1066 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Rensie1990
Hey disneeeey,
Ben ook heel benieuwd zitten in zelfde situatie kindje van 2 ...
Raar om te zeggen misschien, maar wat 'fijn ' hier een lotgenoot te treffen. Hoe mooi zou het zijn als we allebei over een poosje nieuw leven in onze buik hebben, maar ook onwijs spannend!
3 maanden geleden
Reactie op Disneeeey
Raar om te zeggen misschien, maar wat 'fijn ' hier een lotgenoot te treffen ...
Zeker maar wat jezelf ook zegt wel spannend. Ik had me alvast aangemeld voor oktober ronde maar moet toch nog even afwachten gisteren dacht ik namelijk bloed te zien dus dacht oké menstruatie komt maar vandaag en vannacht weer niks dus het kan nog allebei de kanten alleen testen blijven wel negatief voor nu
3 maanden geleden
Ik sluit aan
in juli een missed abortion na 9 weken zwangerschap en dat na 2 weken wachten moeten opwekken met medicatie. We zijn nu vandaag precies 7
weken verder en nog geen menstruatie gehad. Moet maandag naar de gyneacoloog en hoop dat mn cyclus snel op gang komt zodat we weer door kunnen voor ons oh zo gewenste derde kindje
3 maanden geleden
Ik sluit hier ook aan, ronde 4 voor een 2e kindje.
Begin april hadden wij een missed abortion op 9 weken en hebben hiervoor een curretage gehad, ik heb het gevoel dat het daarna niet meer lukt, vorige 2 zwangerschappen was ik na 2 maanden zwanger.. ik weet het 4 maanden is nog niet lang maar je haalt dan vanalles in je hoofd dat er tijdens de curretage toch iets mis is gelopen.. Als ik deze ronde zwanger ben schillen de kindjes 5 jaar, en in mijn hoofd is dat echt het maximum, dus ik voel voor mijzelf een beetje druk ..
3 maanden geleden
Hi!
Ik sluit me ook hier aan.
Genoeg rondes verder voor een 2e kindje van ons samen, voor mijzelf de 3e.
Helaas zojuist ongesteld geworden, nadat ik dacht gisteren een innesteling te hebben gehad.
Op naar meer geluk deze ronde. 🤞🤞
3 maanden geleden
Ik sluit me ook aan hier, 3e ronde na de miskraam in juli 💫 nod 6 oktober
3 maanden geleden
Hee allemaal, ik sluit me ook aan, net ongesteld geworden dus door naar ronde 7 alweer voor een 2e. Lees al een tijdje stil mee, maar nu toch maar eens een berichtje. Ik voel me verdrietig dat het weer niet is gelukt en vind t lang duren - ook al is het natuurlijk heel normaal en eigenlijk ook niet lang - maar ik vind het moeilijk om er niet de hele tijd mee bezig te zijn en positief te blijven. Hoe doen jullie dat? Liefs & veel succes weer allemaal deze maand🍀🍀🍀🍀🍀
3 maanden geleden
Reactie op Bloemen29
Hee allemaal, ik sluit me ook aan, net ongesteld geworden dus door naar ron ...
Zelfde hier! Toch elke keer weer teleurgesteld. Kon wel janken toen ik vannacht bloed afveegde en de bekende krampen voelde. Maar dan zie ik vanmorgen mijn dochter en dan moet je weer door&vrolijk aanstaan én bedenk ik dat ik me gelukkig mag prijzen dat ik haar al heb.
Maar pff wat is mijn wens groot.. We gaan er weer voor!!
3 maanden geleden
Reactie op Bloemen29
Hier hetzelfde eigenlijk. Toch elke keer teleurgesteld als het niet is gelukt. Nu ook 7e ronde voor de tweede. Bij de eerste een spoedkeizersnede gehad, dus ook wel beetje vertrouwen kwijt in mijn eigen lichaam. Wellicht heeft de keizersnede nog invloed op het opnieuw zwanger worden. We gaan gewoon door 🍀
3 maanden geleden
Reactie op Bloemen29
Ik heb het zelfde, mijn man is er heel nuchter onder maar ik heb er toch moeite mee, had me leuk geleken als m’n dochter en de 2e net iets minder dan 2 jaar zouden verschillen maar dat lukt niet meer, dochter is nu 16 maanden, ook helemaal oke natuurlijk maar had om 1 of andere manier zo’n plaatje in m’n hoofd. Tja hoop houden? Weten dat 80% binnen 12 maanden zwanger raakt? 🍀
3 maanden geleden
Reactie op nicolevvl
Ik heb het zelfde, mijn man is er heel nuchter onder maar ik heb er toch mo ...
He hier was ik zwanger met 16 maanden maar is het geëindigd in een miskraam, vond dat ook wel jammer dat ze nu iig 2jaar en 3 maanden gaan schelen (ze is nu 18 maanden).. maarja het is niet te plannen!
3 maanden geleden
Reactie op nicolevvl
Ik heb het zelfde, mijn man is er heel nuchter onder maar ik heb er toch mo ...
Dat had ik ook altijd in gedachten leuk als de kinderen niet heel veel schelen. Was zwanger helaas toen met 16 miskraam. Zouden eigenlijk 2 jaar en 4 maanden schelen. Mochten het nu snel weer lukken zitten tegen de 3 jaar dan aan.
3 maanden geleden
Ja dat leeftijdsverschil vind ik ook een dingetje, dat zal nu minimaal 3 jaar zijn, had het toch anders voor me gezien, maar inderdaad niet te plannen. We hadden achteraf gezien natuurlijk eerder moeten beginnen, maar ik was er echt nog niet aan toe eerder. Ik probeer maar geen spijt te hebben van dat we niet eerder begonnen zijn, want dat lost niks op, maar soms denk ik wel… oei dat was niet zo handig.