876 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Ell_2
Aaaah toch ongesteld helaas! 😅 Op naar de volgende ronde dan maar.
Aaah balen! Hopelijk snel een positieve test in handen🤞🍀
Hier nog niet ongesteld en test is negatief. Dus verwacht gewoon m'n menstruatie te krijgen. Zie dit wel als iets positiefs, want het betekent dat m'n luteale fase langer aan het worden is en mijn cyclus zich (denk ik) aan het herstellen is. Geef nog borstvoeding en heb een keizersnede gehad. Sinds mijn cyclus terug is, is het een beetje een rommeltje. Maar nu dus wel een luteale fase die lang genoeg is voor innesteling, hier was ik eerdere cyclussen heel onzeker over.
4 maanden geleden
Als het goed is, heb ik gisteren mijn piek gevonden (streep was even donker als de controle streep) net was tie weer lichter…voor de zekerheid test ik gedurende deze middag nog even door, mocht ie toch nog omhoog schieten, dan beschouw ik vandaag als mijn piek. Ik ga het zoiezo vandaag en morgen nog even gezellig maken met mn man, en dan ben ik heel benieuwd, wanneer ik een positieve test heb of mijn menstruatie krijg, gezien ik 18 augustus een miskraam heb gehad.
4 maanden geleden
Reactie op Shivaya
Ik zou toch niet ineens deze maand een extreem vroege piek hebben gehad? Af ...
Ik denk dat hij nog gaat komen 😊
4 maanden geleden
Hey dames, ik ben vandaag 8dpo kunnen jullie even meekijken of jullie iets zien??
4 maanden geleden
Op deze foto was de test trouwens super vers echt binnen 1 minuut gemaakt en de lijn staat er nogsteeds. Kan het zo zijn dat de Kruidvat 2voor 5 euro testen zo gevoelig zijn? Want t is niet eens een early test…
4 maanden geleden
Reactie op Ell_2
Aah lastig ja. Wel fijn dat het nu langer lijkt te worden! Bij mij is hij o ...
Weet ook niet of de keizersnede meespeelt op een korte LF hoor, maar ben zelf een beetje angstig dat de KS voor verminderde vruchtbaarheid heeft gezorgd bij me. Dan voedt een korte LF, onregelmatige en een heftige cyclus die gedachte een beetje. Ook omdat we nu naar ronde 6 gaan en onze eerste 4 rondes duurde. Nog niet lang bezig, ik weet 't, maar wordt elke ronde meer onzeker ofzo. We gaan 't zien. Hopelijk volgende ronde meer geluk🍀🤞
4 maanden geleden
Ik ben vandaag, 11 dagen dpo ongesteld geworden. Een stik eerder dan verwacht. De vorige cyclus werd ik pas 20 dagen dpo ongesteld. Eerst dacht ik misschien is dit een innesteling. Ik veegde wat roze bloed af met slijm. Maar een aantal uur erna werd het meer helderrood en een redelijke hoeveelheid dus ik verwacht dat dit toch een menstruatie is. Aan de ene kant heel blij want het was onzeker of ik wel een eisprong had en die heb ik nu dus wel gehad. Aan de andere kant toch een kleine teleurstelling.
4 maanden geleden
Reactie op Munkie
Weet ook niet of de keizersnede meespeelt op een korte LF hoor, maar ben ze ...
Die gedachte over verminderde vruchtbaarheid na ks dwaalt ook door mijn gedachte. Bij onze dochter was het in een keer raak en nu is de eerste ronde mislukt. Je gaat dat dan meteen denken, wel stom eigenlijk want je weet ook dat de kans klein is dat het weer in 1 keer lukt🥲
4 maanden geleden
Hoi hoi. Helaas 2e MK gehad dit jaar. Ik was gisteren op controle of ik schoon was na m'n MK. Zegt de gynacoloog dat er DRIE eicellen op springen staan. Zegt ze als je er geen 3 wil zou ik het rustig aan doen maar dat is te laat... heb t zondag al gezellig gehad. Nu even paniek😅
4 maanden geleden
Inmiddels een jaar verder voor ons 2de kindje..
Ik heb behoorlijk veel stress gehad, dus helaas was mijn cyclus een half jaartje helemaal in de war, het lijkt nu 2 maandjes weer 'normaler' 'te gaan.
Deze maand voor het eerst ovulatie testen gedaan, maar ik heb mijn ovulatie ook heel goed gevoeld.
NOD ongeveer 15 september 🍀
4 maanden geleden
Ik had op cd 11 hele rekbare slijm , die dag gezellig gemaakt , vorige maand had ik een cyclus van 26 dagen werd dag 27 ongesteld, vandaag cd 27 en heb sinds denk 17:00 soort afscheiding maar kleine beetjes,heb wel foto maar lijkt me niet zo smakelijk haha, tot heden niks roods
4 maanden geleden
Hey dames, ik ben vandaag 8dpo kunnen jullie even meekijken of jullie iets ...
Ik zie een streep! 🍀
4 maanden geleden
Hey allemaal, ik sluit ook aan. 3e ronde 2e kindje. Wanneer NOD? Goeie vraag… cyclus vorige rondes 37d en 38d, iets wat ik totaal niet gewend ben (was voorheen altijd exact 28d). Voor het eerst ovulatie testen gedaan en dacht piek toch na 14d gevonden te hebben. Maar zie hier nu veel testen stuk donkerder dus twijfels op en top. Ondanks dat we nog maar net onderweg zijn is mijn geduld ver te zoeken. Misschien ook omdat ik in 2wkn tijd al 3 zwangerschaps aankondigingen heb in vriendengroep 🤔 enfin, probeer nog even geduld te hebben en volgende week keer testje te doen (dan dag 28).