604 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Daphne7991

Maandagavond de 22e eerste smiley op de cb ovutest. Moet ik dan uitgaan van ...
Ongeveer 2 weken later ja! Kan natuurlijk iets verschillen per persoon, maar goede richtlijn.

één jaar geleden

Reactie op babysparkles

Ja en toch is dat ook mooi als je kindje dan gewenst is! Je kunt er gewoon ...
Ja dat is zeker waar. Wij zeiden tegen elkaar dat het beter ons kan overkomen die toch anders een halfjaartje later eraan wilden beginnen dan iemand die er niet aan toe is/geen kinderen wil.

één jaar geleden

Hi! Ik kwam deze topic tegen en wilde even wat zeggen! Voor alle lieve vrouwen hier die al een langere tijd bezig zijn. Houdt hoop!! Wij zijn bijna 5 jaar bezig geweest om proberen zwanger te worden! Nu in verwachting van ons eerste kindje! Inmiddels bijna 32 weken. Het is bij ons op de natuurlijke weg gebeurd! Dus lieve vrouwen houdt hoop! Dit was even een steuntje in de rug. Hoop dat jullie allemaal snel een mooi wondertje mogen verwachten❤️❤️

één jaar geleden

Reactie op Tammie1303

Hi! Ik kwam deze topic tegen en wilde even wat zeggen! Voor alle lieve vrou ...
Wat lief en van harte gefeliciteerd! Hopelijk mag je op Zijn tijd jullie kindje in je armen omvouwen. 5jaar is echt lang.

één jaar geleden

Reactie op Lizzy3mmj

Wat lief en van harte gefeliciteerd! Hopelijk mag je op Zijn tijd jullie ki ...
Dankje! Is inderdaad erg lang. Nog 8 weekjes en dan uitgerekend! Kan niet wachten!

één jaar geleden

Veel succes allemaal! Mijn NOD is 19 juni. Derde ronde voor 1e kindje 😊

één jaar geleden

Hi! Mijn NOD is komende vrijdag 2 juni. Deze early test is van net, foto is binnen 3 minuten gemaakt. Ziet er volgens mij zeker positief uit(🤩🙏🏻), nou zie ik bij andere (die ook zo dicht op de NOD met een early test testen) alleen een veel duidelijk streepje. Wat denken jullie? Is dit te licht? Ik ga morgen weer testen.

één jaar geleden

Reactie op Isa20-24

Hi! Mijn NOD is komende vrijdag 2 juni. Deze early test is van net, foto is ...
Streepje is streepje toch? Gefeliciteerd! 🥳🥰

één jaar geleden

Reactie op Isa20-24

Hi! Mijn NOD is komende vrijdag 2 juni. Deze early test is van net, foto is ...
Ik vind het dus juist echt best wel een knaller zo lang voor je nod! Gefeliciteerd!!

één jaar geleden

Reactie op Tammie1303

Hi! Ik kwam deze topic tegen en wilde even wat zeggen! Voor alle lieve vrou ...
Dank je wel. 🥺 Ben al zo emo vandaag. Dit maakt me serieus even aan het huilen.. zit in hier met mn bakje koffie en tranen haha. Doet me goed, lief van het delen ❤️

één jaar geleden

Reactie op Isa20-24

Hi! Mijn NOD is komende vrijdag 2 juni. Deze early test is van net, foto is ...
Ik vind hem ook best duidelijk hoor! 🤩 misschien stelt het je gerust om over een paar dagen nogmaals te testen om te zien of het donkerder wordt of eventueel zo’n digitale waarbij dan echt ‘ZWANGER’ staat. Persoonlijk zou ik daar niet teveel geld aan uitgeven hoor, deze is positief!✨

één jaar geleden

Reactie op Isa20-24

Hi! Mijn NOD is komende vrijdag 2 juni. Deze early test is van net, foto is ...
Wauw wat een mooie test voor zo lang van te voren! Gefeliciteerd!!

één jaar geleden

Reactie op Isa20-24

Hi! Mijn NOD is komende vrijdag 2 juni. Deze early test is van net, foto is ...
Dit kan denk ik ook zo verschillend zijn per persoon! Maar mijn streepje is nog niet eerder zo donker geweest, dus ziet er voor nu goed uit hoor!

één jaar geleden

Toch even delen hier. 'fijn' (helemaal niet fijn maar hopelijk snappen jull ...
Ik herken je gevoel. Wij zijn sinds december bezig. Mn eerste kindje was ongepland. Mijn 2e kindje kwam in de 2e ronde. En heb het gevoel alsof ik zo lang bezig ben nu? Maar ik realiseer me goed dat er vrouwen zijn die veeeel langer zwanger zijn! Of bij wie het helemaal niet lukt. Hoop dat elke vrouw met een kinderwens een baby in haar armen mag sluiten.

één jaar geleden

10 mei laatste menstruatie gehad, geen ovulatietesten gedaan, maar zal ergens volgende week mijn nod hebben. Ik wil zondag testen. 🙈 Tweede kindje, eerste ronde.

één jaar geleden

Reactie op Isa20-24

Hi! Mijn NOD is komende vrijdag 2 juni. Deze early test is van net, foto is ...
Neehoor zeker niet te licht. Het verschilt heel erg per persoon, ik teste zelfs nog lichter 4 dagen voor NOD. Inmiddels bijna 13 weken zwanger 🥰🍀

één jaar geleden

Toch even delen hier. 'fijn' (helemaal niet fijn maar hopelijk snappen jull ...
Misschien "fijn" om te lezen dat je echt niet de enige bent. Wij kregen al een verwijzing voor verdere onderzoeken en gisteren en vandaag in ronde 14 toch echt een positieve test in handen! Nu hopen dat het goed blijft gaan, maar in ronde 14 had ik de moed ook al een beetje opgegeven en was al bezig met de onderzoeken die gingen komen. Ik hoop dat het jullie ook heel snel gegund is, en het lijkt uitzichtloos maar geloof me als dat lichte lijntje er op een dag staat ben je al die verloren rondes alweer kwijt! Hou hoop ♡

één jaar geleden

al mensen met symptomen? Hier niks helaas, zou eind deze week/begin volgende week ongesteld moeten worden

één jaar geleden

Reactie op molOfOneBoy

al mensen met symptomen? Hier niks helaas, zou eind deze week/begin volgend ...
Ja maar twijfel of het wat is.. op 6 dpo een soort van bloed/slijm verloren en sindsdien op en af krampen . En sinds eergisteren misselijk met vlagen. Ook erg moe en snel buiten adem. Ik moet zaterdag ongesteld worden.

één jaar geleden

Reactie op Bruin21

Mijn NOD is 9 juni, eerste ronde voor tweede kindje. Zo spannend! Eerste ke ...
Hier hetzelfde verhaal. Eerste ronde voor de tweede. Bij eerste raakte ik in maand 11 zwanger. Mijn nod is zaterdag