928 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Didjaa

Hahahaha 😂😂😂 komt die kleine wel overheen hoor 😂😂😂... maar dan zou he ...
Hahaha ja het was ook in zijn belang, voor een broertje en zusje. 🤣🤣 Nee precies, dan zou het goed moeten zitten! 😊

één jaar geleden

Spannend zeg, ik duim voor iedereen! Ik gebruik nu voor het eerst ovulatiet ...
Hij zou nog donkerder kunnen de testlijn. Maar is denk ik ook beetje persoonsafhankelijk. Bij sommige vrouwen loopt hij niet nog verder op! Hij zit er in ieder geval heeeeeeel dicht tegen aan of al positief!

één jaar geleden

Reactie op ruthkv

Hij zou nog donkerder kunnen de testlijn. Maar is denk ik ook beetje persoo ...
Dank je wel voor je reactie! Toch wel lastig te beoordelen zo voor de eerste keer😊

één jaar geleden

Vandaag 5dpo, wat lichte steekjes rechteronderin mijn buik gehad en een licht trekkend gevoel.. 🙏🏼

één jaar geleden

Mijn NOD gaat 7 juni zijn erg spannend. Vroeger op het Viva forum kon je een tabel in het bericht zetten zodat je goed kon zien wie wanneer NOD had. Kan dat hier misschien ook?

één jaar geleden

Dank je wel voor je reactie! Toch wel lastig te beoordelen zo voor de eerst ...
Ja klopt, je moet t echt tijdje gebruiken voor je precies ziet hoe t bij jou verloopt! Bij de zwangerschap van onze zoon was t met ovu testen in 1x raak! Dus hopelijk bij jou ook haha

één jaar geleden

Reactie op nvanloon

Vandaag 5dpo, wat lichte steekjes rechteronderin mijn buik gehad en een lic ...
Spannend! Vind dit zo’n rottige tijd dat wachten haha

één jaar geleden

Reactie op Elonie87

Mijn NOD gaat 7 juni zijn erg spannend. Vroeger op het Viva forum kon je ee ...
Ja dat zou leuk zijn!! In een tabel/ overzicht.

één jaar geleden

Reactie op ruthkv

Ja klopt, je moet t echt tijdje gebruiken voor je precies ziet hoe t bij jo ...
Woooww in 1x raak, dat is tof! Ik hoop bij ons ook idd! 😊

één jaar geleden

Hier ook NOD rond 7 juni, ronde 1 voor 2e kindje. Zo spannend allemaal. De eerste keer was de zwangerschap een verassing dus het wachten op NOD voelt allemaal zo nieuw. Succes meiden ❤

één jaar geleden

Reactie op Annnnie

Hier ook NOD rond 7 juni, ronde 1 voor 2e kindje. Zo spannend allemaal. De ...
Heee wat leuk, hier NOD op 10 juni en precies hetzelfde verhaal als bij jou, ook ronde 1 voor tweede kindje en de eerste keer onverwachts zwanger. Gek he, opeens er bewust mee bezig zijn!

één jaar geleden

Ik sluit ook aan! Hier 2e ronde voor ons eerste kindje, vandaag positieve ovulatie test 🤞🏻 NOD zal hier ook rond 7/8 juni zijn. Succes allemaal!

één jaar geleden

Heee wat leuk, hier NOD op 10 juni en precies hetzelfde verhaal als bij jou ...
Heel gek! Ik moest ook even goed uitzoeken wat NOD nou is & daarbij heb ik nu een app gedownload. Ik gebruik nog geen ovulatietesten, jij wel?

één jaar geleden

Na maanden geen eisprong te hebben gehad (PCOS) had ik op 19 mei eindelijk een positieve ovulatietest! NOD is dus 2 juni. Bij de eerste heeft het 2,5 jaar geduurd, hoop dat het nu wat sneller gaat.🍀

één jaar geleden

Zijn er al mensen met “abnormale” klachten of bijzonderheden? Ben wel benieuwd😅 (en zeker straks achteraf bij het testen of dit dan echt ergens op kon wijzen)

één jaar geleden

Klachten kan je krijgen vanaf de innesteling, ongeveer 8 dagen na de eisprong (kan dus ook iets eerder of later zijn). Hier nog niets 😆

één jaar geleden

Reactie op Ksc

Klachten kan je krijgen vanaf de innesteling, ongeveer 8 dagen na de eispro ...
Ik ook nog niet echt hoor. Wel vanaf gisteren dpo 5 wel veel afscheiding en een paar uur menstruatie-achtige buikpijn gehad. Vanmorgen is mijn temp. opeens 0,3 graden gedaald. Ben benieuwd wat die verder gaat doen…

één jaar geleden

Hier ook nog niks anders, ja last van me (.)(.) Maar ben pas 3dpo dus kan helemaal daar niet mee te maken hebben 😉

één jaar geleden

Nu 6dpo, vannacht ontzettende buikpijn gehad wist niet waar ik het zoeken moest. Hartstikke misselijk, denk dat ik wat verkeerds gegeten heb of de griep krijg. Dus als er symptomen zijn, merk ik er niks van aangezien m’n buikkrampen overheersen 😅

één jaar geleden

Ik heb 1 mei mijn laatste pil gehad en in de nacht van 5/6 mei mijn laatste onttrekkingsbloeding gekregen. Geen idee hoe mijn cyclus in elkaar zit want dit is dus ronde 1 maar als ik niet ongesteld wordt kan ik dus rond 2/3 juni testen! Spannend! Geen hoge verwachtingen want de kans is klein natuurlijk. Maar who knows!