1016 Reacties

3 maanden geleden

Er is hier een geboortegroep voor hé 😉

3 maanden geleden

Reactie op Simone1990

Er is hier een geboortegroep voor hé 😉
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt?

3 maanden geleden

Ik volg alvast 🍀

3 maanden geleden

Reactie op Loez121

Begrijp niet helemaal wat je bedoelt?
Als je onderin je scherm op community klikt, kun je vervolgens bovenin je scherm klikken op groepen. Daarin staat een hele rij geboortegroepen, per maand/jaar. In zo'n groepen zitten allemaal dames die net zo ver als jij zijn, inclusief topics 😉

3 maanden geleden

Reactie op Simone1990

Als je onderin je scherm op community klikt, kun je vervolgens bovenin je s ...
Maar dit topic is niet bedoeld voor zwangeren he? Is bedoeld voor mensen die hun menstruatie of wel kans op zwangerschap in de maand juli verwachten haha

3 maanden geleden

Reactie op Simone1990

Als je onderin je scherm op community klikt, kun je vervolgens bovenin je s ...
NOD (niet ongesteldheids-dag) is niet hetzelfde als uitgerekende datum hè. Het gaat hier om mensen die rond dezelfde datum hun menstruatie (niet hopen te) verwachten

3 maanden geleden

Reactie op Otsie

NOD (niet ongesteldheids-dag) is niet hetzelfde als uitgerekende datum hè. ...
Inderdaad! Deze groep is bedoeld om elkaar tips te geven, te steunen in het zwanger worden. 🙏🏻

3 maanden geleden

Ik meld me ook vast aan. Vanochtend negatief getest dus verwacht dat ik woensdag ongesteld ga worden. Nod is 2 Juli

3 maanden geleden

Reactie op Truus1402

Ik meld me ook vast aan. Vanochtend negatief getest dus verwacht dat ik woe ...
Zelfde verhaaltje hier verwacht woensdag mijn Nod en negatief getest en 3 juli is de volgende. Na ruim 2 jaar geven we nog steeds niet op

3 maanden geleden

Reactie op TMR26

Zelfde verhaaltje hier verwacht woensdag mijn Nod en negatief getest en 3 j ...
Ik hoop van harte dat het deze maand mag lukken voor jullie 🍀 2 jaar is zo lang als je zo'n verlangen hebt

3 maanden geleden

Reactie op Truus1402

Ik hoop van harte dat het deze maand mag lukken voor jullie 🍀 2 jaar is zo ...
Ja enorm maar gelukkig hebben wij al een fantastische zoon van bijna 3 🥰

3 maanden geleden

Reactie op TMR26

Ja enorm maar gelukkig hebben wij al een fantastische zoon van bijna 3 🥰
Hier een dochter van 4 en een dochter van 2. We zijn pas 2 maanden "bezig" verder geen haast erbij

3 maanden geleden

Reactie op Truus1402

Hier een dochter van 4 en een dochter van 2. We zijn pas 2 maanden "bezig" ...
Hopelijk is het bij jullie gauw raak 🍀

3 maanden geleden

Hoi dames! Wij gaan vanaf deze maand proberen voor nummero 2. Aangezien we al gezegd zijn met een super leuke, knappe, lieve zoon van bijna 16 maanden. Ik wil al heel graag, al vanaf dat m’n zoontje 3 maanden is ongeveer haha. Maar mijn man begint nu eindelijk ook een beetje te willen. Het zal dan ws ook niet al meteen volop proberen zijn, maar “rustig aan beginnen”. Ik merk dat ik er nu al een beetje obsessief mee bezig ben 🤡 omdat ik het zo graag wil. Mijn eisprong is ergens de komende dagen, dus ik zou het vanaf vandaag willen proberen. Mijn NOD is dan eigenlijk 23 juni, maar aangezien in de juni groep iedereen begin juni hun NOD heeft, wilde ik me toch ook bij deze groep (alvast) aansluiten. Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel raak is🍀

3 maanden geleden

Hoi! Ik denk bijna zeker dat ik hier aan ga sluiten. Ik verwacht van deze ronde donderdag m’n menstruatie en heb tot nu toe spierwitte testen en ook al spotting. Ik verwacht m’n volgende eisprong rond 22-25 juni en m’n nod zal dan rond 7-10 juli zijn.

3 maanden geleden

Reactie op desperate23

Hoi dames! Wij gaan vanaf deze maand proberen voor nummero 2. Aangezien w ...
Haha ik herken het. Mijn man is er totaal niet mee bezig en die denkt van ik ook niet 🤭😂

3 maanden geleden

Reactie op Macy92

Hoi! Ik denk bijna zeker dat ik hier aan ga sluiten. Ik verwacht van deze r ...
Jammer 😞 hopelijk volgende ronde raak 🍀

3 maanden geleden

Hello ladies, ik ga ook door naar de volgende ronde. Mn eisprong verwacht ik ergens rond het weekend van 15/16 juni en mijn NOD verwacht ik op 1 juli dit keer. Wij zijn bezig voor een tweede! Onze dochter is nu net 15 maanden en we hopen nog dat de tweede kan komen voor dat de eerste 2 wordt maar dat wordt erg krap nu 😆 kijk er naar uit om relaxt deze maand in te gaan en veel goede hoop en plezier. 😊 Dit is ronde 2 na mn miskraam dus vind het ook wel een beetje spannend 🙈

3 maanden geleden

Hé hoi, Wij hebben al een dochtertje van bijna 3. Sinds deze maand besloten om voor een tweede kindje te gaan. Helaas deze maand niet gelukt, dus op naar ronde 2. Zoals het nu lijkt heb ik rond 2 juli mijn NOD. Spannend!

3 maanden geleden

Ik meldt me hier helaas. Vannacht ongesteld geworden. Dag eerder dan verwacht. Op naar ronde 5