1066 Reacties

3 maanden geleden

Ik schuif ook mee door, volgende NOD is 3 oktober. Ik verwacht morgen ongesteld te worden, alleen maar witte testen gehad afgelopen dagen. Ook mijn 1e poging 2e kindje

3 maanden geleden

Zojuist ongesteld geworden. Door naar ronde 6 voor tweede kindje. NOD is eind september/begin oktober. Hopelijk is het dan raak🍀🤞

3 maanden geleden

Ik doe graag mee. Mijn MTX injectie is 27 september afgelopen en dan mogen we eindelijk weer proberen! Zijn dan op vakantie dus kunnen nog niet het IUI traject in. Wish me luck! Hopelijk is oktober onze maand!

3 maanden geleden

Ik doe ook mee! CD3 vandaag, maar ik heb PCOS dus altijd een beetje afwachten wanneer ik mijn ei krijg 🙂

3 maanden geleden

Hey ik kan me hier ook aansluiten, vandaag ongesteld moeten worden en gisteravond al licht begonnen dus lekker op tijd. Voor mij word dit ronde 15! Mijn nod is 6 oktober. Ik hoop voor iedereen op positieve testen!🙏🤍🍀

3 maanden geleden

Helaas sluit ik weer aan… 4 dagen eerder ongesteld. Snap er niks meer van 😂 maar goed door naar ronde 9 voor een 2e 🍀

3 maanden geleden

Hoi hoi! Wie wil er even meekijken? Ik zit momenteel op dag 16 en ik heb nog geen piek gehad volgens mijn ovulatietesten. Ligt het aan de wisselende tijden of moet ik nog even doortesten? (Vanwege de vakantie wisselende tijden gehad...) Het kan bij mij schommelen tussen de 27-29 dagen, heel veel langer eigenlijk bijna nooit. De onderste test is van vanmorgen... X

3 maanden geleden

Reactie op Laura1994

Hoi hoi! Wie wil er even meekijken? Ik zit momenteel op dag 16 en ik heb ...
Hi, zou nog even door testen. Ik heb normaal ook een cyclus van 28 a 29 dagen. Had deze maand ineens een cyclus van 31 dagen en pas op dag 18 een positieve ovulatietest.

3 maanden geleden

Hoi allemaal, ik sluit voor het eerst aan. Ik verwacht volgende week ongesteld te worden, dus ergens in oktober mijn NOD te hebben. We hebben een dochter van anderhalf jaar en 1 juli zijn wij ouders geworden van een sterrenkindje nadat we helaas de zwangerschap hebben afgebroken op 20 weken. Heel spannend om nu dus te gaan voor een derde kindje, maar het voelt goed dus we willen het weer proberen ❤️.

3 maanden geleden

Reactie op Disneeeey

Hoi allemaal, ik sluit voor het eerst aan. Ik verwacht volgende week ongest ...
Wat heftig om mee te moeten maken 🙁 kan me voorstellen dat het voor jullie extra spannend is. Dat het maar snel raak mag zijn😘🍀

3 maanden geleden

Reactie op W0928

Wat heftig om mee te moeten maken 🙁 kan me voorstellen dat het voor jullie ...
Dankjewel 🌸

3 maanden geleden

Ik sluit me hier ook aan Vandaag ongesteld geworden Ronde 9 voor een 1e kindje Januari en Maart een vmk gehad Hopelijk deze ronde meer geluk 🙌❤️

3 maanden geleden

sluit me aan nog niet ongesteld maar ook geen positieve test na de vorige cyclus een miskraam gehad te hebben.

3 maanden geleden

Ronde 7 voor tweede kindje 🍀

3 maanden geleden

Ik sluit ook voor het eerst aan, vanochtend ongesteld geworden, NOD 6 okt, we gaan voor een 1e kindje, 1e ronde 😊💕

3 maanden geleden

Reactie op Disneeeey

Wat heftig voor jullie, ik hoop met jullie mee op een gezonde zwangerschap!

3 maanden geleden

Ij sluit me hier ook aan menstruatie komt door denk ik dus vandaar

3 maanden geleden

Reactie op KS49

Wat heftig voor jullie, ik hoop met jullie mee op een gezonde zwangerschap! ...
Dankjewel! Spannend voor jullie, eerste ronde en eerste kindje 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Disneeeey

Hey disneeeey, Ben ook heel benieuwd zitten in zelfde situatie kindje van 2 jaar en 2 juni bevallen vsn sterrenkindje

3 maanden geleden

Ik sluit ook aan, vandaag ongesteld geworden helaas, NOD zal rond 4 okt zijn 🍀