Hi dames,
Helaas gisteren ongesteld geworden, dit was de eerste ronde voor tweede kindje. Mijn volgende NOD is eind september/begin oktober vandaar dat ik de app alvast heb aangemaakt.
Zijn er al meer mensen die doorschuiven naar eind september of ook al oktober?
馃懚馃徎
Vandaag piek gevonden. Dus NOD valt toch nog net in september. Alleen beetje heel jammer dat ik op het moment buikgriep heb en niks binnenhoudt馃あ. Moet er dus ook niet aan denken om intiem te zijn馃ゲ
Vandaag piek gevonden. Dus NOD valt toch nog net in september. Alleen beetj ...
Piek is trouwens 2 dagen eerder dan de afgelopen maanden. Had eerder nog de hoop dat we wel kans hadden als we vandaag zouden overslaan, maar die kans wordt nu wel klein.
Hi ladies,
Ook ik ben vandaag helaas ongesteld geworden dus ik sluit mij bij jullie aan. Zijn er dingen die jullie deze ronde anders/beter willen gaan doen?
Ik heb een vraagje ik zit op cd 12 en zag zojuist een beetje bloed ofja rood/rozige afscheiding... Maar dit kan toch geen ovulatiebloeding zijn al zo vroeg ? Dan ben ik dus al te laat met vrijen laatste keer was cd 8 dat we het hadden gedaan,
Ben ik nu al te laat want ovulatiebloeding als het dat is dan is me ei toch al lang gesprongen? Aangezien die afscheiding/ bloedingkje net?
Ik sluit graag aan! Net mijn eerste menstruatie achter de rug na een curretage op 13-8 (was mijn 4e miskraam). We willen er toch wel weer voor gaan. De wens blijft er natuurlijk. Ik ben benieuwd of mijn cyclus direct weer normaal gaat zijn..