïnvloed...

17 dagen geleden

Reactie op Aznag

Ah oké. Ik drink elk weekend wel een glaasje rode wijn en zie daar nog niet ...
Je moet zeker doen waar je je goed bij voelt. Ik drink niet omdat ik bang ben dat het weer fout gaat.. en ik mezelf dan schuldig zou voelen.

17 dagen geleden

Geen alcohol. Maar dat drink ik al nooit op een champagne om 12 uur. Maar d ...
Hetzelfde! Alcohol laat ik achterwege, maar ik drink sowieso al weinig. Maar gewoon het gevoel dat dat misschien een reden kan zijn dat het mis gaat zit me niet lekker. Qua eten eet ik wel gewoon alles tot een positieve test!

17 dagen geleden

Reactie op Aznag

Hier niet. Ik let ook al op met cafeïne bijvoorbeeld en geen rauw vlees/vis