108 Reacties

5 dagen geleden

Reactie op Sharinah

Als ik mn piek heb en hij zakt weer, doe ik de dag er na als ovulatie invul ...
Ik heb ook de menstruatie kalender app.

5 dagen geleden

Reactie op Sharinah

Ik heb ook de menstruatie kalender app.
Die heb ik ook indd. Maar het is nog een beetje lastig te voorspellen omdat mijn mirena er net 3 maanden uit is. En ik ben er een beetje te lang uit geweest (3 jaar geleden bevallen) dus ik ben weer even zoekende hoe het ook alweer zit met die testen en apps enzo.

5 dagen geleden

Reactie op Mommy.of.one

Die heb ik ook indd. Maar het is nog een beetje lastig te voorspellen omdat ...
Ja dat snap ik.. Het is dan een kwestie van je cyclus in de gaten houden. Noteren wanneer je menstratie begint en mss op dag 11 beginnen met ovu testen tot je je piek hebt? Heeft even tijd nodig om je cyclus weer in kaart te brengen....

5 dagen geleden

Na een miskraam in begin december nu mn feestweek na 6 weken . Verwacht +/- 29 januari mn ovulatie dus rond 12 februari mn nod 🙏🏻 Ronde 18 ( 2e na miskraam) voor gelukje 2 🍀🙏🏻

5 dagen geleden

Ik sluit ook aan. MA gehad eind augustus, bewust gewacht, in december niet gelukt wegens plots heel lange cyclus (38 dagen). Nu tweede ronde voor ons derde kindje (of derde ronde als je de MA meerekent). Heb mijn LH-piek gevonden aan de hand van ovulatietesten. Op basis daarvan denk ik dat mijn NOD ook op 4 februari zal zijn. Spannend afwachten dus 🤞🏻

5 dagen geleden

Reactie op ellenkamp

Nou ik heb net mijn vruchtbare week gehad, dus zit weer in die leuke wacht- ...
Vreselijk vind ik die wacht weken. Ik zit nu op 5 dpo en de week lijkt nu zo langzaam te gaan. Duimen duimen duimen voor ons🤞🤞🤞.

5 dagen geleden

Reactie op Sharinah

Ja dat snap ik.. Het is dan een kwestie van je cyclus in de gaten houden. N ...
Ik had mijn piek gister! Gister knal streep en vanmorgen erg licht weer. Dus vandaag of morgen mijn ovulatie spannend 🍀

4 dagen geleden

De wacht weken zijn weer begonnen…. zaterdag middag m’n LH piek gehad! Qua timing zal het goed zitten, hopelijk gaat mijn lichaam iets in gang zetten deze ronde 🤞🏽

4 dagen geleden

Ik sluit me aan, verwachte NOD is op 3 februari. Ronde 2 voor 3e kindje 🍀

4 dagen geleden

Ik schuif hier aan! NOD 18 febr. Dit word 6e ronde voor 2e kindje

4 dagen geleden

Ik lees ook mee! Gisteren ongesteld geworden... Had heel veel kwaaltjes die mij deden denken aan zwangerschap en vervolgens waren we toch een beetje teleurgesteld toen 3 dagen te laat mijn menstruatie doorbrak. We waren nog niet actief bezig, maar gaan vanaf nu weer beginnen voor een derder kindje 🍀 De oudste is 3,5 en de jongste 10 maanden. Vorige keer 10 maanden over gedaan om zwanger te worden, hopelijk gaat het dit keer sneller 🤞🏼 verwachte NOD rond 17 feb

4 dagen geleden

Ik sluit ook weer aan; gisteren ongesteld geworden. NOD is 17 februari.. ronde 6 voor een eerste kindje. De hoop wordt steeds minder. Het blijft spannend!🫣

3 dagen geleden

Hoihoi, Vandaag ovulatie, gisteren piek LH. NOD 4 februari. Ik merk op dat mijn cyclus wel super stabiel is. Laatste maanden altijd LH piek op dag 13/14

3 dagen geleden

Ik sluit ook aan! Verwachte NOD 4 februari 🙏🏼

3 dagen geleden

Hmm vandaag zou mijn ovulatie wss zijn geweest maar ik denk dat deze iets verlaat is. Vandaag nog even ovulatie testje doen. Gister testje gedaan was er nog geen piek te zien. De laatste 2 maanden voelde ik ook meer stekende krampen rondom ovulatie links, maar dit keer eigenlijk bijna niks.🤷🏻‍♀️

2 dagen geleden

Ik verwacht 2/3 februari mijn NOD, adhv ovulatietesten denk ik dat zondag mijn ovulatie is geweest. Heb erg lange cyclussen, zit momenteel op dag 87 🙈

2 dagen geleden

Sluit ook aan nod is 13/14 februari

2 dagen geleden

Zou dit de piek al zijn? Of zou ik morgen nog eens moeten testen?(Action ovulatie test) Volgens de clue app zou ik vandaag mijn verwachte ovulatie moeten hebben maar de test van gister was nog lichter.. dus ik denk dat mijn ovulatie verlaat is dit keer. Dit keer minder heb ik bijna of geen cervix slijm nog gezien, en de pijn is ook minder.🤷🏻‍♀️. Dit had ik wel met de vorige 2 rondes na het stoppen met de pil.

2 dagen geleden

Reactie op CherryBlossom

Zou dit de piek al zijn? Of zou ik morgen nog eens moeten testen?(Action ov ...
ik denk dat je bij dit soort test, dit als je piek kan zien. En een app voorspelt alleen maar, kan niet in je lijf kijken, dus zou vd test uitgaan & nu zeker seksen vanavond. Hier normaal dag 13 of 14 een piek, maar gister op dag 12 was die er opeens al 🤷🏼‍♀️

2 dagen geleden

Reactie op K9779

Ik verwacht 2/3 februari mijn NOD, adhv ovulatietesten denk ik dat zondag m ...
Wauw, dat is lang, heb je dit al laten onderzoeken? klinkt als pcos...