1000 Reacties

2 jaar geleden

Hoi Bijtje, Ik sluit me graag aan. Komende Nod is 5 april maar alles blijft nog omo wit dus ga mentaal alvast door naar de volgende ronde 😬 Inderdaad heel fijn dat we niet allen zijn en dit samen kunnen delen

2 jaar geleden

Mijn NOD zal eind april begin mei zijn, dus ik sluit me graag aan bij dit clubje!!

2 jaar geleden

Technisch gezien ben ik nog niet ongesteld geworden (NOD was vandaag 2 april), maar de testen zijn negatief dus hoiii! 🙋‍♀️ Mijn NOD zal rond 6 mei zijn. We maken het weer mee!

2 jaar geleden

Welkom dames! Ik werd gisteren ongesteld; mijn volgende nod zal dan 1 mei zijn.

2 jaar geleden

Hoi! Mag ik mij hier ook aan sluiten? Vandaag ongesteld geworden helaas, dag eerder dan verwacht. Wij gaan dus ook door naar mei 💪🏻💪🏻

2 jaar geleden

Ik schrijf ook graag mee! Nod ligt eind april maar heb weinig hoop voor deze maand. Ovulatie zal rond 8-10 april zijn en mijn vriend is weg vanaf morgen avond tot 8ste in de ochtend. Cyclus schommelt tussen de 26-29 dagen, dus we gaan het zien 🤞🏻

2 jaar geleden

Nou vanochtend getest, dinsdag is Nod, maar echt, witter dan wit... De krampen worden erger dus het zal elk moment wel doorbreken. Dat hoop ik, kan maar snel gebeurd zijn dan kunnen we weer verder. Volgende NOD zal ws 3 mei zijn ongeveer. En... we gaan dus officieel hopelijk voor een 2023 baby 😉

2 jaar geleden

Nod 4 mei, ronde 12, eerste kindje. Dinsdag eerste afspraak bij fertiliteitskliniek, verder gaan we gewoon door met proberen! Zou iig leuk verjaardagscadeau voor mij zijn in mei 🍀

2 jaar geleden

Ik sluit (helaas) ook aan. 4 mei NOD, als ik vandaag ongesteld word. Ik had m’n menstruatie zaterdag al verwacht. Ik ben deze maand bij de gyn geweest én voel mijn eisprong, dus ik wist zeker dat -ie zaterdag gesprongen was. Nu dus 16 dagen geleden. Test (early) gisteren was hartstikke wit en voel al dagen krampjes.

2 jaar geleden

Reactie op Stesad

Ik sluit (helaas) ook aan. 4 mei NOD, als ik vandaag ongesteld word. Ik had ...
O ja, ronde 17 of 18 voor tweede kindje.

2 jaar geleden

Reactie op Stesad

O ja, ronde 17 of 18 voor tweede kindje.
Jeetje wat een tijd bezig zeg 😢 bij jullie eerste ook zolang geduurd?

2 jaar geleden

Reactie op MGSS

Jeetje wat een tijd bezig zeg 😢 bij jullie eerste ook zolang geduurd?
Helaas wel inderdaad. Onze eerste heeft (ook) 2,5 jaar geduurd. Meerdere medicijnen gebruikt, HSG’s en andere onderzoeken gehad en toen was het eindelijk raak. Voor die tijd ook nooit een miskraam gehad. Nu ook niet. Kennelijk vindt er bij mij niet een goede bevruchting plaats, of nestelt het eitje zich niet goed in.. zeg het maar. Jij al lang bezig voor een tweede?

2 jaar geleden

Reactie op Stesad

Helaas wel inderdaad. Onze eerste heeft (ook) 2,5 jaar geduurd. Meerdere me ...
Wat lastig zeg, hopelijk is het snel raak. Dat wachten is zo slopend! Wij gaan nu de 7de maand in, van onze zoon was ik direct zwanger dus dit valt dan toch tegen

2 jaar geleden

Zucht...vandaag toch ongesteld geworden. Dit keer een cyclus van 28 dagen. Hij ligt nu tussen de 26 en 30. Hopelijk is alles nu weer regelmatig na vaccinatie, covid, etc. Maar goed. Mijn NOD zou ongeveer 5 april zijn. Ben benieuwd, want mijn ovulatie ligt precies tijdens mijn zakenreis 🙄 even goed organiseren 🍀

2 jaar geleden

Pff net licht roze afscheiding gehad! Had goede hoop maar na maandag bij de gynaecoloog geweest te zijn en ze zei dat we waarschijnlijk te laat waren met insemineren haf ik al m'n bedenkingen.. a.s ronde 3 x inseminren en weet nu dat bij mijn kant alles goed is

2 jaar geleden

Reactie op Baby_J

Zucht...vandaag toch ongesteld geworden. Dit keer een cyclus van 28 dagen. ...
Wat jammer 😞 lastig hè een wisselende cyclus, hoe lang zijn jullie bezig? Hopelijk is je ovulatie eerder/later met de zakenreis. Dikke knuffel, even flink balen vandaag en op naar de volgende ronde

2 jaar geleden

Reactie op Lalala20

Pff net licht roze afscheiding gehad! Had goede hoop maar na maandag bij de ...
Jij ook een dikke knuffel, wat rot zeg. Gebruik je ovulatietesten? Wel fijn om te weten dat bij jou alles goed is

2 jaar geleden

Reactie op MGSS

Jij ook een dikke knuffel, wat rot zeg. Gebruik je ovulatietesten? Wel fijn ...
Ja zeker gebruik ik die! Maar kreeg advies om 2 x te gebruiken en 1 dag eerder beginnen met inseminteren insemineerde waarschijnlijk iedere keer net te laat.. dus gaan nu 3 x insemineren 2 er voor en 1 op de smiley

2 jaar geleden

Dag 15 17 en 19

2 jaar geleden

Reactie op Lalala20

Ja zeker gebruik ik die! Maar kreeg advies om 2 x te gebruiken en 1 dag eer ...
Spannend! Fijn dat je een houvast hebt, weer duimen 🤞🏻