1066 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op BabyNico

Ik ook! NOD verwacht op 8/9 okt.
Ik ook denk ik ongeveer

3 maanden geleden

Reactie op BabyNico

Leuk! Hopelijk wordt dit onze maand dan馃

3 maanden geleden

Reactie op Rensie1990

Ik ook denk ik ongeveer
Grappig dat er nu meerdere mensen zijn die ongeveer dezelfde nod hebben. Hopelijk wordt dit onze maand dan馃

3 maanden geleden

Iemand NOD rond 3 oktober?

3 maanden geleden

Reactie op Guusjes123

Ik sluit mij ook aan. Ronde 7 voor een 2e. Inmiddels menstruatie achter de ...
Ik wrs ook 4 okt en 7e ronde 馃崁

3 maanden geleden

Reactie op nicolevvl

Ik wrs ook 4 okt en 7e ronde 馃崁
Spannend weer he 馃槉

3 maanden geleden

Reactie op Oceara

Leuk! Hopelijk wordt dit onze maand dan馃
Ik doe ook mee, nod 8/9oktober! Spannend!

3 maanden geleden

Reactie op BabyNico

Mijn nod is ook op 8 oktober! Spannend weer. Maar ben inmiddels alweer 13 (!) rondes verder dus heb er niet veel hoop meer op... maar wie weet馃

3 maanden geleden

Ik lees vaak stil mee, maar nu toch: 2e ronde voor 2e kindje na een miskraam begin augustus. NOD op 10 oktober 馃馃徎馃崁

3 maanden geleden

Ik sluit me ook aan! Ga voor de eerste ronde, 3e kindje. Moet zeggen dat ik er de eerste ronde nog niet wat van verwacht, maar wie weet 馃崁馃┓

3 maanden geleden

Vandaag piek gevonden. Dus NOD valt toch nog net in september. Alleen beetje heel jammer dat ik op het moment buikgriep heb en niks binnenhoudt馃あ. Moet er dus ook niet aan denken om intiem te zijn馃ゲ

3 maanden geleden

Reactie op Munkie

Vandaag piek gevonden. Dus NOD valt toch nog net in september. Alleen beetj ...
Piek is trouwens 2 dagen eerder dan de afgelopen maanden. Had eerder nog de hoop dat we wel kans hadden als we vandaag zouden overslaan, maar die kans wordt nu wel klein.

3 maanden geleden

Vandaag mijn piek gevonden! Waarschijnlijk ook nog net NOD in september馃槂

3 maanden geleden

Reactie op Munkie

Vandaag piek gevonden. Dus NOD valt toch nog net in september. Alleen beetj ...
Ooh wat jammer! Dat klinkt niet als een fijne toestand om intiem te zijn nee. Maar als je piek hebt kan het evt morgen / dinsdagochtend ook nog toch?

3 maanden geleden

Reactie op KS49

Ooh wat jammer! Dat klinkt niet als een fijne toestand om intiem te zijn ne ...
Ja klopt, hopelijk voel ik mij snel weer beter馃

3 maanden geleden

Hi ladies, Ook ik ben vandaag helaas ongesteld geworden dus ik sluit mij bij jullie aan. Zijn er dingen die jullie deze ronde anders/beter willen gaan doen?

3 maanden geleden

Ik heb een vraagje ik zit op cd 12 en zag zojuist een beetje bloed ofja rood/rozige afscheiding... Maar dit kan toch geen ovulatiebloeding zijn al zo vroeg ? Dan ben ik dus al te laat met vrijen laatste keer was cd 8 dat we het hadden gedaan, Ben ik nu al te laat want ovulatiebloeding als het dat is dan is me ei toch al lang gesprongen? Aangezien die afscheiding/ bloedingkje net?

3 maanden geleden

Vandaag ook mijn piek gevonden, eerste keer clear blue met smiley. NOD 1/2 oktober ben benieuwd 馃馃徎

3 maanden geleden

Deze ronde voor het eerst ovulatie testen gebruiken, nog nooit gedaan. Heel benieuwd of ik m鈥檔 piek ga vinden! Nod 12 oktober 馃崁馃馃徎

3 maanden geleden

Ik sluit graag aan! Net mijn eerste menstruatie achter de rug na een curretage op 13-8 (was mijn 4e miskraam). We willen er toch wel weer voor gaan. De wens blijft er natuurlijk. Ik ben benieuwd of mijn cyclus direct weer normaal gaat zijn..