527 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op Joni27

Hier niet. Ik let ook al op met cafeïne bijvoorbeeld en geen rauw vlees/vis ...
Ja hier wel. Er werd me gezegd dat de eerste paar weken nog geen invloed heeft. Eerste ben ik met zwarte cross zwanger geworden. Zwanger gedragen als je zwanfer bent zeiden ze 🥰 maar je moet voooral doen waar je je goed bij voelt

17 dagen geleden

Ik drink minder vaak en veel. Maar kies bewust om vanavond als we uiteten gaan wel te genieten van m’n twee glazen wijn. Ook maanden niets gedronken fluctueert een beetje haha

17 dagen geleden

Zalig kerstmis meiden, dat 2025 ons jaar mag worden🎄❤️

17 dagen geleden

NOD 9-10 januari! Succes allemaal 💕🌸

17 dagen geleden

Reactie op Mommy-D

Zalig kerstmis meiden, dat 2025 ons jaar mag worden🎄❤️
Fijne feestdagen🤶🎄 kijk al uit naar de positieve testen onder ons in januari🍀🤞🏻

17 dagen geleden

Reactie op Aznag

Hier is denk ik net mijn ovulatie geweest. Ik heb gister steekjes gevoeld o ...
Spannend! Toch geen testen gebruikt dus? Ik heb ze ook aan de kant gelaten. Verwacht met kerst m'n eisprong, maar dat is gebaseerd op eerdere cyclussen. Heb dus geen idee of het echt zo is. Wij hebben besloten gewoon om de dag vanaf dag t/m denk dag 18. Dan moet het wel goed zitten qua kansen. Vind het wel leuk spannend ofzo dat ik nu niet weet wanneer m'n eisprong en NOD is. En dat wachten ja, echt killing 🫠 Ga proberen deze maand niet te testen ook. Vorige cyclus pas 12dpo, toen negatief en daarna m'n menstruatie afgewacht. Daarvoor elke keer vanaf dag 8 al en dan hopen dat 't positief was. Vind die teleurstelling echt te groot. Ben benieuwd hoe het deze cyclus qua wachten gaat.

17 dagen geleden

Reactie op Munkie

Spannend! Toch geen testen gebruikt dus? Ik heb ze ook aan de kant gelaten. ...
Ja hier ook om de dag en inderdaad zonder ovulatietesten. Temperaturen doe ik nog wel, maar niet super trouw waardoor ik me afvraag hoe betrouwbaar het is haha. Verder slik ik al wel een poos foliumzuur elke dag en zo ben je er elke dag toch mee bezig. En verder af en toe een glaasje wijn en gewoon genieten. Vanaf dag 8 testen is erg vroeg. Innesteling duurt gemiddeld 9 dagen en dan heb je niet direct voldoende HCG om al wat te meten dacht ik. Maar wel beetje spannender zonder ovulatietesten ofzo merk ik.

17 dagen geleden

Reactie op Sharinah

Ja hier wel. Er werd me gezegd dat de eerste paar weken nog geen invloed he ...
Mij boeit alcohol niet zo veel dus makkelijke keus

16 dagen geleden

Reactie op Louuuu89

Mijn NOD wordt ook rond 4/5 januari! Alleen morgen nog wel controle om te k ...
Hier is het mentaal nog wel te doen. Toen ik een jaar na mijn miskramen niet zwanger was vond ik dat wel heel moeilijk, dus ik snap je! Hopelijk mag het snel goed gaan en is er geen ingreep nodig!

16 dagen geleden

Ik sluit ook aan, al heb ik geen idee hoe mijn cyclus nu zal verlopen. Momenteel nog aan het nabloeden van de miskraam afgelopen weekend, dus hopen dat het bloeden snel stopt en maandag blijkt dat alles schoon is. Dan kunnen we door naar ronde 19 voor de tweede 🫶🏻🍀

16 dagen geleden

Ik ben de hele dag door zenuwachtig.. herkennen moeders dit? Vreselijk! Hoop gewoon zo dat het raak is..

16 dagen geleden

Ik ben de hele dag door zenuwachtig.. herkennen moeders dit? Vreselijk! Hoo ...
Ik heb hetzelfde. Vind het nog zo enorm lang duren tot 31 december

16 dagen geleden

Reactie op Juni22

Ik sluit ook aan, al heb ik geen idee hoe mijn cyclus nu zal verlopen. Mome ...
Sterkte 🤍

16 dagen geleden

Reactie op Joni27

Ik heb hetzelfde. Vind het nog zo enorm lang duren tot 31 december
Ja duurt lang he… maar ben wel blij dat de feestdagen ertussen zitten! Even aandacht ergens anders 🥰

16 dagen geleden

Ik sluit ook aan hier vandaag mijn NOD maar helaas.....hopelijk mag het in januari zo zijn 🤞

16 dagen geleden

Ja duurt lang he… maar ben wel blij dat de feestdagen ertussen zitten! Even ...
Dat klopt helemaal! 🤍 Fijne dagen !

15 dagen geleden

Oef nu de NOD in zicht komt word het wel steeds spannender!! Volgens Fertility Friend had ik een vroege eisprong terwijl die juist vorige maand laat was. Nu denk ik 'had ik toch maar testen gebruikt' haha. Ik ben benieuwd!!

15 dagen geleden

Sluit hier ook aan.. NOD rond 8/9jan

15 dagen geleden

Vandaag ovulatie dag🤞🏻

15 dagen geleden

Oh dames maak me echt zorgen.. ik lig er helemaal af! Denk buikgriep ofzo? Heb koorts, spierpijn, diarree en na 10x spugen tussen 3 en 6 ben ik gestopt met tellen… hoop zo dat dit geen gevolgen heeft voor ons mogelijke vruchtje.. 🥺 man man wat voel ik me beroerd…