58 Reacties

2 jaar geleden

Hee hee! Ik schommel ook altijd met mijn cyclussen helaas. Ik ben nog aan het wachten op mijn nod die over 5 dagen is. Wel al een test gedaan. Helaas negatief. Ik ga er vanuit dat hij negatief blijft. Dus bij deze mezelf al aangemeld voor deze maand 😊

2 jaar geleden

Hallo, Deze cyclus is 33/34 dagen. Zweef een beetje tussen 29/34 sinds mijn miskraam in december 2021. Ik schat mijn juni menstruatie op 6/7 juni (:

2 jaar geleden

Reactie op chelle92

Hee hee! Ik schommel ook altijd met mijn cyclussen helaas. Ik ben nog aan h ...
Oh dat is nog spannend dan even! Je bent nog best vroeg met testen dan, het kan nog!

2 jaar geleden

Reactie op Jessy013

Oh dat is nog spannend dan even! Je bent nog best vroeg met testen dan, het ...
Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook niet echt zwangerschap klachten.🙈 het blijft toch spannend. Al zegt mijn gevoel dat het niet is gelukt. Ben benieuwd wanneer ik dan ongesteld moet worden

één jaar geleden

Ik doe helaas ook weer mee.. Mijn menstruatie is nu net voorbij. Ook hier helaas een langere cyclus, NOD zal ongeveer 7 juni zijn (wellicht dat dit nog verandert na de ovulatietesten). Ik heb de vorige ronde een vroege miskraam gehad, de tweede binnen 5 maanden tijd. Ik zat er echt mee en baalde enorm, maar we gaan weer met een positieve houding door!

één jaar geleden

Hallo! Ik schommel qua cyclus niet, maar inmiddels ronde 19. Vandaag ongesteld geworden en begin juni dus weer, dus sluit graag aan.

één jaar geleden

Hallo, helaas nu ongesteld, het was de 1e ronde na mijn stilgeboren zoon. Door uitblijvende cyclussen vorig jaar tot de zwangerschap heb ik geen enkel idee hoelang mijn cyclus is. Voor nu lijkt het er op dat mijn lichaam gereset is en heb ik in ieder geval een menstruatie nu. De FF app geeft aan: NOD 1 juni. Afhankelijk van de ovulatietesten kan het nog aangepast worden.

één jaar geleden

Reactie op Stesad

Hallo! Ik schommel qua cyclus niet, maar inmiddels ronde 19. Vandaag ongest ...
Ik stuur je effe een knuffel! Dat het deze ronde raak mag zijn! Ik wacht nog steeds op me menstruatie maar denk dat die vandaag gaat komen. Ik denk aan je 🤞🏻🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op nvanloon

Hallo, helaas nu ongesteld, het was de 1e ronde na mijn stilgeboren zoon. D ...
Sterkte gewenst. ♥️

één jaar geleden

Helaas toch ongesteld geworden. Net bruin slijm tijdens het afvegen. De volgende ovulatie zou tussen 19 - 21 mei moeten zijn en mijn nod op 5 juni

één jaar geleden

Reactie op nvanloon

Hallo, helaas nu ongesteld, het was de 1e ronde na mijn stilgeboren zoon. D ...
Heel veel sterkte ❤️ vreselijk wat je hebt mee moeten maken.😔 hopelijk is het deze ronde, nu je lichaam weer is gereset weer raak. Ik duim met je mee.❤️

één jaar geleden

Ik ben gisteren avond ongesteld geworden. 35 dagen langste cyclus die ik ooit heb gehad. Mijn nod is geschat 9 juni. Had gehoopt dat deze menstruatie eindelijk weer rustiger was maar helaas..

één jaar geleden

Reactie op chelle92

Helaas toch ongesteld geworden. Net bruin slijm tijdens het afvegen. De vol ...
Zo vervelend en verdrietig. Hopelijk wordt juni een mooie maand!

één jaar geleden

Ik ben gisteren avond ongesteld geworden. 35 dagen langste cyclus die ik oo ...
Ah, wat ontzettend balen. Je krijgt toch hoop als je menstruatie uitblijft. Zo verdrietig! Hopelijk wordt juni een mooie maand voor ons allemaal! Sterkte!

één jaar geleden

Reactie op Stesad

Ah, wat ontzettend balen. Je krijgt toch hoop als je menstruatie uitblijft. ...
Omdat ik 12dpo een negatieve test had ging ik er wel vanuit dat het niet zo mocht zijn. Ik baal wel dat me menstruatie nog steeds zo heftig is en dan vraag ik me ook af of me lichaam er al klaar voor is 😔 ik hoop dat het afzakt weer. Ik hoop het ook 🤞🏻

één jaar geleden

Omdat ik 12dpo een negatieve test had ging ik er wel vanuit dat het niet zo ...
Wat super vervelend dat je menstruatie zo heftig is. Heeft dat te maken met jouw sterrenkindje? Ik zie dat op jouw profiel. Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn, afschuwelijk!!!! Is je cyclus sindsdien veranderd? Hoe dan ook veel sterkte gewenst!

één jaar geleden

Reactie op Stesad

Wat super vervelend dat je menstruatie zo heftig is. Heeft dat te maken met ...
Ja helaas wel. Ze hadden mij verteld dat meestal na 3 maanden je menstruatie weer rustiger is maar dit geld voor mij helaas niet, misschien iets meer tijd nodig. Heb gelukkig geen pijn maar wel grote stolsels en veel bloed verlies wat ook niet zo prettig is 😳 mijn cyclus is wel veranderd. Het is langer geworden, de dagen van menstruatie lengte is hetzelfde, 6/7 dagen. Dankjewel ♥️

één jaar geleden

Ja helaas wel. Ze hadden mij verteld dat meestal na 3 maanden je menstruati ...
Ook voor jou veel sterkte. Dit was bij mij mijn eerste menstruatie en als ik lees op internet (en bij jou) mag ik mij gelukkig prijzen dat het alleen qua pijn heftig was, maar hoeveelheid viel mee en ook maar 3 dagen. Hopelijk komende ronde goed nieuws voor ons! 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op nvanloon

Ook voor jou veel sterkte. Dit was bij mij mijn eerste menstruatie en als i ...
3 dagen en normale menstruatie klinkt inderdaad fijn haha maar wel vervelend van de pijn natuurlijk, hopelijk zal het snel weg trekken. Ik moet zeggen dat het pijnloos is bij mij maar bijna een week veel bloeden vraagt veel van me😬 we gaan duimen 🤞🏻🤞🏻

één jaar geleden

Ja helaas wel. Ze hadden mij verteld dat meestal na 3 maanden je menstruati ...
Erg is dat he! Het is zo vervelend en vermoeiend. Mijn menstruaties waren na de miskraam ook heel heftig. De bloeding van de miskraam duurde al heel lang, daarna was mijn cyclus helemaal overhoop. Lange cyclus en ovulatie elke keer op een andere dag. Ik krijg nu eindelijk het gevoel dat het weer rustig en regelmatig is.