928 Reacties

één jaar geleden

Nou dames me eisprong komt eraan, verlies van dat draadjes slijm, ovu testen worden steeds duidelijker en voelde me echt naar vanmiddag. Helaas zie ik me vriend zaterdag ochtend pas dus deze kans missen we 😔

één jaar geleden

Ik heb Groen licht gekregen voor start letrozol van gyne dus mijn nod is rond 13 juni!

één jaar geleden

Reactie op Amsterdam mama

Cortisone is een ontstekingsremmer toch? Is het kort na je vorige zwangersc ...
Ondertussen toch al 8,5 maand. Ze wouden dat ik eerst zou afwachten of hij vanzelf zou genezen maar doet hij dus niet. Cortisone is inderdaad redelijk krachtige ontstekingsremmer die hormonaal wel wat dingen in de war kan brengen, vandaar dat je hem als zwangere vrouw niet mag gebruiken. En dus ook niet mag proberen voor een nieuw zonnetje in huis. Dus hopen dat de behandeling aanslaat en dat ik niet nog een aantal beurten moet overslaan.

één jaar geleden

Ha Amsterdam mama, ik doe ook met mee dit topic! Ik ben dus ook in maart bevallen van ons sterrenkindje na ruim 23 weken zwanger. Het was de eerste zwangerschap en eerste kindje. Ging allemaal niet makkelijk ivm PCOS, 6 maanden geen menstruatie en voordat ik zou starten met medicatie was ik toch opeens zwanger. Door de bevalling lijkt mijn lichaam een reset gehad te hebben. Vorige maand een eisprong gehad en helaas ongesteld geworden. Nu mijn eisprong gehad, NOD ligt op 1 juni en we hopen zo dat de zon nu gaat schijnen voor ons. ❤️

één jaar geleden

Reactie op nvanloon

Ha Amsterdam mama, ik doe ook met mee dit topic! Ik ben dus ook in maart be ...
Ach wat verdrietig. Ik heb de afgelopen tijd vaak gedacht hoe moeilijk dit wel niet moet zijn als het je eerste kindje is. Ik hoop heel erg dat de zon gaat schijnen voor jullie ☀️❤️

één jaar geleden

Hier ook door voor juni! Net menstruatie gehad en ergens medio juni NOD.. hopelijk doet deze ronde mee want ik zie m’n vriend niet veel dagen in de komende vruchtbare periode door een uitje …

één jaar geleden

Ik sluit ook aan voor de hoop op 2 streepjes in juni! Hier ronde 1. 😊

één jaar geleden

Poe, spannend zeg. Ik hoop met je mee. 🍀

één jaar geleden

Ik sluit ook aan! Morgen of zondag ovulatie. Gaan de eerste ronde voor het tweede kindje in! 🍀

één jaar geleden

Hallo! Ik wil me ook aansluiten ;) Wij zijn bezig met 2e ronde 3e kindje. Verwacht rond 2 juni NOD We hebben al een dochter van 2 en een sterrenkindje. December bevallen van onze zoon met 23 weken.

één jaar geleden

Goedenavond dames, Ik doe ook mee voor Juni. Eerste ronde wij gaan voor ons vierde kindje. Mijn kinderen zijn 5 vandaag 3 en bijna 2. Heel spannend weer allemaal. Ik ben heel benieuwd!

één jaar geleden

Reactie op ruthkv

Hallo! Ik wil me ook aansluiten ;) Wij zijn bezig met 2e ronde 3e kindje. V ...
Jeetje wat heftig sterkte! Ik hoop voor jullie dat het snel lukt.

één jaar geleden

Ik sluit ook aan. Hopelijk in juni 2 streepjes van ons tweede kindje. Nummer 1 duurde veel langer dan gehoopt, dus hopelijk duurt nummer 2 niet zo lang

één jaar geleden

Reactie op Nenbaby2maybe2023

Ik sluit ook aan. Hopelijk in juni 2 streepjes van ons tweede kindje. Numme ...
Spannend! Hoe oud is de eerste?

één jaar geleden

Reactie op ruthkv

Hallo! Ik wil me ook aansluiten ;) Wij zijn bezig met 2e ronde 3e kindje. V ...
💚 aan jullie en aan jullie sterrenkindje. Hopenlijk komen er snel twee streepjes. En ook natuurlijk voor de andere 🙂

één jaar geleden

Reactie op Elonie87

Spannend! Hoe oud is de eerste?
Ze is 1 jaar. Wilden door het lange wachten, en daardoor mijn leeftijd niet te lang wachten om te proberen

één jaar geleden

Spannend zeg, ik duim voor iedereen! Ik gebruik nu voor het eerst ovulatietesten. Is dit nu een positieve, of toch nog niet?

één jaar geleden

Spannend zeg, ik duim voor iedereen! Ik gebruik nu voor het eerst ovulatiet ...
ik zeg van wel hoor.. als je gister nog niet geklust heb, vandaag zeker even doen 😬

één jaar geleden

Reactie op Didjaa

ik zeg van wel hoor.. als je gister nog niet geklust heb, vandaag zeker eve ...
Haha zo erg .. net voordat we naar werk gingen nog even "geklust" voor de zekerheid en onze baby nog even terug op zijn kamertje gelegd (die snapte er niks van, moet ik nu alweer naar bed ipv naar de opvang?), was wel een beetje awkward maar we moesten er achteraf wel om lachen🙈🙈🙈

één jaar geleden

Haha zo erg .. net voordat we naar werk gingen nog even "geklust" voor de z ...
Hahahaha 😂😂😂 komt die kleine wel overheen hoor 😂😂😂... maar dan zou het goed moeten zitten toch 😁