12 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben momenteel 35 weken zwanger en besloot een zwangerschapstest te doen juist omdat ik heel random een positieve ovulatietest kreeg terwijl ik helemaal niet in mijn vruchtbare dagen was op dat moment. (had destijds een ovulatietest over. Zo het was meer voor de grap) Dus ja, je collega zou zeker zwanger kunnen zijn als de ovulatietest positief is terwijl ze helemaal niet in haar vruchtbare dagen zit. Natuurlijk is een ovulatietest niet hetzelfde als een zwangerschapstest en zou dus als ze het echt wil weten een zwangerschapstest doen. Veel succes alvast ❤️👍

2 jaar geleden

Dat is wel een hele duidelijke streep. Wat ik uit de topics een beetje heb kunnen vernemen is dat dit een teken kan zijn dat zij zwanger is. Ik zou zeker meteen testen straks. Hou je ons op de hoogte?

2 jaar geleden

Ja ben ook erg benieuwd. Zou graag willen weten of de zwangerschapstest positief is of niet 😅🥰

2 jaar geleden

Ja de teststreep is donkerder dan de controlestreep. Voorzichtig gefeliciteerd ✨

2 jaar geleden

Ik weet dat je altijd wel een licht streepje krijg op ovulatietest, maar dit is wel een hele duidelijke. Het lijkt er wel op🤞

2 jaar geleden

Dankjullie voor de reacties meiden. We laten het weten!

2 jaar geleden

We hebben een zwangerschapstest kunnen regelen. Ze is zwanger dames totaal onverwachts maar hartstikke welkom. ❤

2 jaar geleden

Even een update 😁🙏

2 jaar geleden

Reactie op Lbmk

Even een update 😁🙏
Gefeliciteerd 🥳

2 jaar geleden

Gefeliciteerd 🥳

2 jaar geleden

Gefeliciteerd 🎉

2 jaar geleden

Allereerst gefeliciteerd! Ik heb vandaag toevallig dezelfde test uitgevoerd van de action, bij mij is de teststreep ook duidelijk donkerder dan de controlestreep, meteen een zwangerschapstest gedaan daarna (earlytest action) maar die blijft omo wit.. 🥺