58 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Johanna-

Erg is dat he! Het is zo vervelend en vermoeiend. Mijn menstruaties waren n ...
Ja is het zeker! Ik vind het zo raar omdat januari tot april menstruatie waren 29/30 dagen, prima netjes en deze was ineens 35! Nog nooit mee gemaakt. Hoeveel maanden ben jij nu verder? Ben echt angstig dat me lichaam gewoon niet klaar is voor een nieuwe zwangerschap? Puur omdat ik zie hoe heftig me menstruatie nog steeds is.. had zo gehoopt dat deze maand beter zou zijn.

2 jaar geleden

Ik ben gisteren helaas weer ongesteld geworden. We gaan nu ronde 5 in, tweede kindje. Mijn cyclussen schommelen erg gemiddeld tussen de 35 en 50 dagen. Dus ergens in juni weer een nieuwe NOD.

2 jaar geleden

Hier ook ongesteld momenteel dus door voor juni. Dit was pas de eerste poging voor een 2e kindje dus had niet anders verwacht eigenlijk. Maar toch hoop je erop.... Mijn cyclus is sinds de bevalling van de eerste ook nog niet helemaal op de rit. Wisselt nog erg in lengte en hevigheid. Voor de eerste zwangerschap kon ik de klok erop gelijk zetten. Even afwachten dus hoe het nu gaat met zwanger worden. Gebruiken nu nog geen ovulatietesten of iets. Voor nu is dat ook prima. Maar als het een aantal maanden uit blijft en de cyclus onregelmatig dan denk ik dat ik die wel ga gebruiken. Voor nu is het oké zo

2 jaar geleden

Ik heb afgelopen jaar in mei en november een miskraam gehad. Nu naar een aantal langere cyclussen dankzij accupuntuur weer bij ongeveer 27 dagen. Helaas nu weer ongesteld geworden en dus weer op naar de volgende ronde. NOD rond 8 juni🙂

2 jaar geleden

Gaan jullie ovulatietesten gebruiken deze maand? Ik zit nog in twijfel. Aan de ene kant wil ik het loslaten en gebeurd het wel als het gebeurd, aan de andere kant lukt het ook niet om er niet mee bezig te zijn. Dan zou ik ook alle apps en dergelijke van mijn telefoon moeten gooien want die blijf ik bekijken en lezen 😆

2 jaar geleden

Reactie op Jessy013

Gaan jullie ovulatietesten gebruiken deze maand? Ik zit nog in twijfel. Aan ...
Ik gebruik wel ovulatie-testen. Dit is natuurlijk vrij onnodig als je om de dag gewoon seks hebt, maar ergens in mijn hoofd denk ik er dan meer grip op te hebben ofzo. Slaat natuurlijk nergens op 😂

2 jaar geleden

Reactie op Jessy013

Gaan jullie ovulatietesten gebruiken deze maand? Ik zit nog in twijfel. Aan ...
Ik gebruik ze ook. Vooral nu me cyclus ineens 35 is en ik hem niet wil missen haha

2 jaar geleden

Vorig jaar juni 2021 een miskraam gehad met 11 weken. Helaas tot nu toe niet opnieuw zwanger geworden.. Ook mijn cyclus is hierdoor langer geworden, meestal rond de 35 dagen. NOD verwacht op 8 juni, duimen maar 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Jessy013

Gaan jullie ovulatietesten gebruiken deze maand? Ik zit nog in twijfel. Aan ...
Ik heb nu de ovulatie testen van clear blue gekocht omdat ik zelf schommel met mijn cyclussen. Ik ben erg benieuwd 🙏🏼

