876 Reacties

4 maanden geleden

Ik sluit ook aan, 1e menstruatie na stoppen anticonceptie is begonnen. Verwachte nod rond 19-9. 1e ronde voor 2e kindje 馃馃徏

4 maanden geleden

Ik meld me ook! Verwacht mijn NOD rond 24/9, al is het even afwachten hoe mijn cyclus gaat zijn omdat ik net een biochemische zwangerschap heb gehad. Grote teleurstelling, dus hopelijk in september meer geluk 鉂わ笍

4 maanden geleden

Reactie op Rensie1990

Ik ben benieuwd. Dit is de eerste ronde voor 2de kindje na miskraam in juni ...
Heftig, een miskraam zo ver in je zwangerschap. Heb je het een beetje een plekje kunnen geven? Wanneer verwacht je je eisprong ongeveer? Was je vorige cyclus al normale lengte? Veel geluk voor september 馃崁

4 maanden geleden

Reactie op Aquarius

Hoi. Ik sluit ook maar aan, ronde 17 voor 2e kindje. Beetje depri vandaag, ...
Poe, jouw geduld wordt inderdaad flink op de proef gesteld. Ik kan me voorstellen dat het dan steeds lastiger wordt om de moed weer op te rapen voor een nieuwe ronde. Iedere cyclus brengt je dichterbij je volgende kindje. Het komt goed 鉂わ笍

4 maanden geleden

Heftig, een miskraam zo ver in je zwangerschap. Heb je het een beetje een p ...
Hey hey, Ja dat verwacht je inderdaad niet en 13 weken echo was ook gewoon goed. Helaas gewoon dikke pech navelstreng was gedraaid waardoor onze dochter weinig tot geen voeding tot zich kon nemen. Afgelopen keer cyclus van 36 dagen en heb nu idee dat de ovulatietest op gaat lopen. Dus dat is positief. Bij mijn zoontje hulp gehad bij cyclus regelen ivm pcos. 2de zwangerschap spontaan dus hoop nu ook dat gewoon spontaan lukt.

4 maanden geleden

Cyclusdag 11 - ik vind 'm al best duidelijk... Het is nog niet de piek, maar zou denken dat het er wel aan zit te komen. Toch?

4 maanden geleden

Cyclusdag 11 - ik vind 'm al best duidelijk... Het is nog niet de piek, maa ...
Dat denk ik ook wel. Bij mij waren ze eerst nog veel onduidelijker dus gaat goeie kant op

4 maanden geleden

Reactie op Rensie1990

Dat denk ik ook wel. Bij mij waren ze eerst nog veel onduidelijker dus gaat ...
Ja, dat heb ik andere maanden ook gehad. Ik ga proberen dagelijks bij te houden, en hopelijk ga ik m vinden. 馃

4 maanden geleden

Vandaag positieve ovulatietest op dag 20. Gistermiddag gezellig gemaakt en morgen denk ik nog proberen. En dan maar weer afwachten. 馃

4 maanden geleden

Ik meld me hier. Helaas 4 dagen na NOD alsnog ongesteld geworden.

4 maanden geleden

Ja, dat heb ik andere maanden ook gehad. Ik ga proberen dagelijks bij te h ...
Gaat je zeker lukken. Ik ben er ook wel onzeker over van komt nog of vind ik hem wel. Verder voel ik namelijk niet zoveel vsn eisprong. Vorig maand ziekcgeweest rond eisprong en toen had ik beetje bloed erbij wat blijkbaar ook kan nog nooit eerder gehad

4 maanden geleden

Ik sluit ook aan, ronde 17? Voor 2de kindje. NOD half september

4 maanden geleden

Fijn om dit dan te zien in je cyclus.

4 maanden geleden

Reactie op Bloem169

Ik sluit ook aan, 1e menstruatie na stoppen anticonceptie is begonnen. Verw ...
Leuk, ik ook rond 19e, en ook tweede kindje! Succes 馃崁鈽猴笍

4 maanden geleden

De keuze gemaakt om deze maand toch weer te beginnen met de ovulatie testen in combinatie met de ferti lilly cup. Ik hoop volgende week (1ste week van september) mijn piek te vinden, en hoop daarna zo erg dat ik mijn man een mooi cadeautje mag geven voor zn verjaardag馃槉馃寛鉂わ笍馃馃徎

4 maanden geleden

Vandaag positieve ovulatietest NOD 9 of 10 september 鈽猴笍

4 maanden geleden

Vandaag positieve ovulatietest NOD 9 of 10 september 鈽猴笍
Lopen wij gelijk ongeveer

4 maanden geleden

Ik sluit hier ook aan. Wij gaan beginnen voor een 2e kindje. Spannend weer hoor!馃馃崁

4 maanden geleden

Reactie op Rensie1990

Lopen wij gelijk ongeveer
Wat spannenddd 鈽猴笍

4 maanden geleden

Wat spannenddd 鈽猴笍
Zeker ook al maakt het mij wel onzeker dat ik nu eigenlijk helemaal geen afscheiding heb. Terwijl ik dacht vorig maand 3 dagen wel dunne afscheiding en wat bloed. Vorig maand niet bezig geweest met ovulatietesten. Kwam goed uit was dus rond eisprong ziek.