764 Reacties
één maand geleden
Hoi dames,
Ovulatie niet bijgehouden de laatste tijd maar weet wel dat ik ongeveer rond de 28 a 29 dagen zit, 5 oktober nod gekregen en heb afgelopen zondag onbeschermde seks gehad. Nu had ik zaterdag al wat lichte krampen dus dacht oh dat zal m’n ovulatie wel zijn aangezien ik weet dat m’n menstruatie pas over 2 weken is, nu voelde ik vanmiddag weer zo’n zeurderig gevoel in m’n baarmoeder wat 2 uurtjes aanhield dus ben erg benieuwd… we wilden liever nog even wachten maar het is welkom als het zo is, dat het onveilig gebeurde zondag gebeurde dus ook gewoon haha.
Ik zit nu dus heel erg te hopen dat het raak is want zou het toch echt wel heel erg leuk vinden!
één maand geleden
Reactie op Rensie1990
Doe met je mer ook nog geen piek gevonden zit op dag 19 cyclus. Vsn weekend ...
Hoe weet je of je een zachte baarmoeder hebt? 😊
één maand geleden
Reactie op Christel283
Hoe weet je of je een zachte baarmoeder hebt? 😊
Ik zelf weet het niet maar me partner wel hahah. Komt ook doordat we in ziekenhuis hebben gelopen voor ons zoontje en ik dan ovitrelle injectie moest zetten en dat we dan gemeenschap moesten hebben. Sinds dien weet me partner ook hoe of wat
één maand geleden
Reactie op Mommy-D
Heftig! Ik heb zelf ook asherman gehad, na 2x curretage vanwege placenta re ...
Wat een rot diagnose is het hè?? Je wordt er ook zo onzeker van omdat je geen idee hebt wanneer de verklevingen er weer zullen zitten of dat ze überhaupt terug komen. Ze hebben mij gezegd dat je menstruaties wel anders kunnen zijn (meer pijn, heftiger, maar ook minder lang) je kunt altijd vragen om een echo zodat ze de dikte van je baarmoederslijmvlies kunnen bekijken als je twijfelt. Hopelijk mag het snel raak zijn🙏
één maand geleden
Hoi dames sluit hier aan! Vandaag positieve ovulatie test 😊 altijd een korte LF fase dus hopelijk als er iets is blijft t plakken ❤️ morgen dan op dag 19 van cyclus waarschijnlijk eisprong en cyclus duurde de laatste tijd 26 dagen 🤞 maar hopelijk nu sowieso een langere cyclus
één maand geleden
Reactie op Nino12
Wat een rot diagnose is het hè?? Je wordt er ook zo onzeker van omdat je ge ...
Ja klopt, na mijn eerste hysteroscopie kwam mijn menstruatie niet opgang, maar had onwijs veel buikpijn, kon niet eens opstaan van de pijn. Bleek dat het weer terug was. Nog een hysteroscopie gehad, waar ze perongeluk door mijn baarmoederwand heen zijn gegaan en veel bloed heb verloren. Heb toen ook een bloedtransfusie gehad. Na deze ingreep ging het gelukkig wel beter. Ik heb sindsdien ook gewoon mijn menstruatie. De eerste 1 a 2 dagen heb ik buikpijn, maar daarna is dat weer over en ik ben tussen de 3 a 5 dagen ongesteld, dus dat is gelukkig normaal. Als ik over 3 rondes nog niet zwanger ben dan zijn we 6 maanden bezig en ga ik eens een onderzoek laten doen bij de gyn . Ik wens jou ook heel snel een positieve test toe🍀🌷
één maand geleden
Ik ben wat onbekend met de ovulatie testen? Wanneer begin je met testen? 🫣
één maand geleden
Reactie op Mommy-D
Ja klopt, na mijn eerste hysteroscopie kwam mijn menstruatie niet opgang, m ...
Oh die buikpijn herken ik! Bij mij kwam m’n menstruatie niet meer na m’n curettage maar onwijs heftige buikpijn op moment dat ik ongesteld moest worden. Oh bah wat heftig dat dat je is overkomen. Hopelijk voor die tijd nog raak!
één maand geleden
Reactie op Anoniem19955
Ik ben wat onbekend met de ovulatie testen? Wanneer begin je met testen? 🫣 ...
Ik begin vaak 2/3 dagen na menstruatie is ongeveer cyclus dag 7/8
één maand geleden
Reactie op niempje888
Ik begin vaak 2/3 dagen na menstruatie is ongeveer cyclus dag 7/8
Oké! En dan ‘s ochtends en ‘s avonds ?
één maand geleden
Reactie op Anoniem19955
Oké! En dan ‘s ochtends en ‘s avonds ?
Nee ik doe meestal rond 12/13 uur en dan als het naar de piek toe ga doe ik rond 12 en dan weer rond 20:00 maar dat hoeft niet persee ik wil gewoon zeker weten dat mijn piek klopt haha.
één maand geleden
Reactie op Nino12
Dit was m’n ovulatietest vanmorgen…. Zou het dit weekend zo ver zijn??
Zou best kunnen, meestal als ik zo’n streepje heb, duurt het nog 2-3 dagen en dan heb ik de piek. Ik zou voor de zekerheid nu wel 2x testen op de dag, in de ochtend en avond, dan weet je zeker dat je de piek niet gaat missen. Succes ermee