264 Reacties

één jaar geleden

Verwacht mijn NOD rond 6 juni, eerste echte poging deze maand voor een tweede kindje 🥰 afgelopen maanden geen focus erop gehad door o.a. veel griep en andere issues maar merk toch dat het steeds meer en meer begint te kriebelen 😅

één jaar geleden

Hallo lieve mama’s (to be) Dat er maar veel positieve testen mogen komen deze ronde!! Ronde 6 voor ons eerste kindje🍀

één jaar geleden

Wij gaan voor ronde 2, NOD 11 juni

één jaar geleden

Vandaag ongesteld geworden, door onregelmatige cyclus van 33 tot 59 dagen geen idee wanneer mijn volgende ovulatie of NOD kan zijn. Nu 4e ronde voor 2e kindje 🍀🤞

één jaar geleden

Dag dames, ik doe mee. Ronde 3 sinds miskraam. Nod 3 of 4 juni. We hebben al een prachtige dochter van 16 maanden.

één jaar geleden

Gisteren heb ik een early gedaan en het was wit wit, vandaag zie ik een licht roos lijntje...NOD is 21ste..ik heb niet veel hoop na 2 miskramen..

één jaar geleden

Reactie op Anabela

Gisteren heb ik een early gedaan en het was wit wit, vandaag zie ik een lic ...
Dit ziet er toch mooi uit? Kan prima met de 21e als NOD

één jaar geleden

Reactie op Anabela

Gisteren heb ik een early gedaan en het was wit wit, vandaag zie ik een lic ...
Dit ziet er goed uit voor zo’n early. Ben benieuwd of het binnenkort sterker wordt. Wanneer ga je weer testen?

één jaar geleden

Ik lees graag mee. Vrijdag gaat mijn spiraal eruit dus ik heb geen idee hoe m’n cyclus gaat zijn. Maar fijn om met anderen mee te lezen die er ook voor gaan. Voor ons eerste ronde voor ons eerste kindje! Heel spannend

één jaar geleden

Reactie op Anabela

Gisteren heb ik een early gedaan en het was wit wit, vandaag zie ik een lic ...
Ik zie ook een lijntje. Alvast voorzichtig gefeliciteerd.

één jaar geleden

Ik doe mee voor de 2e ronde 2e kindje. Deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt in verband met onregelmatige cyclus. 18 mei positive ovulatietest gehad, NOD 2 juni. Nu de lange zit tot het testen 🤞🏻🍀

één jaar geleden

Ik doe ook deze ronde weer mee, inmiddels ronde 4 voor een tweede kindje. Door lange cyclussen al bijna zes maanden onderweg, nu zijn m’n cyclussen ongeveer 5 weken. Dus verwacht m’n eisprong 11 juni en dan zou 22 juni m’n menstruatie hopelijk NIET komen 🙏🏼 Allemaal veel geluk en succes dames!

één jaar geleden

Nod 18 juni 🍀🤞🏻

één jaar geleden

2de ronde 2de kindje 🥰 7 juni NOD. hopelijk mogen we dit keer een positieve test zien

één jaar geleden

Ik doe ook weer een ronde mee! Hier inmiddels de 10e ronde voor een 2e kindje, al bijna een jaar bezig door lange cyclussen helaas. Gisteren een positieve ovulatie test dus hopelijk over 2 weken op 3 juni een positieve test. Vorig jaar getrouwd op 3 juni dus hopelijk dit jaar weer op 3 juni een fijne dag 😁

één jaar geleden

Reactie op Anabela

Gisteren heb ik een early gedaan en het was wit wit, vandaag zie ik een lic ...
Ik zie de lijn ook ! Voorzichtig al gefeliciteerd ❤️

één jaar geleden

Vruchtbare dagen komen er weer aan van de week 🤞🏻

één jaar geleden

Eerste ronde voor ons 4e kindje. Nod is naar verwachting 9 juni, maar is iets onrechtig dus kan eerder of later worden.

één jaar geleden

Na 3 maanden ben ik EINDELIJK af van het constante bloedverlies. Op 24 februari een miskraam gehad, wat uiteindelijk een niche zwangerschap is geweest. Officieel gezien mogen we het weer proberen, echter willen ze in het ziekenhuis dat we nog 3 maanden wachten tot ik max 2 menstruaties heb gehad, wat ik overigens wel begrijp. We gaan het zien of we ons daar aan kunnen houden😜

één jaar geleden

Dag dames, ik heb jullie berichten niet gelezen want er was iets mis met de app🤦..nu zie ik ze wel. Dankjewel allemaal voor de mooie woorden. Ik heb dus de eerste test op woensdag gedaan, tweede vrijdag en derde vandaag ( NOD). Ik ben zo bang dat die niet goed oplopen🤦🤦 vanwege 2x miskraam...maar ik zal moeten wachten🍀..ik heb ook geen enkele symptoom buiten opgeblazen buik, zelfs geen pijnelijke borsten( dat maakt me beetje bang). Ook de test van vandaag, dus NOD is geen knaltest...maarja ik moet niet stressen..dus ik probeer me rustig te houden. Succes allemaal en lieve groetjes😘🤞🍀