876 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op nicolevvl
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik ga proberen te wachten tot mijn nod, vroeg ...
Ik had vorig zwangerschap de vroege test van de action gewoon en die was gewoon goed
4 maanden geleden
Reactie op MissM13
Ik schrijf ook graag mee.
Wij zitten nu in de 2e ronde voor ons eerste kind ...
O dat is wat minder. In wat voor traject zit je?
4 maanden geleden
Reactie op MissM13
Ik schrijf ook graag mee.
Wij zitten nu in de 2e ronde voor ons eerste kind ...
Bij ons eerste kindje ook in de mm gezeten alleen om cyclus te regelen
4 maanden geleden
Reactie op Rensie1990
O dat is wat minder. In wat voor traject zit je?
Ik krijg nu ovulatie inductie gezien ik van mijzelf geen cyclus meer heb. Daarnaast een lage AMH (lage eicelvoorraad) waardoor dit ook de enige mogelijkheid is. IVF o.i.d. doen ze niet met deze diagnose.
Heeft het bij jullie lang geduurd voor je zwanger was?
4 maanden geleden
Reactie op MissM13
Ik krijg nu ovulatie inductie gezien ik van mijzelf geen cyclus meer heb. D ...
Ik heb bij de eerste ook ovulatie inductie gehad clomid geslikt en daarna gonal f gespoten. Uiteindelijk jaar nog wel helaas
4 maanden geleden
Reactie op Rensie1990
Ik heb bij de eerste ook ovulatie inductie gehad clomid geslikt en daarna g ...
Dat heeft wel even geduurd maar fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is. :-) Ga je nu ook weer de mm in of is je cyclus hersteld?
Ik slik letrozol en moet vanaf de volgende ronde ook otrivelle spuiten om de eisprong op te wekken.
4 maanden geleden
Reactie op MissM13
Dat heeft wel even geduurd maar fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is. :- ...
Na ons zoontje zijn wd daarna gewoon zelf zwanger geraakt helaas bij 16 weken was ons kindje overleden. En nu proberen we het weer eerst gewoon zelf en heb positieve ovulatietesten en wel goede cyclus schommeling tussen 30 a 36 dus is nog wel wisselt
4 maanden geleden
Reactie op LeVeen
Wanneer gaat iedereen testen? Mijn NOD is 7 september, ik wil ook heel graa ...
Ik moet van mezelf wachten tot nod. Dat lukt me altijd wel. Mocht ik op nod niet ongesteld worden dan mag ik dag erna van mezelf testen. Helaas is dat nog niet zo vaak gebeurt sinds ik mn cyclus in de gaten houd馃檲馃槄
4 maanden geleden
Ik heb op de dag van mijn LH piek geslachtsgemeenschap gehad. Maar voelde vandaag pas iets van kramp (denk ovulatie). Zit ik dan goed of ben ik te vroeg geweest ? 馃槪馃
4 maanden geleden
Ik heb op de dag van mijn LH piek geslachtsgemeenschap gehad. Maar voelde v ...
Een dag voor de ovulatie is juist beter omdat de zaadjes eerst nog een reis afleggen naar de eileider en het eitje ook niet heel lang blijft (max 24 uur dacht ik)
Het zaad kan echter wel 4/5 dagen overleven
4 maanden geleden
Ik kon dit x m鈥檔 piek niet vinden dus heb soms twee x getest p dag. Is het niet gek dat hij van gisteren ineens zo piekt naar vandaag?
4 maanden geleden
Reactie op niempje888
Ik kon dit x m鈥檔 piek niet vinden dus heb soms twee x getest p dag. Is het ...
Nee hoor ik heb ook niet altijd oploop. Meestal is hij daar Boem! Ineens 馃
4 maanden geleden
Reactie op niempje888
Ik kon dit x m鈥檔 piek niet vinden dus heb soms twee x getest p dag. Is het ...
Volgens mij neemt het hormoon ook ineens heel erg toe .. type maar es op google.. zie je op de plaatjes altijd binnen 1-2dagen ineens de maximale piek vanuit een kabbelend lijntje (om het zo even te noemen). Dus dan lijkt het me ook logisch dat je dit in de testen zo zou kunnen zien.