876 Reacties
4 maanden geleden
Gisteren een positieve ovulatietest gehad, (van de vorige keeer weet ik dat LF korter is dan gemiddeld en dat lijkt nu ook weer zo te zijn) benieuwd officieel als je kijkt naar ovulatie zou ik op 15 september mogen testen, maar ik denk dat dat al iets eerder is omdat LF meestal wat korter is bij mij ☺️
4 maanden geleden
Reactie op JLG87
Vandaag weer begonnen met testen. Cyclus dag 10 ongeveer volgens de premom ...
Had ik vorige x ook.. kan dus wel
4 maanden geleden
Reactie op nicolevvl
Ik heb dit ook een beetje gehad! gister of eergister (7dpo ong), vraag me a ...
Dat gevoel ken ik dat je in die wachtweken op elk dingetje bent van voelt anders of is er iets anders. Toch probeer ik me er vanaf te zetten
4 maanden geleden
Dit waren mijn ovulatie tests. Kijken jullie mee? Is die van 25 augustus donker genoeg? Denk dat ik mijn ovulatie heb gehad. Vandaag 6dpo bruin bloed verlies. De vorige zwangerschappen had ik dit ook, zou het een innesteling zijn geweest?
Hier ook hyper alert 🤣
4 maanden geleden
Ok toch gedaan.... hoe kan dit!
26 juli menstruatie zoals altijd. 5 dagen volle bak. Krampen, bloed, stolsels alles...
7 augustus mijn piek gevonden en 6,7,8,9 seks gehad.
Rond 21,22 augustus testen gedaan en mega lichte tuurstreepjes gehad en op 23 augustus een (dacht ik) indroogstreepje op de action early. 23 in de avond wat rood met afvegen en daarna van 24 tm 28 augustus licht bloedverlies. Wel maandverband nodig maar geen krampen of stolsels en minder bloed dan normaal tijdens mijn menstruatie. Net dus een mega knal ovu test en door de comment hier voor de gemoedsrust en hcg test gedaan tegelijk met de tweede ovu test van de dag dus middag urine. Na 2 minuten deze test. Ik snap het niet meer en weet nu niet wat wanneer gebeurd is en of dit echt zwanger is of iets anders hormonaals.... dit lijkt me toch een knal test :-O
4 maanden geleden
Reactie op JLG87
Ok toch gedaan.... hoe kan dit!
26 juli menstruatie zoals altijd. 5 dagen v ...
Test met weken indicator ..
4 maanden geleden
Reactie op Fisje20
Moet je perse met ochtendurine testen? Ik heb een cyclus van 28/32 dagen. B ...
Met een vroege test zeker want dat kan 4 dagen ervoor