1106 Reacties

één jaar geleden

Ik doe ook mee! Net een vroege miskraam achter de rug. Ik verwacht m'n NOD op 8 juli als uit ga van een normaal cyclus. Ik wacht het maar af...3e kindje en nu 3e ronde.

één jaar geleden

Ik kom er net achter dat mijn ovulatie volgens de app op 29 juni staat. 2 jaar geleden was het ook op 29 juni en toen had ik 11 juli een positieve test in mijn handen. Moet wel geluk brengen toch 🙊 Al is op dezelfde dag jarig misschien niet zo leuk 😂

één jaar geleden

Ik doe ook graag mee, ronde 2 voor een tweede kindje. Vandaag helaas ongesteld geworden, NOD 13 juli. Fingers crossed iedereen 🍀

één jaar geleden

Ik doe ook terug mee, vandaag ongesteld geworden. Op naar ronde 2 voor een derde kindje.

één jaar geleden

Inmiddels de 4de ronde voor een tweede kindje. Bij mijn eerste (geboren in juli 2020) en tweede (miskraam half februari) zwangerschap meteen de eerste poging zwanger geraakt. Dus dit voelt al ontzettend lang, ookal weet ik dat het niet zo is. Ik hoop wel dat het deze maand raak mag zijn.... En dat hoop ik natuurlijk voor iedereen in deze groep. Super spannend weer!

één jaar geleden

Positieve ovulatie in de handjes. Clear blue + action. Mijn 48 uur gaat starten 🤞🏻 me man vanavond en morgen avond lastig vallen en dan wachten. 🌟

één jaar geleden

Ik doe ook mee! Nod 3 juli.🍀 ronde 2. Ik gebruik nog geen ovulatie testen meestal voel ik mijn eisprong wel eraan komen, ik verwacht deze vrijdag, zaterdag of zondag. Gisteravond alvast gezellig gemaakt.

één jaar geleden

Wat heb ik toch een rare menstruatie momenteel, begin er aan te twijfelen of het wel echt mijn maandstonden zijn. Maandag had ik enkel bruinverlies bij het afvegen, dinsdag hetzelfde tot dat ik naar het groot toilet moest, dan is het echte bloedverlies begonnen, gisteren dan ook redelijk wat bloed verloren, gisterenavond niets meer in maandverband alleen nog wat bloed bij afvegen vandaag ook nog beetje bij afvegen. Maar ik heb enorm rare steken in mijn buik, ik kom er slecht van. Het voelt totaal niet als menstruatiekrampen.. zou het misschien een late innesteling zijn? Maar kan dat wel zo laat en toch wel 1 dagen veel bloedverlies? Snap mijn lichaam momenteel niet zo goed..

één jaar geleden

Reactie op Csoete

Wat heb ik toch een rare menstruatie momenteel, begin er aan te twijfelen o ...
Het klinkt als een menstruatie. Innestelingbloed is 2 dagen max dacht ik en heeft vaak geen heel helder rood bloed is mij gezegd toen. Ook zou je dan nu een positieve zwangerschapstest in handen hebben denk ik. Innesteling is meestal tussen de 5 en 12 dagen, ik weet niet zeker wat word gezien als een late innesteling. Natuurlijk is elk lichaam anders en is het vaak ook even afwachten! Ik zou het afwachten en misschien over 2 dagen testen. Succes 🌸

één jaar geleden

Reactie op Csoete

Wat heb ik toch een rare menstruatie momenteel, begin er aan te twijfelen o ...
Ik had afgelopen maand precies t zelfde maanden daarvoor lange cyclus van soms wel 40 dagen en vorige maand precies een week na ovulatie heeeeel licht ongesteld....dacht ook inestelling want was een week te vroeg ongesteld dan.... maar bleek achteraf toch ongesteld te zijn geweest al was het maar 3 dagen heel licht.... echt heel irritand ik dacht dat ik mijn lichaam kon.... bij de 1e was alles altijd precies en nu is het echt een zooitje🤣 heb je toevallig pas corona gehad? Daar kan het mee te maken hebben ik kreeg corona in februari en sinds dien klopt er geen reet meer van en heb het opgezocht dat na corona je cylcus wel tot 6 maanden in de war kan zijn of uitblijven zelfs

één jaar geleden

Ik heb zelf een twijfel moment of me NOD nu 1 juli is en niet 2 juli. Volgens mijn app zou de 18de mijn eisprong zijn maar heb sinds de 15de een positieve ovulatie test. Ik denk dus dat de rond 17de mijn eisprong plaats zal vinden. 🤔

één jaar geleden

Reactie op Living The Good Life

Ik had afgelopen maand precies t zelfde maanden daarvoor lange cyclus van s ...
Neen, geen corona gehad of toch niet dat ik weet. Ik heb al 2 kindjes uit een vorige relatie en toen heb ik 2 maal hormonen moeten nemen omdat ik niet van zelf een eisprong kreeg. Nu heb ik een nieuwe vriend en zouden graag een kindjes samen hebben dus besloten om spiraaltje uit te halen en we zien wel hoe snel het gaat zonder hormonen. Vroeger had ik cyclussen van bijna 60 dagen.. en nu al 2 maal een positieve ovulatietest en maandstonden gekregen dus cyclus van ongeveer 32 dagen. Dus inderdaad een lichaam kan helemaal veranderen.

één jaar geleden

Ik doe ook weer mee, 4 juli NOD

één jaar geleden

Positieve ovulatietest vandaag! 🙌🏻 NOD 1 juli. Heb de airco maar vast aangezet voor vanavond 😂🙈

één jaar geleden

Reactie op nvanloon

Positieve ovulatietest vandaag! 🙌🏻 NOD 1 juli. Heb de airco maar vast aan ...
Hahahaha ik moet hier erg om lachen 😂 beter vanavond dan dit weekend 🔥

één jaar geleden

Reactie op Csoete

Wat heb ik toch een rare menstruatie momenteel, begin er aan te twijfelen o ...
Ik heb daarnet nog eens een zwangerschapstest gedaan voor het zekerste en nu zie ik een heel fijn lijntje. Zien jullie het ook? Ik ben nu nog meer in de war..

één jaar geleden

Reactie op Csoete

Ik heb daarnet nog eens een zwangerschapstest gedaan voor het zekerste en n ...
Ik zie iets heel lich geen foto zonder licht in het scherm?

één jaar geleden

Reactie op M & H. ❤️

Ik zie iets heel lich geen foto zonder licht in het scherm?
Misschien hier wat beter op te zien?

één jaar geleden

Reactie op Csoete

Misschien hier wat beter op te zien?
Ik zie zelf niks. Ze zeggen ook dat als je de test echt uit elkaar moet halen om iets te zien dat het negatief is. Doe anders een clear blue, dat is gewoon zwanger of niet zwanger, geen lijn gedoe🤔

één jaar geleden

Reactie op Csoete

Misschien hier wat beter op te zien?
Ik zie ook (nog) niets helaas..