1106 Reacties

één jaar geleden

Ik rond de 20ste test nu met fsh testen binnen 2 dagen ook lh en dan wachten tot piek

één jaar geleden

Reactie op Annnnie

Wanneer hebben jullie ongeveer je ovulatie?
17 juni als het goed is

één jaar geleden

Bij mij is 18 juni de schattig. Die van jou?
Ook 18 haha!

één jaar geleden

Reactie op Annnnie

Ook 18 haha!
Twinning is winning 🤣

één jaar geleden

Reactie op Annnnie

Ook 18 haha!
+1 (volgens de app)

één jaar geleden

Ik sluit ook aan… ronde 18 voor tweede kindje NOD 10 juli. 🤞🏻 voor iedereen 🍀

één jaar geleden

Ik sluit ook aan! Waarschijnlijk 5 juli NOD. Hier alweer ronde 12 voor 2e kindje. Bij de eerste duurde het 16 rondes, had gehoopt nu sneller. Begin inmiddels de moed een beetje verliezen.

één jaar geleden

Reactie op Insuba

Ik sluit ook aan… ronde 18 voor tweede kindje NOD 10 juli. 🤞🏻 voor iedere ...
Jeetje, ronde 18 alweer. Heftig! Hopelijk dit de laatste! 🍀🤞

één jaar geleden

Ik heb gisteren mijn miskraam gekregen na medicatie en eerst 15 dagen afwachten en zit dus op dag 2. Mijn vriend en ik willen het meteen weer proberen (na 2 weken lichamelijk herstellen uiteraard) ondanks dat het extra spannend wordt. Ik hoop dat mijn lichaam weer zichzelf wordt en dan verwacht ik met dit groepje mee te kunnen doen 🥰 Ik wens jullie allen (hopelijk gauw) een prachtzwangerschap toe! ✨✨

één jaar geleden

Reactie op EBL89

Ik sluit ook aan! Waarschijnlijk 5 juli NOD. Hier alweer ronde 12 voor 2e ...
Herkenbaar. Mijn eerste zoontje was raak na 18 rondes. 2de zwangerschap na 10 rondes maar helaas een miskraam. Ben bang dat ik weer die kan op ga, zit nu pas in ronde 6 dus heb het gevoel dat het nog effe gaat duren 🥲

één jaar geleden

Herkenbaar. Mijn eerste zoontje was raak na 18 rondes. 2de zwangerschap na ...
Oei, jij ook al miskraam. Hopelijk gauw raak bij je! Ik heb in de 1e en de 6e rondes vroege miskramen gehad.. Heb jij ook dat je overal aan gaat twijfelen? ‘Lukt het niet omdat ik iets zou moeten afvallen? Of omdat manlief af en toe rookt? Of kan mijn lijf het gewoon niet meer?’ Vind dat soms echt moeilijk naast me neer te leggen.

één jaar geleden

Reactie op EBL89

Oei, jij ook al miskraam. Hopelijk gauw raak bij je! Ik heb in de 1e en de ...
Nou dat is zo herkenbaar mijn God. Wat je zegt is letterlijk mijn gedachten, ik heb mijn hele leven al overgewicht helaas, 10000 dieeten gevolgd, sport school, alles. Ik lees dan die enge dingen wat kan door overgewicht terwijl het me al is gelukt om een gezonde zoon te dragen.. Mijn man rookt ook en dat is bij hem een zware verslavend dus helaas gaat dat niet binnen nu en een paar maanden weg.. Natuurlijk ook inderdaad de angst van gaat het überhaupt nog lukken? Ik krijg geen ivf als het moet omdat ik te dik ben dus ik sta er alleen voor. Zoveel angsten en stress. Zoveel aanpassingen om gezond te zijn en zoveel meer te bewegen maar geen resultaat. Ik herken je helemaal hierin

één jaar geleden

Reactie op EBL89

Jeetje, ronde 18 alweer. Heftig! Hopelijk dit de laatste! 🍀🤞
Ja laten we het hopen 🤞🏻 hoop het voor jou ook🍀 zo te lezen gaat het ook niet vanzelf.

één jaar geleden

Nou dat is zo herkenbaar mijn God. Wat je zegt is letterlijk mijn gedachten ...
Wat vervelend om te lezen dat je er ook zo mee worstelt. Laten we hopen dat Juli onze maand wordt! 🍀

één jaar geleden

Reactie op EBL89

Wat vervelend om te lezen dat je er ook zo mee worstelt. Laten we hopen dat ...
En nu ben ik al 3 dagen gewoon niet lekker. Duizelig enzo dus word ik al direct onzeker voor me eisprong. 🙃 ik duim voor al deze dames, we gunnen het elkaar en natuurlijk onszelf ook🥰

één jaar geleden

Hier ook helaas nog geworden op 14 dpo.. nu nieuwe dpo op 9 juli 🍀 fingers crossed voor iedereen hier

één jaar geleden

Ik doe ook mee! Momenteel in tweede ronde voor eerste kindje. Mijn nod is 1 juli! 1.5 week geleden voor het eerst ongesteld geworden na stoppen met de pil. Meteen 28 dagen! Hopelijk blijft dat zo. Spannend hoor!

één jaar geleden

Ik doe ook mee, ronde 3 voor ons 2e kindje na een miskraam begin mei. Had gehoopt dat het meteen de maand daarna weer raak zou zijn, maar helaas. Ik verwacht mijn NOD rond 14 juli, spannend!🥰

één jaar geleden

Hoi hoi dames! Ik doe deze maand weer mee, we gaan voor ronde 12 helaas. Als het goed is is mijn nod 11 juli 🤞🏻 ik duim voor jullie mee! 🍀

één jaar geleden

Ik doe mee nod 7 juli en zijn met een tweede bezig voir de 5 ronde🥳🌸