2 jaar geleden

Hoi allemaal, ik meld mij ook vast hier. Twee dagen over tijd maar op 27 april een vaste CB smiley en gister negatief getest. Zelfs op die belachelijk dure CB 6 days early dus laat ik mezelf niet voor de gek houden en me bij juni aansluiten. Mijn achtergrond: ik heb drie kindjes van 10,8 en 1 (waarvan 1 “bonus”) en nog een kleintje zou ons gezin compleet maken. Maar net als vele verhalen hier (💚 jullie veel) gaat dit niet vanzelf. Voor de jongste een MA miskraam gehad en in maart ben ik bevallen van ons prachtige sterrenmeisje* met trisomie 18. Ook ingegeven door leeftijd maar vooral omdat we twee grote en twee kleintjes wensen (dicht bij elkaar qua leeftijd) hopen wij zo op twee streepjes. Eerste ronde voor deze wens net gehad/blijkbaar niet positief. Laat die menstruatie nu maar snel komen zodat we iig door kunnen. PS: heb vanmiddag ook een nod juni topic aangemaakt. Sorry Jessy! Ik had al wel gezocht maar die zoekfunctie hier is blijkbaar niet zo betrouwbaar ;)

2 jaar geleden

Reactie op Jessy013

Gaan jullie ovulatietesten gebruiken deze maand? Ik zit nog in twijfel. Aan ...
Yes, ik zweer bij CB vier dagen. Duur maar duidelijk en vier keer snel raak. Wij vinden het geen obstakel zolang je er tijdens het klussen maar niet aan testen denkt 😁

2 jaar geleden

Mijn CB (2 dagen) zegt vandaag positief!! Dus NOD op 1 juni waarschijnlijk. 🤞🏻

2 jaar geleden

Vandaag mijn eerste positieve ovulatietest van cb gehad🥰

2 jaar geleden

Nou ik kon het gisteren niet laten en heb gewoon een ovulatietest gedaan. Die was om 12:00 positief. Nog eentje in de avond gedaan en net om 1600 ook maar die lopen weer wat af. Zou ik dan vandaag mijn ovulatie hebben omdat hij gisteren positief was en daarna weer afliep? Ik heb gisteren wel wat krampen gehad maar niet specifiek aan èèn kant. Vandaag voel ik niks. Gisteravond wel seks gehad. Zou het al te laat zijn ? Wat een controle toch weer😑😑..

2 jaar geleden

Tot mijn grote verbazing net deze 2 gedaan. Voelde gisteren al wat vruchtbaar slijm, vandaag meer dus ik dacht goh ik gooi er een test tegen aan 😆 had het pas 26/27ste verwacht aangezien me vorige cyclus 35 dagen was maar denk dat dan een uitschieter is geweest ook in verband met erg ziek zijn. Ik ben benieuwd nod denk ik dan 2 of 3 juni? Succes iedereen 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Jessy013

Nou ik kon het gisteren niet laten en heb gewoon een ovulatietest gedaan. D ...
Ik denk niet dat je te laat bent hoor! Mocht je ei indd gesprongen zijn leeft het nog een aantal uur 😊 ik duim voor je!

2 jaar geleden

Tot mijn grote verbazing net deze 2 gedaan. Voelde gisteren al wat vruchtba ...
Overduidelijk lijkt me en 1 of 2 juni nod 👍🏼

2 jaar geleden

Reactie op Amsterdam mama

Overduidelijk lijkt me en 1 of 2 juni nod 👍🏼
Dankjewel 😊

2 jaar geleden

Vandaag nog een 'knipperende smiley' gehad op de cb ovulatietest. Dus mijn eisprong valt later dan mijn app aan geeft. Stel de smiley knippert niet meer, wanneer kan ik dan mijn eisprong verwachten? Is dat dan de dag erna of nog op dezelfde dag?

2 jaar geleden

Reactie op chelle92

Vandaag nog een 'knipperende smiley' gehad op de cb ovulatietest. Dus mijn ...
Heb je alleen knipperende gehad of ook een vaste? Ik dacht bij een vaste binnen 48 uur.. maar ben er niet zo zeker van. Heb zelf ook de paarse gehad maar in een ronde knipperede dat ding voor 5 dagen.😂