181 Reacties

14 dagen geleden

NOD 18-11 (ronde 15 voor eerste (rainbow) kindje) ✨

14 dagen geleden

Reactie op Yin27

Ik ook al tijdje en vind het zwaar. Ben ook al wat ouder, 38, maar had het ...
Ja.. begint erg zwaar te worden. Ben ook “ouder” 36.. heb je hulp gezocht?

14 dagen geleden

Ik sluit hier aan. Vannacht is mijn eerste cyclus na mk weer begonnen dus ik vestig de hoop op november. We gaan het zien.

13 dagen geleden

NOD begin november, eerste ronde weer na een 2e miskraam 🍀❤️‍🩹

VRIEND

13 dagen geleden

Ik sluit ook aan. Deze nacht ongesteld geworden. November is ronde 6 voor een 2de kindje.

13 dagen geleden

Ik sluit ook aan, gisteravond ondersteld geworden. NOD is rond 14 november 🤞🏻

13 dagen geleden

Onverwachts sluit ik ook weer aan... na in september een positieve test in handen te hebben, ga ik nu door een miskraam heen 😭 was 7w toen het begon .. gister echo gehad & ze kon wat ze zag maar linken aan 4/5 weken, kon ook geen vruchtzakje vinden... 💔 moet nog een hoop verwerken, maar zodra we groen licht krijgen, willen we er wel weer voor gaan!

13 dagen geleden

Reactie op Didjaa

Onverwachts sluit ik ook weer aan... na in september een positieve test in ...
Aaaaah nee 😩 wat verdrietig 😢. Heel veel sterkte toegewenst. 🫂

13 dagen geleden

Ik sluit ook aan verwachte nod 1 november

13 dagen geleden

Reactie op Didjaa

Oh nee, dit berichtje wilde ik echt niet zien! 😭💔 Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte gewenst.

13 dagen geleden

Ik mag mij eindelijk ook weer aansluiten na een heftige periode (miskraam, curettage 2 ziekenhuis opnames, diagnose asherman) in augustus geopereerd en vandaag groen licht gekregen! Nod is 8 november als het goed is

13 dagen geleden

Reactie op saelma90

Oh nee, dit berichtje wilde ik echt niet zien! 😭💔 Wat verschrikkelijk. He ...
dankjewel voor je lieve berichtje!! Begin er gewoon weer van te huilen! Net als alle andere meiden, had ik nooit verwacht dat een nachmerrie als deze me zou overkomen... 💔 nu vooral bang dat een volgende zwangerschap weer niet goed is... zwakt dat gevoel nog af? Of pas als er 1 wel goed gaat en er een gezond kindje geboren wordt?

13 dagen geleden

Ik sluit ook aan! 1,5 jaar na de geboorte van ons 2e kindje eindelijk weer een goede duidelijke ovulatie gevonden ☺️. Ronde 3 voor een 3e kindje. 5e zwangerschap inclusief miskramen 💫💫 NOD is 4 November!

13 dagen geleden

NOD 25 November, ronde 13 voor een tweede kindjes. Voel eigenlijk aan alles dat ik weer ongesteld ga worden volgende week. 😔

13 dagen geleden

Reactie op Didjaa

dankjewel voor je lieve berichtje!! Begin er gewoon weer van te huilen! N ...
Inderdaad, het is een nachtmerrie. 💔 Ik denk dat hoe je je zult voelen tijdens een eventuele toekomstige zwangerschap waarschijnlijk heel persoonlijk is. Ik had een vroege miskraam (5w6d) vlak voordat ik zwanger werd van mijn dochter in 2022. Ik was toen zeker nerveuzer in de eerste weken van die zwangerschap. Toen ik dit voorjaar weer zwanger werd, probeerde ik, ondanks dat ik het geluk had gehad dat alles de vorige keer goed was gegaan, een beetje emotioneel afstandelijk te blijven tijdens het eerste trimester, omdat ik er geen vertrouwen in had dat alles goed zou komen. En dat gebeurde niet, want met 8 weken had ik een MA. Voor mij had de eerste miskraam me al beroofd van de mogelijkheid om een relatief zorgeloze zwangerschap te hebben. En de tweede maakt het waarschijnlijk nog erger. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt - en ik weet dat als je eenmaal zwanger bent, de kans al groter is dat het goed gaat dan dat het niet goed gaat - maar ik ben er gewoon bang voor. Ik kan alleen maar zeggen dat het me zo spijt dat jij dit ook moet meemaken. Ik hoop dat je de komende dagen en weken lief voor jezelf kunt zijn en kunt rusten wanneer dat nodig is. En ik hoop dat het herstel soepel verloopt. 🙏

13 dagen geleden

Reactie op Didjaa

aah nee toch!!! Geen woorden, heel veel sterkte!🦋 en als je weer groen licht krijg…zorg dat je er zelf mentaal ook weer klaar voor bent.🌹🌸

VRIEND

13 dagen geleden

Reactie op Nino12

Ik mag mij eindelijk ook weer aansluiten na een heftige periode (miskraam, ...
Sterkte! Hopelijk snel een regenboogje in jullie handen..

13 dagen geleden

Reactie op saelma90

Inderdaad, het is een nachtmerrie. 💔 Ik denk dat hoe je je zult voelen ti ...
Dankjewel, heel lief van he! Wat verschrikkelijk verdrietig dat jij het meerdere keren moest meemaken! Dit gun je echt niemand! Ik hoop oprecht dat je snel een goeie, blijvende, gezonde zwangerschap mag hebben! Dikke knuffel voor jou!

13 dagen geleden

Ik sluit mij ook aan. Verwachte NOD 1 november. Zou nu mijn eisprong moeten hebben maar (ondanks alle symptomen) nog steeds negatieve ovulatietest :(

13 dagen geleden

Na een miskraam 29/08 eerste poging voor een tweede kindje (hebben een dochter van 4jr). Helaas deze maand alle drie goed ziek geweest waardoor ik mijn ovulatie hebt gemist en naar November verhuis. Nu wat aansterken en dat November dan maar de maand van mooi nieuws mag zijn. Ik duim voor jullie allemaal 💜