876 Reacties

4 maanden geleden

Ik meld mij ook hier. De testen lopen op maar volgensmij nog niet mijn piek gevonden? Verwachtte NOD is ongeveer 11 september.

4 maanden geleden

Ik meld mij ook hier. De testen lopen op maar volgensmij nog niet mijn piek ...
Loopt goed op inderdaad. Morgen of overmorgen zal die denk wel gelijk zijn aan controle streepje.

4 maanden geleden

Ik sluit me hier ook alvast aan! Wij mogen deze of volgende cyclus eindelijk weer beginnen na de miskraam in januari (icm Asherman diagnose & ingreep). Kan niet wachten om weer met het leuke deel van zwanger worden bezig te zijn!

4 maanden geleden

Ik meld me ook! 2e ronde voor een 2e kindje. NOD is 7 september. Het grote wachten is weer begonnen.

4 maanden geleden

Hoi hoi, Ik sluit me aan bij deze groep, eergisteren en gisteren een smiley op de roze cb. Nu is het weer op het wachtbankje 🙃

4 maanden geleden

We lopen aardig gelijk op allemaal, gisteren overduidelijk de ovulatie gevoeld. Woensdagavond, zaterdagochtend en vanmorgen gezellig gemaakt.. nu weer op het wachtbankje! Nod 8 september

4 maanden geleden

Reactie op Ericavw

We lopen aardig gelijk op allemaal, gisteren overduidelijk de ovulatie gevo ...
Klopt zeker hier NOD 9 september. Als we rond die tijd dan ook mooi allemaal positieve zwangerschapstesten mogen zien we gaan duimen

4 maanden geleden

Reactie op Rensie1990

Zeker ook al maakt het mij wel onzeker dat ik nu eigenlijk helemaal geen af ...
Dat snap ik dat jou dat onzeker maakt! Hopelijk toch een eitje 🥚 😊

4 maanden geleden

Ik denk dat ik toch gisteren mijn piek heb gehad, testen zijn vandaag een stuk lichter.

4 maanden geleden

Dat snap ik dat jou dat onzeker maakt! Hopelijk toch een eitje 🥚 😊
Gisteren en vandaag positieve ovulatietest. Zaterdagavond en vanmorgen gezellig gemaakt dus we moeten wel goed zitten. Nu afwachten.

4 maanden geleden

Reactie op Ericavw

Hier ook 8 september..spannend!!

4 maanden geleden

Hier ook weer aan het proberen. 6/7 dagen geleden eisprong en sinds vandaag ontzettend drukkende borsten. Beetje hetzelfde als stuwing bij borstvoeding. Ook van die harde vlakken. Zou het dan zijn!!?? Over 1,5 week testen Voor andere dames vergelijkbaar na een eerste voldragen zwangerschap? Als eerste teken?

4 maanden geleden

Reactie op Ericavw

Hier ook nod 8 september. Spannend hé

4 maanden geleden

Reactie op Romyy_

Hier ook nod 8 september. Spannend hé
Die 2 weken wachten heb ik vooral moeite mee 🤣

4 maanden geleden

Ik zou het ook wel leuk vinden omdat we allemaal zo dicht bij elkaar zitten om elkaar op te hoogte te houden en rond 8 /9/ 10 elkaar laten weten als je dat wilt uiteraard of is gelukt

4 maanden geleden

Wanneer gaat iedereen testen? Mijn NOD is 7 september, ik wil ook heel graag proberen te wachten tot dan. En als jullie voor nod testen, welke testen gebruiken jullie dan?

4 maanden geleden

Nod 18 september voor onze 3 dubbele regenboog baby....

4 maanden geleden

Reactie op LeVeen

Wanneer gaat iedereen testen? Mijn NOD is 7 september, ik wil ook heel graa ...
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik ga proberen te wachten tot mijn nod, vroege testen volgens mij wel wat minder betrouwbaar?

4 maanden geleden

Reactie op Fisje20

Hier ook weer aan het proberen. 6/7 dagen geleden eisprong en sinds vandaag ...
Bij mijn 1e had ik nul symptomen… blijft altijd zo onzeker hè als je iets voelt 😅

4 maanden geleden

Ik schrijf ook graag mee. Wij zitten nu in de 2e ronde voor ons eerste kindje. Mijn nod is 7 september. Al is het nog de vraag of ik er echt een eisprong heb gehad want er was een folikel te zien vandaag van 33mm. Wel had ik vorige week donderdag een positieve ovulatietest dus volgens mijn arts (Ik zit in de mm) kan het ook zijn dat het eitje wel is gesprongen maar dat het blaasje achtergebleven is en zich gevuld heeft met vocht. Ik ga ook voor jullie mee duimen!