876 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Kimv85

Ik sluit ook aan.. zojuist is mijn menstruatie doorgebroken.. volgende NOD ...
Wat balen weer hè! 😞 succes de volgende ronde! 🤞

5 maanden geleden

Reactie op L1988R

Wat balen weer hè! 😞 succes de volgende ronde! 🤞
Ja , het went niet echt 🙈 maar we houden hoop Jij ook succes komende ronde 🙌😁

5 maanden geleden

Reactie op Guusjes123

Ik sluit mij ook aan 😊 Gister avond laat ongesteld geworden. Dit wordt onz ...
Hier ook 6e rondje tweede kindje 🤞

5 maanden geleden

Hier 5e ronde tweede kindje. NOD ergens rond 4 september. Merk dat het nu wel steeds meer door m'n hoofd spookt dat ik wat factoren heb die niet gunstig zijn. Ben 35+, geef nog borstvoeding, heb een luteale fase van 4 tot 9 dagen en ben bang dat m'n keizersnede van de eerste van invloed is op m'n vruchtbaarheid. De eerste duurde 4 rondes, waardoor het nu wat onzeker voelt omdat het langer duurt. Pas 1 ronde langer ik weet 't, maar toch spookt het door m'n hoofd🫠

5 maanden geleden

Reactie op Munkie

Hier 5e ronde tweede kindje. NOD ergens rond 4 september. Merk dat het nu w ...
Dat is wel herkenbaar! Ben zelf 36. Maart 23 een keizersnede gehad. Sinds die tijd hevige en pijnlijk menstruaties 😓 Nu ronde 6, wel een normale luctale fase gelukkig! Eerste heeft 10 rondes geduurd, had zo gehoopt dat het nu wat sneller raak zou zijn 🤷‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op Guusjes123

Dat is wel herkenbaar! Ben zelf 36. Maart 23 een keizersnede gehad. Sinds d ...
Dat snap ik wel. Zou dan ook meteen een geruststelling zijn dat de keizersnede niet van invloed is. Heb elke maand op dag 14 een positieve ovulatietest. Afgelopen cyclus kreeg ik 11 dagen na de piek mijn menstruatie. Dus dat stemt hoopvol dat de luteale fase ook langer kan zijn. Hier ook heftige en pijnlijke menstruaties. Heb elke maand weer flashbacks naar de beenweeën tijdens m'n bevalling😣. Ik hoop dat het gewoon een kwestie van tijd is en m'n cyclus nu nog wat ontregelt is. Borstvoeding zal hier zeker van invloed op zijn, maar ik wil ook nog niet stoppen. Het liefst wil ik de 2 jaar halen, maar mocht het zwanger worden over een aantal rondes nog niet gelukt zijn, dan ga ik wel overwegen om te stoppen.

5 maanden geleden

Reactie op Munkie

Dat snap ik wel. Zou dan ook meteen een geruststelling zijn dat de keizersn ...
Oh dat klinkt al beter. Borstvoeding kan indd zorgen voor een rommelige cyclus 😅 Maar het is zeker mogelijk om gewoon zwanger te raken en door te voeden. Ik roep ook maandelijks ik “beval” liever dan houd ik er nog wat moois aan over 🤣

5 maanden geleden

Net ongesteld geworden. Op naar ronde 4 voor een 2e kind. Niet realistisch, maar verlies echt de hoop een beetje😢

5 maanden geleden

Reactie op babyjune12345

Net ongesteld geworden. Op naar ronde 4 voor een 2e kind. Niet realistisch ...
Heb ik precies zelfde bij de eerste was het 2de ronde raak nu was 3de ronde ook nog niet raak dus ga ook naar ronde 4

5 maanden geleden

Dag allemaal. Ik sluit hier ook weer aan. Heb alles op vakantie even helemaal losgelaten. Nu bezig met ovulatietesten en kijken wanneer ik de piek heb. NOD zal eind augustus, begin september zijn. Spannend weer! 5e ronde voor de tweede. 🙏🏻🍀 Voor iedereen ook heel veel succes en hopen op vele positieve testen!

5 maanden geleden

Na een miskraam en dus wat moeilijke periode willen we nu weer gaan voor een zwangerschap. Net mijn menstruatie achter de rug. Dus dadelijk ovulatietesten gaan gebruiken cyclus is nog wel beetje wisselend tussen 31 a 36 dus ben benieuwd.

5 maanden geleden

Ik sluit ook aan. Ronde 10 voor een tweede kindje. Eerste kindje met een andere partner. Merk dat ik het ook spannend vind. De eerste keer was ik na ronde 2 zwanger. Je gaat dan nu toch wel een beetje twijfelen omdat we al even bezig zijn.

5 maanden geleden

Ik sluit ook hier aan, tweede ronde voor een derde kindje ❤️

5 maanden geleden

Ook ik sluit me aan. Helaas vandaag ongesteld geworden. Hebben een paar weken vakantie, waardoor ik weer volle moed deze rond in ga..... 🤞

4 maanden geleden

Wacht nu al 9 dagen om ongesteld te worden en nog steeds niks. Snap er niks van, heb dit ook nog nooit eerder gehad dat ik niet ongesteld ben geworden. Meerdere tests gedaan en alles is negatief, iemand ervaring mee?

4 maanden geleden

Ik sluit mij ook aan, ronde 12 en 3 miskramen verder. Heeel veel hoop op deze ronde 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Mei1994

Ik sluit mij ook aan, ronde 12 en 3 miskramen verder. Heeel veel hoop op de ...
Ik ga met jullie mee duimen .

4 maanden geleden

Ik sluit me ook aan, ronde 10 2e kindje

4 maanden geleden

Ik sluit ook aan voor de derde ronde voor 2e kindje ❤️ bij de eerste was het de derde ronde raak, dus ik duim dat het nu weer zo is 😍

4 maanden geleden

Ik sluit ook aan! 4e ronde voor 2e kindje. Ik herken veel van jullie onzekerheid. Bij de 1e was ik direct zwanger, dus ik was te naief om te denken dat het nu ook wel snel raak zou zijn. Helemaal omdat ik sinds de geboorte van de 1e onregelmatige cyclus heb. Ik verwacht nu mijn nod rond 4 september, maar zeke weten doe ik het niet meer😅